Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tja, er is verschil tussen de vestigingen...jullie de Color Strike voor 80, wij voor 100. Wij de Road Riot voor n prikkie jullie allerlei Evo en Pangu

    Even paar hebbedingetjes gescoord; die Color Strike al lang een wannahave, Wicked Whistle musthave, Secret Temptation als finale en Road Riot als extraatje mss voor volgende jaarwisseling. Wel weer groot genoeg hap uit vakantiegeld... Later weer verder kijken had al weer veel meer in winkelmandje dan de bedoeling was haha

    Dank, vwoutlet!

    Comment


      De Road Riot is inderdaad een leuke actie voor onze Groningen gangers Deze hebben lang moeten wachten tot dat de webshop online is!

      Maar we hebben in Haulerwijk en Vierhuizen ook een aantal leuke acties!



      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        Niet mee eens Nitraat, die spinning cake was al weken die prijs. Wees eerlijk.

        Comment


          Kan er in Haulerwijk wat meer Pangu komen? En dan vooral de Hong Kong.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
            Niet mee eens Nitraat, die spinning cake was al weken die prijs. Wees eerlijk.
            22.50 meen ik

            Was/is aldoor die prijs bij de Friese buren

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
              Niet mee eens Nitraat, die spinning cake was al weken die prijs. Wees eerlijk.

              De prijs stond op €21,50. We hebben een aantal showtime artikelen ingekocht en deze voor jullie in de weekactie gezet.

              Als er geen animo voor elke week een nieuwe actie is zullen we daar ééns naar kijken. We stoppen er elke week toch tijd en moeite in om jullie bepaalde artikelen voor nog scherpere prijzen dan normaal aan te bieden!
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                Kan er in Haulerwijk wat meer Pangu komen? En dan vooral de Hong Kong.
                Inprincipe hebben we assortiment al grotendeels rond op de nieuwe artikelen na natuurlijk! Maar mocht er meer animo voor deze cake zijn kunnen we altijd even kijken!
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  Ik, en vele met mij, zijn juist heel erg blij met de weekacties! Het trekt mij vaak net over de streep om toch een bepaalde box te bestellen ook al stond deze niet op de verlanglijst. Ik hoop dat er nog vele weekacties mogen volgen

                  De Hong Kong van Pangu heb ik oon interesse in. Daarnaast zal de ROTP van Wolff ook een mooie aanvulling zijn in Haulerwijk. Al had ik al begrepen dat deze er waarschijnlijk binnenkort opkomt.

                  Comment


                    De weekacties zijn erg fijn, ene keer spreekt het wat meer aan dan de andere keer, maar dat is juist leuk!
                    Zo spreek je telkens wel een andere doelgroep aan en biedt je de mogelijkheid om het tegen een nog scherpere prijs te kopen.
                    Wordt heel erg gewaardeerd!

                    Hong Kong staat ook op mijn lijstje, maar de Mount song en Fortaleza cake ook!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                      Inprincipe hebben we assortiment al grotendeels rond op de nieuwe artikelen na natuurlijk! Maar mocht er meer animo voor deze cake zijn kunnen we altijd even kijken!
                      Oke top.

                      DUS WIE DOET ER MEE?

                      HONG KONG van PANGU.

                      Ik wil er 4.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
                        Ik, en vele met mij, zijn juist heel erg blij met de weekacties! Het trekt mij vaak net over de streep om toch een bepaalde box te bestellen ook al stond deze niet op de verlanglijst. Ik hoop dat er nog vele weekacties mogen volgen

                        De Hong Kong van Pangu heb ik oon interesse in. Daarnaast zal de ROTP van Wolff ook een mooie aanvulling zijn in Haulerwijk. Al had ik al begrepen dat deze er waarschijnlijk binnenkort opkomt.
                        Deze maand zitten we met Wolff, De Return of the Phoenix staat ook heel hoog op ons verlanglijstje!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          Misschien leuk om oude Wolff producten wat meer te verkrijgen en verkopen. Ik mis die persoonlijk heel erg.
                          Tenzij ze allemaal uitverkocht raken.
                          75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                            Misschien leuk om oude Wolff producten wat meer te verkrijgen en verkopen. Ik mis die persoonlijk heel erg.
                            Tenzij ze allemaal uitverkocht raken.
                            Welke producten heb je in gedachten?
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
                              Niet mee eens Nitraat, die spinning cake was al weken die prijs. Wees eerlijk.
                              Ligt het aan mij als ik me erger aan dit soort comments? Ik snap niet wat je probeert te bereiken. Ook al was de prijs hetzelfde het product is nu extra onder de aandacht. En als de prijs over een week of 2 3 ineens hoger is hoeven we er ook niet over te zeuren. Ik vind dat we ontzettend blij mogen zijn met winkels die zulke mooie freakacties hebben en al helemaal met de extra goedkope week en mystery acties.

                              Ik vraag me ook af hoeveel korting je nog mag verwachten op een product dat al 62,5% is afgeprijsd...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
                              Ik, en vele met mij, zijn juist heel erg blij met de weekacties! Het trekt mij vaak net over de streep om toch een bepaalde box te bestellen ook al stond deze niet op de verlanglijst. Ik hoop dat er nog vele weekacties mogen volgen

                              De Hong Kong van Pangu heb ik oon interesse in. Daarnaast zal de ROTP van Wolff ook een mooie aanvulling zijn in Haulerwijk. Al had ik al begrepen dat deze er waarschijnlijk binnenkort opkomt.
                              Helemaal eens met Rooie, al komen er momenteel veel acties langs met effecten die ik al in mijn collectie heb. Zo ook de hongkong. Echt een prachtige cake, maar ik heb al voldoende blinkers en kleuren in andere producten gevonden. De kans dat ik hem koop is dus erg klein. En ook voor de ROTP heb ik al voldoende alternatieven. Maar wie weet als de prijs verbazingwekkend goed is... En ik wacht zelf natuurlijk op de color plum coco en de gold spinning wave with blink. Maar ik vermoed dat die pas na augustus komen als de freakactie is afgelopen.

                              Eindigt de actie eigenlijk als augustus begint of als augustus is afgelopen?

                              Comment


                                Amen op de vorige post ... !

                                Comment

                                Working...
                                X