Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Even een vraag, stel dat er toch echt een verbod komt, hoe zit het dan met gedane bestellingen?
    Laatst aangepast door Indica; 8 January 2020, 16:59.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Indica Bekijk bericht
      Even een vraag, stel dat er toch echt een verbod komt, hoe zit het dan met gedane bestellingen?
      Op pijlen en knal dan krijg je gewoon je geld terug of kan je wat anders uitzoeken.

      Comment


        Top, kunnen we gewoon door gaan met bestellen.. thanks

        Comment


          Beste freaks

          Ik heb nog een aantal 2-pack van broekhoff kunnen aankopen.
          Om iedereen een kans te geven ga ik er per stuk een veiling aan hangen dit lijkt mij een mooie manier om iedereen een kans te geven.
          Anders zet ik ze op de shop en worden ze allemaal opgekocht door een iemand en nu is het gewoon de hoogste bieder en die heeft er een in bezit.

          Begin bod is €50,00 euro en wie er om 20:59 het hoogste bod heeft op dit topic met het bod die is de eigenaar van deze topper.

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	download.jpeg.jpg
Vertoningen:4
Grootte:8,8 KB
ID:	1578507

          Comment


            Dit kan wel eens een dure box worden zo, maar goed ik haak toch snel af dan
            60 euro.

            Comment


              Kon wel eens heel druk worden in dit topic. Welke leuke manier om iedereen een eerlijke kans te geven

              Comment


                20:59:59 of 20:59:01 Dennis?

                61 euro

                Comment


                  Ik bied 62,50
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    Pfoe ik vind hem nu al stevig aan de prijs, gok erop dat een later exemplaar voor een mooiere prijs te kopen is

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
                      20:59:59 of 20:59:01 Dennis?

                      61 euro
                      Het bod op 20:59:00

                      Comment


                        Ik bied 63 euro

                        Comment


                          Haha gaan we weer! Leuk idee, als ik er twee kan scoren zou ik al heel blij mee zijn

                          Comment


                            Wil er graag een hebben . Maar ze worden zo wel heel duur

                            Comment


                              Al 7 gegadigden, dit word een dure grap want ik moet er 1 hebben dit jaar haha! Uit welk jaar komen ze Dennis?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
                                Al 7 gegadigden, dit word een dure grap want ik moet er 1 hebben dit jaar haha! Uit welk jaar komen ze Dennis?
                                Ik had afgelopen jaar batch 2017, is volgens mij ook laatste jaar dat deze set is geproduceerd

                                Comment

                                Working...
                                X