Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Business 2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Garden Business 2010

    Van 16 tot en met 18 september a.s. vindt in Gorinchem in de Evenementen Hal de GardenBusiness plaats.
    Een vakbeurs waar importeurs hun relaties kunnen ontmoeten.


    De volgende vuurwerkimporteurs zijn op deze beurs vertegenwoordigd:


    stand 271 Beko Vuurwerk BV

    stand 236 Brave & Wichers

    stand 275 Broekhoff

    stand 253 Lesli Vuurwerk

    stand 271 Schuurmans

    stand 230 Witte tenten Verhuur

    stand 159 Zena Vuurwerk


    Vuurwerkcrew is door de Witte Tentenverhuur voor deze beurs uitgenodigd.
    Ook van dit bezoek zullen wij jullie verslag uitbrengen.

    #2
    Ik raad jullie aan om de 16de of de 17de te gaan, dan geeft Broekhoff namelijk ook een demo voor zijn klanten.
    En ik neem aan dat jullie als vuurwerkwebsite daar vast wel bij mogen zijn. ;)

    Comment


      #3
      Heb zelfs VIP kaarten mogen ontvangen maar kan helaas niet aanwezig zijn

      Comment


        #4
        Het was best goed uit te houden op de GardenBuseness beurs kan ik jullie melden, een verslag van deze mooie dagen zal nog online komen.







        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #5
          leuke foto's jongens, jullie hebben het wel naar je zin gehad daar zo te zien! zijn jullie daar ook nog nieuwtjes te weten gekomen?

          Comment


            #6
            Wat hebben we heerlijk genoten daar. Dit is zeer zeker een beurs om te onthouden. Vrijwel alle importeurs waren aanwezig. En wat is nou mooier om binnen 1 dag ongeveer 7 importeurs te spreken.
            In de tussen tijd van half 2 tot half 9 hadden we nét alle importeurs gehad. Echt geweldige mensen ook achter de merken.
            Meeste nieuwtjes wisten we al, maar foto's van de nieuwe producten hebben we wel kunnen maken.
            Deze staan allemaal al in het album (mijn foto's in ieder geval).
            De catering was goed verzorgd trouwens. Mijn buikje was de hele dag goed gevuld.
            Toppie!!!

            Comment


              #7
              Ik heb zowel de dinsdag als de woensdag daar gelopen, vandaag moest ik helaas werken, maar ik heb 2 waanzinnige dagen gehad. De beurs is ontzettend groot opgezet, alles is gratis (entree wel €20,-, gelukkig hadden wij uitnodigingen), drinken en eten zoveel als je wilt! Ik heb alleen al genoten van de gezelligheid onder elkaar, maar we komen natuurlijk met een doel en dat is het bezoeken van de stands van de importeurs.

              Het was waanzinnig om bij iedereen zo aan te kunnen schuiven, lekker te kunnen praten en de gezelligheid was top! Ik heb daar 2 dagen lang urenlang rondgelopen, gezeten en gepraat, vandaag miste ik het gewoon, had graag nog een dag gegaan.

              Verslagjes zullen we uitbrengen per importeur om het lekker overzichtelijk te houden.

              Comment


                #8
                Ik was afgelopen woensdag op de beurs samen met Kruitsnuiver en Mattenfreak
                En we hebben daar een bijzonder leuke,gezellige en leerzame dag meegemaakt
                De Garden Business Beurs is een ontmoetingsplaats voor groothandel en klein handel in de tuinbranche en vuurwerkbranche.
                Deze beurs vind jaarlijks plaats in de maand september en duurt 3 dagen.
                Het is ook de enige beurs in Nederland voor de Vuurwerkbranche.
                We hadden van de Witte Tenten Verhuur een uitnodiging gekregen om naar de beurs toe te komen.

                De volgende vuurwerkimporteurs waren met een stand vertegenwoordigd:
                Beko Vuurwerk BV
                Brave & Wichers
                Broekhoff
                Hardix Vuurwerk
                Lesli Vuurwerk
                Schuurmans
                Witte tenten Verhuur
                Zena Vuurwerk

                De stands hadden allemaal een zelfde indeling : uitstalling producten, spreektafel, merchandising en catalogi/folders.
                Broekhoff,Schuurmans,Beko,Zena en Lesli hadden ook nog een videoscherm waar de artikelen werden geshowd.

                De eerste 2 avonden heeft Broekhoff een demo van de producten verzorgd incl een grande finale.

                Het was een drukte van jewelste. Ik neem aan dat de importeurs goed hebben geboerd hier. Bij navraag bleek ook iedereen tevreden te zijn over de opkomst en belangstelling voor hun producten.
                Wij van Vuurwerkcrew hebben alle importeurs bezocht en een praatje met ze gemaakt, daar waar er gelegenheid voor was.
                De komende dagen zullen we de topics van de individuele importeurs voorzien van verslag en fotomateriaal.

                En inderdaad de catering was fantastisch daar.
                Volgend jaar absoluut weer van de partij
                Laatst aangepast door moontan; 19 September 2008, 09:43.

                Comment


                  #9
                  Garden Business 2009

                  Van 22 tot en met 24 september a.s. vindt in Gorinchem in de Evenementen Hal de GardenBusiness plaats.
                  Een vakbeurs waar importeurs hun relaties kunnen ontmoeten.
                  Ook vuurwerkimporteurs zijn vertegenwoordigd op deze beurs.


                  Comment


                    #10
                    Wat heeft vuurwerk met je tuin temaken ?
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #11
                      Bar weinig Nitraat 12.
                      Maar op deze vakbeurs zijn ook vuurwerkimporteurs vertegenwoordigd.
                      Wij waren vorig jaar ook aanwezig op uitnodiging van de Witte Tenten Verhuur en we hebben hier ons goed vermaakt. Veel informatie en gratis eten en drinken.
                      Dit jaar dus weer.

                      Comment


                        #12
                        Is trouwens alleen op uitnodiging of als je ene bedrijf hebt Het schijnt dat je al particulier en onder de 18 jaar niet binnenkomt als je het wel lukt moet je 25 of 35 euro entree betalen
                        Gerwin

                        Comment


                          #13
                          Boeit volgens mij echt niks hoor die leeftijdsgrens. Er liepen daar genoeg jongelui rond die jonger dan 18 waren. Hopelijk is het dit jaar weer mogelijk om er heen te gaan inderdaad.

                          Comment


                            #14
                            Ah jammer dat word hem niet( ben 16 )

                            Groeten Lars
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #15
                              De Garden Business zal dit jaar worden gehouden zonder vuurwerkshow.
                              Broekhoff heeft hier geen vergunning voor gekregen.
                              Broekhoff zal dit jaar ook niet op de Beurs staan.

                              Comment

                              Working...
                              X