Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb ondanks de stilte toch besloten een bestelling te plaatsen. Dit om de goede ervaring van vorig jaar en om een tijdvak vast te kunnen zetten.
    Aangezien ik dit jaar ondanks goede voornemens door drukte wederom weer geen rijbewijs ben gaan halen ben ik ook deze keer weer afhankelijk van anderen die zo gek zijn mij heen en weer te rijden midden in de nacht.
    Betekent wel dat ik maar bij een winkel bestel, dus nu bredavuurwerk.
    Hopelijk dus snel een update .

    Edit: vergeef me de zinsopbouw, het is al laat.

    Comment


      Ik heb voor het eerst dit jaar hier iets besteld. 2 boxen, gelijk toen de website online kwam. Ik ben blij dat ik verder alleen maar positieve verhalen lees over vuurwerk Breda.. Begon mij oprecht zorgen te maken gezien de communicatie. Helaas is annuleren niet mogelijk anders had ik dat zeker gedaan. Eerste en laatste keer voor mij. Zo denk ik er nu in ieder geval over.

      Comment


        Ik heb vorig jaar bijna alles bij BredaVuurwerk gehaald. Kon niet op, mooie kortingen geweldige freakavond alles perfect. Ze waren binnen de regio voor mij toch wel de nummer 1, (de beste winkels qua prijzen/aanbod zitten wat mij betreft helemaal in het noorden).

        Vindt deze manier van doen/communiceren vanaf na het voorjaar ook enorm vervelend en ik heb inmiddels en bestelling bij een andere winkel gedaan.

        Wil verder wel benadrukken dat ik BredaVuurwerk wel een winkel vindt die heel veel betekend heeft voor de freaks/liefhebbers en net als Zena België/Haokan niet direct compleet afgeschreven moet worden en zeker enig krediet verdiend!

        Kom op met het nieuws/verklaringen/updates zou ik zeggen Luuk!

        Comment


          Zo zie je dus maar weer wat slechte communicatie kan doen,inmiddels al een aantal personen die elders een bestelling gedaan geplaatst hebben welke in normale omstandigheden bij Breda Vuurwerk geplaatst zouden zijn....

          Kijk...dat je als vuurwerkverkoper aktief bent op een groot vuurwerkforum is slim,maar op deze manier kost het je gewoon klanten.
          Een update die 10 weken later nog niet voltooid is, en in die periode geen enkele vorm van communicatie is gewoon slecht.

          Op deze manier krijgen mensen (ik zelf in ieder geval) het idee dat er iets mis is met het bedrijf Breda Vuurwerk, en niet meer helemaal gezond is.
          Wat mij nu ervan weerhoud nog een bestelling te plaatsen,ik heb begin van het jaar wel een bestelling geplaatst met het idee om 90% van m'n vuurwerk daar te kopen,maar ook ik ben uitgeweken naar een ander inmiddels.
          Ik houd van oude vuurwerkjes

          Comment


            Hoi allemaal,

            Toegegeven, de communicatie is niet helemaal vlekkeloos verlopen. Daar waar de update klaar stond hebben we hem niet door kunnen voeren en zijn we verder gegaan met backoffice verbeteringen. Ook die behoeften aandacht voor het aankomende jaar.
            Verder wil ik benadrukken namens het team van BredaVuurwerk dat er niks mis is met BredaVuurwerk op financieel danwel organisatorisch. Bredavuurwerk is onderdeel van een groter bedrijf en daar was het door de drukte, gelukkig, een "demanding period". Daarbij zijn we slordig geweest met de communicatie voor BredaVuurwerk en moeten we jullie nu onze excuses aanbieden.

            Omdat de online winkel momenteel nog niet geupdate is, en naar alle waarschijnlijkheid ook nog twee weken op zich laat wachten in verband met vakantie, hierbij enkele concrete nieuwtjes omtrent BredaVuurwerk.

            - BredaVuurwerk gaat dit jaar komen met zijn eigen box!
            We hebben enkele toppers bij elkaar gepikt en een eigen sausje gegeven. Daar vertellen we jullie later graag meer over.

            - BredaVuurwerk heeft op dit moment al ruimschoots vuurwerk ingekocht!
            Omdat jullie vraag vorig jaar zo groot was, en we alles weer net zo netjes af willen handelen hebben voor dit jaar weer ruimer ingekocht. De bunkermannen kijken al met veel plezier uit naar het vullen van de grote kluis.

            - BredaVuurwerk heeft ook dit jaar weer een freakactie en freakavond!
            Naast onze bekende freakactie (daarover later meer), bieden we ook dit jaar weer een freakavond aan met unieke aanbiedingen. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om onder het genot van een hapje en een drankje te genieten met andere freaks van onze showroom en kluizen. Kom gerust eens kijken in de bunkers en geniet van al het moois.

            Nogmaals, geen zorgen. De afgelopen jaren hebben we met man en macht onze nek uitgestoken voor jullie. Hebben we altijd gezocht naar een passende oplossing daar waar mogelijk en hebben we veel tevreden freaks kunnen helpen. Die hopen we ook de komende jaren weer te helpen met de service die jullie van ons gewend zijn. Dat jullie nog niet alles kunnen bestellen in september is misschien niet ideaal, maar doet niks aan de service; er komen nog 4 hectische maanden.

