Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
    Is er nog 1 Wild Fire?
    Ga even informeren wat ik kan regelen voor je.

    Comment


      Bedankt Dennis!
      Vind de Wild Fire namelijk wel erg interessant, maar de Terminator helaas niet.

      Comment


        Zijn er trouwens nog meer freaks die de Wild Fire van broekhoff willen aankopen?
        Dan zal ik zo even vragen of er nog iets beschikbaar is omdat het uitloop is namelijk OP=OP.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door crowncollection Bekijk bericht
          Het spijt me zeer Pyropinoy maar dan heb ik net de laatste Wild Fire besteld :O Klopte het dus toch... ik had hem tot nu toe niet besteld omdat ik op basis van de filmpjes het gevoel had dat de Terminator en Wild fire toch niet helemaal hetzelfde waren. Vooral de spinning effecten vind ik wel vet dus nu toch maar besteld
          Geen probleem Crowncollection! Ik merk sowieso dat er heerlijk veel gekocht wordt door andere freaks. Kan dat alleen maar toejuichen! Ben wel benieuwd naar een filmpje dan Wild Fire is een mooie box, maar helaas inmiddels al aardig wat boxen aangeschaft, deze laat ik aan me voorbij gaan.

          Comment


            Leuke actie vuurwerk almere haven !
            Zo vroeg in het jaar al kans op gratis vuurwerk met een leuke naam verzinnen ook leuk dat st8ment ook freaks er bij betrek voor een naam te verzinnen.

            Ik ga zeker de st8ment lijn in de gaten houden dit jaar voor nieuwe producten

            La policia Lijkt me wel een gave naam voor een product met blauwe effecten erin verwerkt ,
            Nu duimen voor die amigo

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Niels1998 Bekijk bericht
              Leuke actie vuurwerk almere haven !
              Zo vroeg in het jaar al kans op gratis vuurwerk met een leuke naam verzinnen ook leuk dat st8ment ook freaks er bij betrek voor een naam te verzinnen.

              Ik ga zeker de st8ment lijn in de gaten houden dit jaar voor nieuwe producten

              La policia Lijkt me wel een gave naam voor een product met blauwe effecten erin verwerkt ,
              Nu duimen voor die amigo
              Een leuke idee niels1988 als je je antwoord onder deze link zet https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...uurwerk-winnen dan maak je kans op een van de cakes.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
                Is er nog 1 Wild Fire?
                Hoi Biem

                Inmiddels heb ik er nog 3 kunnen regelen voor het zelfde geld deze staan nu vrij in de voorraad via broekhoff zo is er nog eens kans voor aanschaf

                Comment


                  Dus toch een kans op een wild fire! Service hoor! Moeilijke keuze, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
                    Dus toch een kans op een wild fire! Service hoor! Moeilijke keuze, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt
                    Ja zeker we hebben vandaag nog even contact gehad samen via de telefoon.
                    We hebben toen besloten om er nog 3 extra vrij te zetten in de voorraad.
                    Zo heeft iemand die twijfelde door de fout nog de kans.

                    Een mooi gebaar vanuit broekhoff

                    Het zijn er nog 3 extra geworden OP=OP.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1436.1474541010.png
Vertoningen:1
Grootte:254,3 KB
ID:	1572363

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
                      Dus toch een kans op een wild fire! Service hoor! Moeilijke keuze, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt
                      Helemaal geen moeilijke keuze, gewoon kopen!

                      Comment


                        Morgen komen we weer met een Weekend Deal !!

                        Wel is het een uitloop artikel dus OP= OP en het is een box die nog niet op de shop staat.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                          Morgen komen we weer met een Weekend Deal !!

                          Wel is het een uitloop artikel dus OP= OP en het is een box die nog niet op de shop staat.
                          Tevens hebben we nog maar een beperkte voorraad van de Evolution cakes in de outlet.

                          Comment


                            Spannend! We gaan weer kijken...

                            Comment


                              Ben heel benieuwd wat je nu weer voor ons in petto hebt

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                                Ben heel benieuwd wat je nu weer voor ons in petto hebt
                                Oke een kleine hint.

                                Voor dit weekend staat er een maximaal gevulde compound met maar liefst meer als 13 verschillende effecten !!!

                                30 mm tubes voor de mooiste effecten en 100 shots.

                                Comment

                                Working...
                                X