Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Besloten] Importeursdemo Rubro Vuurwerk 10 - september - 2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mijn complimenten voor Rubro dat ze zo eerlijk mogelijk alles geschoten hebben. Enkel in plaats van dubbel en voor m'n gevoel was alles ook productie. Ja, dan kan het op een live stream van 480p en een grote afstand van filmen tegen vallen. Maar zoiets moet je in het echt ervaren op een demo of natuurlijk nog beter; in de straat.

    Comment


      Top het enkel schieten.
      Er zaten een paar leuke dingen bij.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
        Zaten echt wel een aantal mooie tussen, persoonlijk vond ik die transbomber xxl wel lekker, dat gaat wel los in de straat. Die box met 700+ schoten geeft helaas te magere effecten dan vond ik die sodom&gomorah wel dik. En staat de camera misschien op autofocus? Vaak onscherp helaas.
        De camera, daarmee denk ik dat je van de livestream bedoeld? Helaas is via FB live niks te doen qua instellingen van de camera. Hij zal dus altijd op autofocus blijven, maar de kwaliteit van de stream is ook heel afhankelijk van de ontvangst. Die is, zoals bekend, in Biddinghuizen niet al te best. Mochten de mogelijkheden in FB live verbeteren zullen we dat zeker toepassen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Mijn complimenten voor Rubro dat ze zo eerlijk mogelijk alles geschoten hebben. Enkel in plaats van dubbel en voor m'n gevoel was alles ook productie. Ja, dan kan het op een live stream van 480p en een grote afstand van filmen tegen vallen. Maar zoiets moet je in het echt ervaren op een demo of natuurlijk nog beter; in de straat.
          Tuurlijk is het in het echt anders dan op een livestream. Maar de effecten en uitwerkingen van de producten veranderen er niet door. Rubro heeft zeker mooie producten maar dat er nu nou iets vernieuwends bij zat?.....

          Comment


            Voor de eerste keer een Rubro demo mogen meemaken. Veel positiefs over gehoord en beeldmateriaal van andere jaren bekeken en had er zin in.
            Het was zeker niet super spectaculair te noemen, maar toch wel mooie producten mogen aanschouwen.
            Met stip op 1 vond ik de Leider Spielerei, een prachtige 20 schots cake met volle effecten, strak tempo en goede burst. Verder ben ik nu zeker gecharmeerd van de Flightdeck, Event Stage Collectie ( leuke potjes, allemaal andere effecten.. echter vind ik de adviesprijs wat aan de hoge kant ), Hardcore Helium en de good old Transbomber.
            Lees hier veel dat het niet best was, maar het was ook niet super slecht. En pluspuntjes :
            - alles single geschoten
            - eindelijk dit jaar eens kruit snuiven.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Is er iemand die kan vergelijken tussen de deze demo en de demo's van vorige week maandag/dinsdag. Ik bedoel iemand die beide live gezien/gefilmed heeft.
              Ik was ook niet echt onder de indruk van de beelden maar ik had ook sterk het idee dat de afstand tot de camera's wat groter was deze keer en misschien de verbinding wat minder waardoor de stream kwaliteit ook wat minder was?

              Comment


                Leek wel of er vanaf 400 meter gefilmt werd vond alle producten tegen vallen sodom was te sloom

                Comment








                  http://www.stefandrukker.nl

                  Comment


                    Voor die geen die het nog eens terug willen kijken.
                    Ik ben deze magere uitvoering niet gewend van Rubro.
                    Altijd wel liefhebber geweest van bepaalde producten en ook altijd gehad.
                    Voor wat nu betreft laat ik de locatie Huissen aan mij voorbij gaan.
                    Het was te klein, te mager, en te karig qua vullingen. Jammer. Ik had dit niet verwacht. Zijn ze van fabriek veranderd soms?
                    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

                    Comment


                      Prachtige platen, Stefan.
                      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
                        Is er iemand die kan vergelijken tussen de deze demo en de demo's van vorige week maandag/dinsdag. Ik bedoel iemand die beide live gezien/gefilmed heeft.
                        Ik was ook niet echt onder de indruk van de beelden maar ik had ook sterk het idee dat de afstand tot de camera's wat groter was deze keer en misschien de verbinding wat minder waardoor de stream kwaliteit ook wat minder was?
                        Ik vond de demo's van Broekhof en Magnum beter.
                        Maar....
                        Ik vergelijk nu een kroket met een stoeptegel. (Ja je kan ze allebei aflikken, maar dat terzijde..)
                        Bij de demo's van Broekhoff en Magnum was ik live bij en de demo van Rubro heb ik op een beeldscherm gekeken met een beeldkwaliteit van 480p.

