Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
    Vandaag kan ik nog kijken wat er mogelijk tot 22:00 en hierna houd de freakactie echt op voor dit jaar.


    Dennis

    Nog een paar uurtjes

    Stuur een PM en ik kijk even wat er nog mogelijk is ook.

    Comment


      Onze Freak actie zit erop voor dit jaar.

      We willen jullie bedanken voor jullie bestellingen dit jaar.

      Dit was ons 2e jaar op Vuurwerkcrew en we komen zeker terug volgend jaar in januari.


      Wij gaan hard aan het werk om de laatste dingen in de showroom klaar te maken zodat we volgende week maandag open kunnen op De Steiger in Almere Haven.


      Hebben jullie nog vragen over je bestelling dan kan je dit doen via een PM of even via [email protected]


      Dennis

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Banner-300-150.jpg
Vertoningen:8
Grootte:108,8 KB
ID:	1562643
      Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 3 December 2017, 23:24.

      Comment


        Toch wel mooi hoor alle winkeliers die er samen met de freaks vanaf januari al weer vol voor gaan, zo kunnen we mooi met z’n allen vanaf januari weer met vuurwerk bezig zijn!
        En niet zoals ‘vroeger’ voor het internet tijdperk, pas vanaf november/december.

        Top! Heel veel succes ook met het verwerken van alle bestellingen voor de freaks

        Comment


          Dennis, jij ook bedankt voor het mogelijk maken van deze acties. Hierdoor ga ik dit jaar voor het eerst kennismaken met de Pangu en Evolution producten. Ben benieuwd en tot de 28e!

          Comment


            Vorig jaar 1 blok van katan besteld en wat klein spul. Dit jaar het gros van mijn collectie bij jullie besteld. Mooie prijzen en service en communicatie zijn erg goed.
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              Ook van mijn kant erg bedankt! Na de goede ervaringen vorig jaar dit jaar wederom hier besteld. Er staat een hoop Evo op mn lijstje voor volgend jaar, dus ik komt vast weer terug!

              Comment


                Ook wil ik Dennis super bedanken voor de service en communicatie over t afgelopen jaar met deze topwinkel. Goede prijzen en bij wensen stond je ook gelijk paraat en alles is mogelijk. Super en kijk uit naar de 28-ste

                Comment


                  Bedankt voor alle tijd en moeite die je er dit jaar weer hebt ingestoken.
                  Succes de komende weken.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Absoluut Dennis, top bedankt voor de lekkere acties en tot over een paar weekjes

                    Comment


                      Goede morgen

                      We hebben in Almere Haven nog een paar RamBam 2.0 beschikbaar wel is het OP=OP.

                      Wil je hem toevoegen aan een bestelde order stuur me eerst dan even een pm.

                      Beschikbaar 5 stuks




                      Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 9 December 2017, 09:08.

                      Comment


                        Dennis je hebt een pm

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                          Dennis je hebt een pm
                          Heb je een bericht gestuurd inmiddels.

                          Gr dennis

                          Comment


                            Dennis super bedankt voor de geweldige service, super acties en snelle communicatie.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                              Goede morgen

                              We hebben in Almere Haven nog een paar RamBam 2.0 beschikbaar wel is het OP=OP.

                              Wil je hem toevoegen aan een bestelde order stuur me eerst dan even een pm.

                              Beschikbaar 5 stuks




                              Www.vuurwerkalmerehaven.nl
                              Vanavond om 23:59 zal de RamBam 2.0 naar de adviesprijs gaan van € 169,95 naar € 139,95.

                              Nu staat die nu op een lagere prijs.

                              Dennis

                              Comment


                                Helaas andere keuzes gemaakt in de freak actie, en de Rambam toen hij 99 was laten staan. Nu komt er natuurlijk een run op. Volgend jaar op t lijstje!

                                Comment

                                Working...
                                X