Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door crowncollection Bekijk bericht
    Misschien dat deze vraag al is gesteld op 1 van de 95 pagina's, zo ja excuus. Komt er een verzamelbon voor het afhalen of moet ik gewoon alle losse bestelformulieren meenemen?
    Hoi Crown

    Gewoon alle bonnen meenemen wij zorgen dat alles netjes bij elkaar staat.

    Dit doen we al 3 jaar zo namelijk en bevalt ons goed namelijk.

    Tevens werken we met pos waar dat dit jaar nog even niet mogelijk is.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
      Op deze foto’s staan verschillende batches namelijk, 5 en 7. Vandaar de vraag
      Mogelijk is er alleen een /5 of /7 of andere batch afgekeurd?



      Ik zal heel eerlijk zijn dat wist ik niet omdat wij de laatste pallet van de week binnen krijgen met de laatste artikelen waar deze ook op zou mee komen.

      Ik heb een mail gehad via gbv dat ze niet uitgeleverd werden of evt retour moesten maar ik zal eens de vraag neerleggen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
        Ik zal heel eerlijk zijn dat wist ik niet omdat wij de laatste pallet van de week binnen krijgen met de laatste artikelen waar deze ook op zou mee komen.

        Ik heb een mail gehad via gbv dat ze niet uitgeleverd werden of evt retour moesten maar ik zal eens de vraag neerleggen.
        Hoi Dennis, is er al bekend of er toch wel goedgekeurde batches tussen zitten?

        Comment


          Maar moet de Color Storm nu terug? Dan mag de Color Strom dus wel uitgeleverd worden

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
            Maar moet de Color Storm nu terug? Dan mag de Color Strom dus wel uitgeleverd worden
            Haha scherp!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
              Hoi Dennis, is er al bekend of er toch wel goedgekeurde batches tussen zitten?
              Vandaag nog contact gehad maar mij is duidelijk verteld afkeur dus geen uit levering helaas.

              Comment


                Hoi Dennis,

                Gisteren tweede order geplaatst, op zelfde tijdstip als de eerste, maar nog geen bon ontvangen hiervan wel betaald. gr. Robin

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Robin30 Bekijk bericht
                  Hoi Dennis,

                  Gisteren tweede order geplaatst, op zelfde tijdstip als de eerste, maar nog geen bon ontvangen hiervan wel betaald. gr. Robin

                  Robin kan je even een Pm sturen met je achternaam aub heb gisteren 3 orders met de naam robin

                  Comment


                    Ondertussen opgelost dank je wel Dennis;)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Robin30 Bekijk bericht
                      Ondertussen opgelost dank je wel Dennis;)

                      Probleem is inmiddels opgelost even contact gehad

                      ( Probleem was in versturen via de mail dit is opgelost inmiddels )

                      Comment


                        Beste freaks

                        Al vast fijne kerstdagen vanuit Almere.

                        Voordat we het vergeten met de drukte.

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20191222-WA0018.jpg
Vertoningen:1
Grootte:173,8 KB
ID:	1576935

                        Comment


                          Jij en het team ook Dennis,en tot de 28e!

                          Comment


                            Team Vuurwerk Almere Haven jullie ook hele fijne feestdagen en tot de 28e.

                            Duurt mij eigenlijk nu al veel te lang

                            Comment


                              Jullie ook prettige feestdagen en gelukkig nieuwjaar Dennis!

                              Comment


                                Yes begint eindelijk op te schieten, nog een aantal dagen dan kunnen we het bestelde vuurwerk ophalen.

                                Ben eigenlijk wel benieuwd welke freaks ik in het nachtblok van de 28e ga tegenkomen. Iedereen prettige feestdagen gewenst.

                                Comment

                                Working...
                                X