Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Business 2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Heb je inderdaad mazzel gehad.
    Ik kwam met zonnig weer naar binnen en toen ik naar buiten kwam, omweerde het.
    Slecht ruil, kan iemand het mooie weer naar buiten jagen.
    Dat zou mijn taak moeten zijn, maar het lukt nog niet helemaal

    Comment


      #77
      MrT mocht gisteravond in de stand van zenanl/vuurwerktotaal een partypopper afschieten.

      Comment


        #78
        Gisteren zijn Tabe en ik ook vanaf 15:00 aanwezig geweest op de beurs, om 19:00 voegde ook Marco zich nog even bij ons.
        Normaal gesproken komen we nog wel wat bekenden tegen naast de importeurs zelf, nu waren dit enkel Ano-Vuurwerk, Harten4 en we hebben The Cigarman nog even gezien. Helaas moesten we telkens snel door en konden we niet even gezellig praten, want overal bleven we wel weer hangen haha, maar onze sigarenboer spreken we zaterdag wel weer.

        We hebben alle stands bezocht, leuke gesprekken gehad en zowel bij Royal Fireworks als bij Vuurwerktotaal het eerste beeldmateriaal kunnen zien van de nieuwe artikelen. Laten we hopen dat het in werkelijkheid ook zo goed is, de films beloven ons heel wat moois!

        Het was onwijs rustig op de beurs, heel erg jammer, zeker voor de standhouders, maar iedereen hoorde je erover. De opkomst naar de beurs in het algemeen was dit jaar ongeveer 1/3 van voorgaande jaren, dat is natuurlijk een enorme domper.

        Maar goed, gezellig was het wel overal en wij hebben ons prima vermaakt gisteren! Daarnaast natuurlijk lekker kunnen eten daar hehe, daar hebben we weer goed gebruik van gemaakt...

        Ons laatste station was de stand van VuurwerkTotaal gisteren, daar nog wat leuke foto's gemaakt, want ja, iedereen wilt natuurlijk met Marleen op de foto he.

        Iedereen bij deze bedankt voor de gastvrijheid en gezellige gesprekken!

        Comment


          #79
          Leuke foto's Mike en ja het was heel gezellig bj Vuurwerktotaal met Marleen, vooral aan het einde toen ze los ging met de party-poppers bij de andere stands.
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            #80
            Mike, misschien leuk om aan de hand van foto 2 even voor te stellen wie wie is op de foto. Jij bent in ieder geval de 2 de van links
            vuurwerkbieb

            Comment


              #81
              Van links naar rehts.

              Marco(ylke), Mike(mattenfreak), Marleen, Wout(harten4), Tabe(viva la bang), broer van Gerben(vuurwerktotaal) en op de achtergrond de vertegenwoordiger van vuurwerktotaal, Franz.
              Laatst aangepast door Mattenfreak; 24 September 2010, 18:14.
              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

              Comment


                #82
                ik ben gister ook nog langs de beurs geweest niet alleen voor het vuurwerk maar toch nog even lopen kletsen met de gasten van royal fireworks leuke gasten.!!
                leuke dummy's ook vooral de 16 inch bij beko vuurwerk

                Comment


                  #83
                  Wout.....ouwe snoepert
                  Groeten...:)

                  Comment


                    #84
                    In 2011 vindt er geen nieuwe editie meer plaats van de huidige nationale vakbeurs Garden Business.
                    Lees hiervoor het bericht via onderstaande link:

                    Comment


                      #85
                      Moet wel zeggen dat ik het erg jammer vind.
                      Maar ik hoorde in 2010 van verschillende mensen, dat het een stuk rustiger was dan tijdens de vorige edities.

                      Je kon ook feitelijk een kanon, ehuh dikke single shot afschieten, zo rustig was het.
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment


                        #86
                        Klopt, het was totaal niet rendabel afgelopen jaar, maarja, toch was het gezellig en vind het jammer dat we er dit jaar dus niet zullen rondlopen...

                        Comment

                        Working...
                        X