Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Koningsdag Katwijk aan Zee Vuurwerkbunker.nl ism Pyro Freaks Katwijk-27-4-2024

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Gaat rood omcirkeld in de agenda. Alle ingrediënten voor een hele dikke show zijn aanwezig!

    Comment


      #17
      Het is alweer bijna een week geleden, maar deze ontzettend dikke show verdient nog wel even een reactie. We zijn er ondertussen wel aan gewend maar wat heeft Tobias weer een heerlijk spektakel neergezet met Pyro Freaks Katwijk samen. De show zat goed in elkaar en het bouwende ritme in de finale vond ik echt een kippenvel momentje. Beelden doen altijd te kort aan een live beleving, maar hieronder toch een impressie van hoe het was.

      Comment


        #18
         
        Laatst aangepast door issie; 5 May 2024, 11:50.

        Comment


          #19
          en mijn bijdrage aan deze geweldige show
          https://www.youtube.com/@vuurpijl

          Comment


            #20
            Was echt een super show!! Die salutes galmde mooi door. Erg van genoten en het ritje meer dan waard. Bedankt voor het delen van de beelden

            Comment


              #21
              Was echt een hele dikke show, hierbij de finale gefilmd door mezelf:

              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
                Het is alweer bijna een week geleden, maar deze ontzettend dikke show verdient nog wel even een reactie. We zijn er ondertussen wel aan gewend maar wat heeft Tobias weer een heerlijk spektakel neergezet met Pyro Freaks Katwijk samen. De show zat goed in elkaar en het bouwende ritme in de finale vond ik echt een kippenvel momentje. Beelden doen altijd te kort aan een live beleving, maar hieronder toch een impressie van hoe het was.

                Het was echt een geweldige show. Kennelijk stond ik naast je te genieten. Leuk om te zien dat jouw hele familie mee kwam naar de show. En mijn excuses dat ik uit enthousiasme er door heen aan het praten was om tegen mijn collega te zeggen wat er afgestoken werd.
                Werkt Aanstekelijk

                Comment


                  #23
                  Hier onze film, gefilmd met 2 drones en camera op de grond. Gemonteerd door Studio Stache "duinfluencer" op YouTube

                  Comment


                    #24
                    Fantastische beelden zo met die drones! Echt een geweldige show meegemaakt! Alleen stond ik bij het friethuisje, dus min of meer de zijkant! Maar dat mocht de pret niet drukken! Een beukende 10 minuten meegemaakt! Mijn complimenten! Zo hoort koningsdag vuurwerk te zijn!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment

                    Working...
                    X