Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nieuwe actie is gevuld in de shop

    Onder WEEKDEAL Let op is beperkt op voorraad

    2 Compound boxen en een dikke pijl

    prijzen staan op




    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Huricane  Broekhoff.png
Vertoningen:2
Grootte:824,8 KB
ID:	1572453

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Broekhoff.png
Vertoningen:2
Grootte:468,8 KB
ID:	1572454

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	solomon-xxl.png
Vertoningen:1
Grootte:158,5 KB
ID:	1572455
    Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 22 February 2019, 20:46.

    Comment


      Bedankt voor deze actie weer.
      Het zijn voor mij wel onbekende producten, waar ook geen straatfilmpjes van te vinden zijn. Kwaliteit is dus lastig te beoordelen.
      Is die Extreme Ignition bijvoorbeeld bij het reservelont aangestoken op het promofilmpje of hoort hij echt zo?

      Comment


        Zo dan, dikke actie hoor! Niet verwacht dat de Extreme Ignition met zo veel korting aangeboden zou worden. Is dat ook een uitloop product dan?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
          Bedankt voor deze actie weer.
          Het zijn voor mij wel onbekende producten, waar ook geen straatfilmpjes van te vinden zijn. Kwaliteit is dus lastig te beoordelen.
          Is die Extreme Ignition bijvoorbeeld bij het reservelont aangestoken op het promofilmpje of hoort hij echt zo?
          Hoi Biem

          Van het filmpje was mij ook op gevallen dit ga ik eens navragen.

          Verder ben ik altijd wel van de net andere artikelen aankopen dan dat overal wordt aangeboden en zeker tegen scherpe prijzen in de bunker outlet dat houdt het leuk..

          Zodra ik antwoord heb meld ik het even.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
            Zo dan, dikke actie hoor! Niet verwacht dat de Extreme Ignition met zo veel korting aangeboden zou worden. Is dat ook een uitloop product dan?
            Ja klopt is een uitloop artikel van broekhoff op=op zijn de laatste Niels

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
              Hoi Biem

              Van het filmpje was mij ook op gevallen dit ga ik eens navragen.

              Verder ben ik altijd wel van de net andere artikelen aankopen dan dat overal wordt aangeboden en zeker tegen scherpe prijzen in de bunker outlet dat houdt het leuk..

              Zodra ik antwoord heb meld ik het even.
              Bedankt Dennis, ik hoor het graag want ik ben serieus geďnteresseerd

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
                Bedankt voor deze actie weer.
                Het zijn voor mij wel onbekende producten, waar ook geen straatfilmpjes van te vinden zijn. Kwaliteit is dus lastig te beoordelen.
                Is die Extreme Ignition bijvoorbeeld bij het reservelont aangestoken op het promofilmpje of hoort hij echt zo?
                Na lang kijken denk ik ook dat ze hem verkeerd om hebben afgestoken

                Comment


                  De laatste 2 al weer beschikbaar dit is een uitloop artikel dus op=op

                  180 shots compound voor € 52,50

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Huricane  Broekhoff.png
Vertoningen:2
Grootte:824,8 KB
ID:	1572467

                  Comment


                    180 shots voor iets meer dan 50 euro, zeer mooie prijs hoor!

                    Comment


                      Als ik het goed zie is de Huricane hetzelfde als de Extreme Ignition, alleen dan 2 cakes korter?
                      Verder qua tube diameter en uitwerkingen hetzelfde?!

                      Comment


                        Klopt en de extreme rhythm is de meest uitgebreide versie met 5 cakes. Daar zijn positieve ervaringen mee... M'n vinger hangt boven de bestelknop...

                        Comment


                          Zo, even de laatste EVO Acatenango en de Esploratore van Broekhoff weg gekaapt
                          Omdat de Giant Snake zo’n topper is ook 2x besteld.

                          Bedankt weer Dennis, tot de aanvulling met Fünke!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
                            Zo, even de laatste EVO Acatenango en de Esploratore van Broekhoff weg gekaapt
                            Omdat de Giant Snake zo’n topper is ook 2x besteld.

                            Bedankt weer Dennis, tot de aanvulling met Fünke!
                            bedankt voor de order en klopt de Giant Snake is een leuke cake.

                            Helaas ook een uitloop artikel bij broekhoff nog 2 beschikbaar en dan is het al weer op.

                            Comment


                              Ik heb nog een ander filmpje gevonden van de Solomon XXL van Lesli

                              Deze Pijl staat deze week in de Week Actie!!


                              Comment

                              Working...
                              X