Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Koningsdag Katwijk aan Zee Vuurwerkbunker.nl ism Pyro Freaks Katwijk-27-4-2024

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Koningsdag Katwijk aan Zee Vuurwerkbunker.nl ism Pyro Freaks Katwijk-27-4-2024

    Traditie getrouw gaan we weer de show op Koningsdag organiseren in Katwijk. Dit jaar gaan we extra uitpakken en gaan Vuurwerkbunker.nl en Pyro Freaks Katwijk de show sponsoren naast het al bestaande budget vanuit de Oranje vereniging

    Provincie: Zuid-Holland
    Stad/dorp: Katwijk aan Zee
    Locatie: Rijnmond
    Datum: Zaterdag 27 april 2024
    Tijdstip: Tussen 22:15 en 23:15 uur (afhankelijk van de taptoe)
    Schietbedrijf: Evento Fireworks i.s.m. Xena Vuurwerk
    Max. kaliber: Consumenten vuurwerk en professioneel vuurwerk tot 65mm
    Bijzonderheden: ...

    Video uit 2023

    Laatst aangepast door pyrofan#1; 8 January 2024, 19:55. Reden: Opmaak

    #2
    Genoteerd in de agenda hier. Zie wel dat ik die dag moet werken tot 23.00, maar kijken of ik een uurtje of twee eerder weg kan.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Ik ga elk jaar ff kijken! Lekker in de duinen! Mooi dat er extra sponsoren zijn! Hopelijk een extra fijne show!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #4
        Dat is een fijn bericht, gaat direct de agenda in! Ontwerp van Evento Fireworks in combinatie met de enthousiaste Pyro Freaks Katwijk kan maar één ding betekenen: een hele dikke show (voor het kaliber)

        Comment


          #5
          Dit is geweldig nieuws en deze show komt alvast in hoofdletters in mijn agenda te staan. In 2022 en 2023 heb ik mogen helpen bij de opbouw van de shows en dat was echt een feestje. Buiten dat waren het ook echt top shows met artikelen van o.a. Red Wire, Vuurwerkbunker, Albert, Funke/Luypaers, ABA etc.

          Geweldig dat Vuurwerkbunker.nl en Pyro Freaks Katwijk deze show gaan sponsoren. Het max kaliber is nu 65mm en dat is ook een stap omhoog t.o.v. de oude locatie. Dit kan dan ook niet anders dan dat dit weer een dijk van een show zal worden. Ik kijk er alvast naar uit!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Yep, en de PFK 1800 show was niet doorgegaan dit jaar dus extra op de extra's met Koningsdag!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #7
              Let op!! Locatie is de schietplek van PFK vanaf de kanaaldijk! Dus vuurwerkliefhebbers kunnen de show het beste bekijken vanaf de Rijnmond.

              De laatste keren was vanaf het strand.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door SKULANG Bekijk bericht
                Let op!! Locatie is de schietplek van PFK vanaf de kanaaldijk! Dus vuurwerkliefhebbers kunnen de show het beste bekijken vanaf de Rijnmond.

                De laatste keren was vanaf het strand.

                Ik neem aan in het midden tussen de twee "sluizen" ?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Ik neem aan in het midden tussen de twee "sluizen" ?
                  Yes! Dat klopt

                  Comment


                    #10
                    Ik ben zoals vanouds zeker weer aanwezig de afgelopen 2 jaar waren fenomenaal, wel jammer want op het strand stond je er bijna onder.

                    Hoop alleen dat de wind geen roet in het eten gooit, op die plek is de afgelopen 2 jaar vooral rond oud en nieuw een soort duivel aanwezig.

                    Comment


                      #11
                      Met deze show gaan we de duivel aan de kant blazen ;)

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door tobias Bekijk bericht
                        Met deze show gaan we de duivel aan de kant blazen ;)
                        Als jij dat zegt Tobias, leg je de verwachtingen lat wel heel erg hoog! Maar gelet op je eerdere ontwerpen, heb ik er alle vertrouwen in dat er weer een hele dikke show wordt neergezet. Kijk er in ieder geval enorm naar uit.

                        Comment


                          #13
                          VIP ticket aangeschaft
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #14
                            Zet hem in de agenda, heerlijke shows altijd!

                            Comment


                              #15
                              Ik zal er bij zijn! Jullie zullen wel een extra lekkere show er uit pompen nadat 31dec niet door kon gaan.
                              Werkt Aanstekelijk

                              Comment

                              Working...
                              X