Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zijn er in de losss verkoop ook nog aanbiedingen/acties ?
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
      Zijn er in de losss verkoop ook nog aanbiedingen/acties ?
      Denk dat met Dennis wel alles is te bespreken. Ik zelf zal ook de verleiding de 28ste niet kunnen weerstaan om toch nog wat bij te kopen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
        Zijn er in de losss verkoop ook nog aanbiedingen/acties ?
        Morgen Brian the freak.

        Ja zeker je kan dit gewoon met me oppakken op de losse verkoopdagen er is altijd wel wat mogelijk.


        Dennis

        Comment


          hoeveel mm zijn de nieuwe pangu 100s blokjes?
          Fuochi D'Artificio!

          Comment


            [QUOTE=Vluggejaapie;919998]hoeveel mm zijn de nieuwe pangu 100s blokjes?[/QUOTE

            30 mm, neem aan dat je on the beat en colorfulcity bedoelt

            Comment


              Is volgens mij nog niet bekend, maar dat zal echt niet meer dan 20mm zijn.

              Ik neem aan dat je de nieuwe 500 grams 100 schots blokjes bedoeld.

              Comment


                Oeps ik zie nu pas welke je bedoeld

                Comment


                  Zal het even vragen aan Pangu 😁

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
                    Is volgens mij nog niet bekend, maar dat zal echt niet meer dan 20mm zijn.

                    Ik neem aan dat je de nieuwe 500 grams 100 schots blokjes bedoeld.
                    De nieuwe blokjes zijn 20mm zo juist vernomen vanuit Pangu.

                    Comment


                      Even een idee hoe de showroom eruit ziet inmiddels.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20171211-WA0018.jpg
Vertoningen:1
Grootte:112,7 KB
ID:	1564478

                      Comment


                        Wauw, daar zit wel een mooi sfeertje in hoor! Complimenten!

                        Comment


                          Op dit moment kan ik even niet meer de RamBam leveren alles is verkocht op dit moment.

                          Wel kan ik jullie evt nog een prijsje geven voor de 3 nieuwe boxen van evolution hier heb ik er nog een paar van vrij eventueel.

                          Wel even een pm sturen

                          Dennis

                          Comment


                            Zo als iedereen heeft kunnen lezen zijn er 2 afkeur van Evolution Fireworks helaas.

                            3x heaven

                            Happy Hardcore Assortiment

                            We zullen op de afhaaldagen even overleggen met jullie wat we kunnen betekenen met elkaar
                            en anders zullen netjes het bedrag crediteren aan jullie.

                            Vuurwerk Almere Haven

                            Comment


                              Wil Dennis even een hele dikke pluim geven voor zijn geweldige service en snelle communicatie. Vanavond zoals bekend te horen gekregen dat de 3x heaven en happy hardcore zijn afgekeurd. Ruim na midderacht Dennis een pb gestuurd om te kijken of ik al direct iets geregeld kon krijgen qua vervangende producten. Heb Dennis een voorstel gedaan en binnen een kwartier reactie. Heb gekozen voor een Snowstorm en Garden Party 3. Nogmaals bedankt voor de super service.

                              Comment


                                Heren

                                Vanaf nu zal ik minder hier te vinden zijn om reactie en vragen te beantwoorden.

                                iedereen veel plezier met het ophalen van jullie vuurwerk waar dan ook.

                                En voor de geen die naar Almere Haven komen we zien elkaar in de winkel.


                                Vuurwerk Almere Haven

                                Comment

                                Working...
                                X