Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb een bestelling geplaatst maar kreeg wederom de beveiligingsmelding.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
      Ik heb een bestelling geplaatst maar kreeg wederom de beveiligingsmelding.
      Ik geef het door aan onze ict'er!
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
        Twee vragen/opmerkingen.

        1. Kan de SNOWSTORM + XENON ROYAL FIREWORKS deal ook in haulerwijk komen? Ik zie hem nu alleen in vierhuizen en bij beide plaatsten verkopen jullie snowstorm. Ik kom namelijk uit twente en vierhuizen is echt te ver weg.

        2. De lucky number 19 voor 130 euro is niet echt een aanbieding voor mij omdat bij Valk deze 12 cakes dan 110 euro kosten. Zijn dezelfde cakes, waarvoor duurder bij jullie?

        Comment


          Ik ben erg blij met deze weekactie. 3x de fairytail aangeschaft. Die 2 flower crown cakes had ik al lang op het oog voor mijn goud finale. Samen met de Yellow River moet het wel een spektakel gaan geven!

          Comment


            Mooie actie die fairytail.
            Ik moet 30 euro meer betalen in Groningen jammer genoeg.

            Comment


              Ach, das slechts een tientje meer dan de al erg scherpe prijs in Ljouwert. Ik ga bij gebrek aan Lucky's hier maar aan 't Brasilian ass.

              Comment


                REAGEER VUURWERKOUTLET, sommige prijzen te duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Komt er trouwens een vuurwerkoutlet in Twente?

                Comment


                  Euh, oke?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
                    REAGEER VUURWERKOUTLET, sommige prijzen te duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Komt er trouwens een vuurwerkoutlet in Twente?
                    130 euro is alsnog een zeer scherpe prijs voor een karton.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
                      Twee vragen/opmerkingen.

                      1. Kan de SNOWSTORM + XENON ROYAL FIREWORKS deal ook in haulerwijk komen? Ik zie hem nu alleen in vierhuizen en bij beide plaatsten verkopen jullie snowstorm. Ik kom namelijk uit twente en vierhuizen is echt te ver weg.

                      2. De lucky number 19 voor 130 euro is niet echt een aanbieding voor mij omdat bij Valk deze 12 cakes dan 110 euro kosten. Zijn dezelfde cakes, waarvoor duurder bij jullie?
                      De lucky’s hebben we dit jaar opnieuw moeten inkopen. Op deze inkoopprijs laat je een berekening los wat een winkel aan marge nodig heeft om de vaste kosten te kunnen bekostigen. Deze prijs vinden wij een zeer scherpe prijs voor 12 kwaliteits cakes.

                      De xenon + snowstorm actie geldt exclusief voor vierhuizen, we hebben nog maar een paar xenon in Vierhuizen staan.
                      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                        Nog gebruik maken van de actie, Deze geldt tot vanavond 20.00!!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                          Nog gebruik maken van de actie, Deze geldt tot vanavond 20.00!!
                          Komt er dan vanavond een nieuwe actie?? Kunnen jullie eens wat vuurwerkmania producten in de weekactie doen>?

                          Comment


                            Er is inmiddels al een nieuwe weekactie!

                            Color Strike

                            Van €169,95 Voor €80,-!!!





                            Van €169,95 Voor €80,-!!!





                            De actie geldt tot 8 juni 15.00!
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              Worden er nog meer producten toegevoegd aan de weekactie? Dit is beetje weinig. Liefst een karton actie van de venom BOX van vuurwerkmania. Is dat mogelijk qua voorraad in haulerwijk?

                              Comment


                                Die had ik hier subiet aangeschaft :(

                                Comment

                                Working...
                                X