Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ben benieuwd naar de update!

    Comment


      Ik heb nog steeds geen reactie op mn mail en om kan dit kloppen?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door lz fireworks Bekijk bericht
        Ik heb nog steeds geen reactie op mn mail en om kan dit kloppen?
        Wil je 'm nog eens opnieuw sturen? Dan pak ik hem op.

        We hebben het gros van alle openstaande vragen inmiddels van antwoord voorzien. Mocht iemand nog geen reactie hebben gehad, stuur ons dan een e-mail naar [email protected]. Natuurlijk mag je ook hier een vraag achterlaten.

        De beloofde update duurt helaas nog wat langer dan we hadden gehoopt. We zijn namelijk ook bezig met de website te verbeteren en willen het liefst alles gelijkertijd lanceren. Desondanks hebben we toch een paar items voorzien van voorraad en een leuke topper van Vulcan aan ons assortiment toegevoegd. Namelijk de oude vertrouwde:

        Sky Symphony van Vulcan: € 9,99

        Conquer & Command: € 27,50

        Colorful City (Pangu, 2017 versie): € 92,50

        Fading Stars: € 19,50

        http://www.outlet.bredavuurwerk.nl/

        Comment


          Top! Fading Stars meegepakt.

          Comment


            Is er inmiddels al wat meer bekend??
            Ik houd van oude vuurwerkjes

            Comment


              Gokje: is de primeur een eigen demo dit jaar?

              Comment


                en? al nieuws?

                Comment


                  Ik weet dat we ongeduldig zijn, maar het blijft weer angstvallig stil idd. Haha kan niet wachten tot de update er is

                  Comment


                    Inmiddels weer een maand verder....ik had goeie hoop nog een flinke bestelling te kunnen plaatsen met leuke zomerkortingen maar ben bang dat er niets meer gaat komen inmiddels.

                    Edit:18-8

                    Er zullen toch wel zat mensen zijn die zoals ik al een bestelling hebben lopen, en wachten op de beloofde updates.
                    Zou toch leuk zijn als er wat duidelijkheid zou komen,ipv in Juni een update beloven en na 2 maanden is er nog niets gebeurt...
                    Laatst aangepast door Spring_thunder; 18 August 2017, 11:16.
                    Ik houd van oude vuurwerkjes

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
                      Wil je 'm nog eens opnieuw sturen? Dan pak ik hem op.

                      We hebben het gros van alle openstaande vragen inmiddels van antwoord voorzien. Mocht iemand nog geen reactie hebben gehad, stuur ons dan een e-mail naar [email protected]. Natuurlijk mag je ook hier een vraag achterlaten.

                      De beloofde update duurt helaas nog wat langer dan we hadden gehoopt. We zijn namelijk ook bezig met de website te verbeteren en willen het liefst alles gelijkertijd lanceren. Desondanks hebben we toch een paar items voorzien van voorraad en een leuke topper van Vulcan aan ons assortiment toegevoegd. Namelijk de oude vertrouwde:

                      Sky Symphony van Vulcan: € 9,99

                      Conquer & Command: € 27,50

                      Colorful City (Pangu, 2017 versie): € 92,50

                      Fading Stars: € 19,50

                      http://www.outlet.bredavuurwerk.nl/
                      wanneer kunnen we de beloofde update van de site en items verwachten

                      Comment


                        De communicatie kan in het vervolg denk ik wat beter. Nu maak je mensen enthousiast met dingen in het vooruitzicht en laat je in het vervolg niks weten.

                        Comment


                          De communicatie is altijd al niet al te best geweest. Dus daar zal weinig aan veranderen denk ik. Ondanks dat blijft het wel een top winkel!

                          Comment


                            Nou BredaVuurwerk..
                            Hoe zit het ondertussen?
                            Tijd zat natuurlijk, maar de communicatie is wel erg mager. Zeg maar gerust 0,0.

                            Comment


                              Nu zijn wij (ik) misschien ongeduldig....maar enige communicatie zou wel op z'n plek zijn.

                              Ik heb een bestelling lopen,en wachtte op de beloofde updates die maar niet kwamen,hierdoor ben ik uitgeweken naar elders.
                              Krijg op deze manier ook echt het idee dat het niet helemaal goed gaat met Breda Vuurwerk,wat me er zowiezo al van weerhoud om nog een bestelling te plaatsen.
                              Ik houd van oude vuurwerkjes

                              Comment


                                Vind het ook apart.. heb luuk begin julie nog gesproken, er zou een updaten komen etc etc. Zag wel dat ie op de demo van rubro was in wierden. Wellicht loopt eea ef wat anders bij ze. Komt vast goed!

                                Comment

                                Working...
                                X