Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dennis en crew jullie ook veel stookplezier en rust lekker uit morgen. Ben nu al weer benieuwd naar de 2020 acties

    Comment


      Ik vond de crown producten echt bizar goed. Met name de 2-pack extreme en de Wild fire staken met kop en schouders boven al mijn andere vuurwerk uit. Hoop dat er komend jaar weer Broekhoff in de collectie zit dan ben ik zeker van de partij.

      Klein minpuntje was de Samba van Pangu. Die hield er na 5 schoten mee op, uiteindelijk de reservelont aangestoken maar hij ging gek genoeg niet meer aan. Dus toen maar een emmer water eroverheen, mocht de pret verder niet drukken.

      Beste wensen!

      Comment


        Jaaaa Thanks voor de 2 pack extreme want die was echt abnormaal zo goed. Ook de Eruptor was erg leuk.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
          Jaaaa Thanks voor de 2 pack extreme want die was echt abnormaal zo goed. Ook de Eruptor was erg leuk.
          Baal er echt van dat de Eruptor niet meer leverbaar is. Zal binnenkort filmpje uploaden van 18.00 uur project. Had er 8 tegelijk als finale en zag er nog best dik uit

          Comment


            Het was weer geweldig! Positief verrast door de Wildfire. Echt harde klappen en grote spreiding. Doet zeker niet onder voor de Acatenango en serenity. Welke natuurlijk ook fantastisch waren. Branco spande wel de kroon. Ook erg blij met de 19shots assorted. Voor dat geld en dat kleine beetje kruit erg goed!

            Volgend jaar weer Outlet in de gaten houden. Maar dan wel ff wat minder veel. Of toch maar niet....

            Comment


              Eens met bovenstaanden,de 2-Pack Extreme was gewoon extreem goed,wat een klappen en spreiding!

              Comment


                Wat had ik toch een hoop pareltjes in de Broekhoff outlet. Dragons Liar echt een fenomenale crackling pot. Harde burst en dikke spreiding. Hier een filmpje per 4. Excuses voor de slechte kwaliteit

                Comment


                  Wellington Astroids ook zo'n toppertje. Goeie burst en prima spreiding voor 25mm, tempo ook dik in orde

                  Comment


                    Even nu 12 besloten de 2 pack extreme per 2 te schieten. Echt heel dik en de complete lucht gevuld. Oordeel zelf

                    Comment


                      Hi Dennis en team!

                      Bedankt voor alles acties in 2019, ben benieuwd naar 2020!

                      De 19 shot assorted van Broekhoff vond ik een erg mooi assortiment en verbaasde me over de prestatie hiervan.
                      Was er erg blij mee, jammer dat dit product niet meer gemaakt wordt.

                      tot in 2020!

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1406.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,8 KB
ID:	1578289Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1407.jpg
Vertoningen:1
Grootte:163,2 KB
ID:	1578290
                      Het mooiste werk is vuurwerk!

                      Comment

                      Working...
                      X