            BredaVuurwerk is een winkel voor Freaks, door Freaks.
            Tot snel!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht

              - BredaVuurwerk heeft ook dit jaar weer een freakactie en freakavond!
              Naast onze bekende freakactie (daarover later meer), bieden we ook dit jaar weer een freakavond aan met unieke aanbiedingen. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om onder het genot van een hapje en een drankje te genieten met andere freaks van onze showroom en kluizen. Kom gerust eens kijken in de bunkers en geniet van al het moois.
              Is er al een datum bekent voor de freaknight? Hier houd ik graag een avondje voor vrij in de agenda.

              Veel succes gewesnt dit seizoen.

              Comment


                Verbaast me nix dit verhaal!
                Ik heb vertrouwen in BVW en heb daarom ook al meer dan de helft van mijn budget daar neergelegd....

                Tot op de Freaknight!

                Comment


                  Info met betrekking tot de freakavond wordt zo snel mogelijk gecommuniceerd als daar duidelijkheid over is.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
                    Hoi allemaal,

                    Toegegeven, de communicatie is niet helemaal vlekkeloos verlopen. Daar waar de update klaar stond hebben we hem niet door kunnen voeren en zijn we verder gegaan met backoffice verbeteringen. Ook die behoeften aandacht voor het aankomende jaar.
                    Verder wil ik benadrukken namens het team van BredaVuurwerk dat er niks mis is met BredaVuurwerk op financieel danwel organisatorisch. Bredavuurwerk is onderdeel van een groter bedrijf en daar was het door de drukte, gelukkig, een "demanding period". Daarbij zijn we slordig geweest met de communicatie voor BredaVuurwerk en moeten we jullie nu onze excuses aanbieden.

                    Omdat de online winkel momenteel nog niet geupdate is, en naar alle waarschijnlijkheid ook nog twee weken op zich laat wachten in verband met vakantie, hierbij enkele concrete nieuwtjes omtrent BredaVuurwerk.

                    - BredaVuurwerk gaat dit jaar komen met zijn eigen box!
                    We hebben enkele toppers bij elkaar gepikt en een eigen sausje gegeven. Daar vertellen we jullie later graag meer over.

                    - BredaVuurwerk heeft ook dit jaar weer een freakactie en freakavond!



                    BredaVuurwerk is een winkel voor Freaks, door Freaks.
                    Tot snel!
                    Heel fijn dat we toch weer wat horen mannen!
                    Ben zeer benieuwd naar die eigen box en uiteraard naar de freakavond waar ik vorig jaar enorm van genoten heb.

                    Mooi dat er inderdaad financieel niks is ofzo, ging op het laatst ook even door mijn hoofd spoken want zoiets zou doodzonde geweest zijn.

                    Tot de freakavond dan denk ik zo!

                    Comment


                      mag ik vragen van welke importeur jullie eigen samen gestelde box word

                      Comment


                        De BredaVuurwerk Box zal worden samengesteld in samenwerking met Pangu.

                        Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                        mag ik vragen van welke importeur jullie eigen samen gestelde box word
                        ..

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door 7klapper Bekijk bericht
                          De BredaVuurwerk Box zal worden samengesteld in samenwerking met Pangu.
                          Dan zal dat zeker niet een van de minste boxen worden!

                          Comment


                            Zoals trouwe volgers hebben gemerkt was ons actie-topic even van het forum verdwenen. We zijn weer beschikbaar om jullie vragen te beantwoorden.

                            Oja freaks! Houden jullie rekening met de sluiting van de Outlet op zaterdag 30 september. Mochten jullie nog gebruik willen maken van onze aanbiedingen doe dat dan voor de sluiting en garandeer jezelf van die pareltjes.
                            Daarna zullen onze promoties via BredaVuurwerk actieknallers gaan. Mooie aanbiedingen voor een gelimiteerde periode.

                            Uiteraard zullen we ook weer een freakactie hebben en houden we als freaks nauwlettend de nieuwe toppers van onze merken als Wolff, Rubro, Vuurwerkmania, Evolution, Cafferata & Pangu. Die gaan we ook dit jaar natuurlijk weer verkopen.

                            We zijn dit jaar uiteraard ook weer een VuurwerkMania afhaalpunt!
                            VuurwerkMania Webwinkel BredaVuurwerk
                            Laatst aangepast door Bredavuurwerk; 11 September 2017, 17:58.

                            Comment


                              Vraagje: ik zie Witte Vuurwerk er niet tussen staan. Nu is het ook al een tijdje stil rond die importeur. Is Witte bij jullie weer uit het assortiment? En Cafferata?

                              Comment


                                Van Witte Vuurwerk hebben we nog het een en ander op voorraad, we wachten af met wat ze komen dit jaar om het assortiment eventueel verder uit te breiden.

                                Cafferata gaan we dit jaar uiteraard voeren. We waren zelf erg fan van bepaalde producten op de demo. Deze was enkel vergeten in de opsomming en is weer recht gezet.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                                Vraagje: ik zie Witte Vuurwerk er niet tussen staan. Nu is het ook al een tijdje stil rond die importeur. Is Witte bij jullie weer uit het assortiment? En Cafferata?

                                Comment

                                Working...
                                X