                        Dus ik denk dat we er vanuit kunnen gaan, dat je wat er gisteren geschoten echt live moet gaan bekijken.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          Toppers waren de testcake (welke was dat?) en de Leider Spielerei.
                          Voor de rest niks vernieuwends.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Giron Bekijk bericht
                            Voor die geen die het nog eens terug willen kijken.
                            Ik ben deze magere uitvoering niet gewend van Rubro.
                            Altijd wel liefhebber geweest van bepaalde producten en ook altijd gehad.
                            Voor wat nu betreft laat ik de locatie Huissen aan mij voorbij gaan.
                            Het was te klein, te mager, en te karig qua vullingen. Jammer. Ik had dit niet verwacht. Zijn ze van fabriek veranderd soms?
                            https://youtu.be/4ObFg-N3lyk
                            Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
                            Is er iemand die kan vergelijken tussen de deze demo en de demo's van vorige week maandag/dinsdag. Ik bedoel iemand die beide live gezien/gefilmed heeft.
                            Ik was ook niet echt onder de indruk van de beelden maar ik had ook sterk het idee dat de afstand tot de camera's wat groter was deze keer en misschien de verbinding wat minder waardoor de stream kwaliteit ook wat minder was?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Voor de eerste keer een Rubro demo mogen meemaken. Veel positiefs over gehoord en beeldmateriaal van andere jaren bekeken en had er zin in.
                            Het was zeker niet super spectaculair te noemen, maar toch wel mooie producten mogen aanschouwen.
                            Met stip op 1 vond ik de Leider Spielerei, een prachtige 20 schots cake met volle effecten, strak tempo en goede burst. Verder ben ik nu zeker gecharmeerd van de Flightdeck, Event Stage Collectie ( leuke potjes, allemaal andere effecten.. echter vind ik de adviesprijs wat aan de hoge kant ), Hardcore Helium en de good old Transbomber.
                            Lees hier veel dat het niet best was, maar het was ook niet super slecht. En pluspuntjes :
                            - alles single geschoten
                            - eindelijk dit jaar eens kruit snuiven.
                            Ik ben sinds ik geloof 2010 bij alle Rubro demo's geweest en ook vorige week was ik op dezelfde locatie aanwezig bij 2 andere demo's. Bij geen van de 3 demo's stond het vuurwerk op exact dezelfde plek. Dat geldt ook voor de live-stream filmers, die heb ik elke avond bijna allemaal zien staan en hebben bijna allemaal bij elke demo op een andere plek gestaan. Dat kún je dus simpelweg qua beeldmateriaal niet met elkaar vergelijken. Ik zal hieronder een filmpje plaatsen dat ikzelf heb gemaakt gisteravond.

                            Er is voor zover ik weet niet veranderd van fabriek. Ik denk dat het vooral ook gaat om hoe je de beelden nu ervaart. Zie onder voor mijn eigen filmpje.

                            Ikzelf zit er net zo in als Torrr: ik heb goede mooie nieuwe producten gezien, maar ook wat minder goede nieuwe. De good-old Transbomber en Immortal Gold vallen, ook tussen de nieuwe artikelen, nog steeds op en blijven prima overeind. En ook de Transbomer XXL is en blijft echt een rammer.

                            Ikzelf ben o.a. gecharmeerd van de nieuwe Hardcore Helium:

                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              Gister ook weer live bij de demo geweest en heb nog nooit een demo van Rubro hoeven missen. Maar dit vond ik wel de minste van alle jaren, met name de nieuwe producten. Dat dat zou komen doordat ze nu, gelukkig, enkel schoten vind ik onzin. Ik denk dat het komt doordat veel nieuwe producten 20/25mm waren. Dit is wat anders dan de vele 30mm producten die Rubro normaal heeft. Maar ook het vele terug komende crackling was zonde. Bv die 700sh bak, daar kun je best wat leuks mee doen, maar dan had het tempo veel hoger moeten zijn. Wel mooie producten gezien, maar het was helaas niet wat ik van Rubro gewend ben.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                                Ik ben sinds ik geloof 2010 bij alle Rubro demo's geweest en ook vorige week was ik op dezelfde locatie aanwezig bij 2 andere demo's. Bij geen van de 3 demo's stond het vuurwerk op exact dezelfde plek. Dat geldt ook voor de live-stream filmers, die heb ik elke avond bijna allemaal zien staan en hebben bijna allemaal bij elke demo op een andere plek gestaan. Dat kún je dus simpelweg qua beeldmateriaal niet met elkaar vergelijken. Ik zal hieronder een filmpje plaatsen dat ikzelf heb gemaakt gisteravond.

                                Er is voor zover ik weet niet veranderd van fabriek. Ik denk dat het vooral ook gaat om hoe je de beelden nu ervaart. Zie onder voor mijn eigen filmpje.

                                Ikzelf zit er net zo in als Torrr: ik heb goede mooie nieuwe producten gezien, maar ook wat minder goede nieuwe. De good-old Transbomber en Immortal Gold vallen, ook tussen de nieuwe artikelen, nog steeds op en blijven prima overeind. En ook de Transbomer XXL is en blijft echt een rammer.

                                Ikzelf ben o.a. gecharmeerd van de nieuwe Hardcore Helium:

                                Je hebt hierin volkomen gelijk wat mij betreft. Ik ben er sinds jaar en dag, door de jaren heen bij vele demo’s. Ik was vorige week ook twee keer aanwezig. Was ik soms ook wat minder enthousiast. Daar schoten ze alles per twee en daar irriteerde ik me juist weer omdat ze dat ook bij de waaiers deden. Alles liep door elkaar heen, geen touw aan vast te knopen. Ishapes mogen ze van mij gerust per twee schieten, maar waaiers solo. Je ziet wat voor reacties je nu krijgt. Van deze afstand soloschieten is geen vergelijk met wat je in de straat beleeft. Dan sta je er onder en niet op tig meter zoals nu. Als je dan ook nog een stream bekijkt van gebrekkige kwaliteit dan heb je natuurlijk een vertekend beeld. Zowel ter plekke als voor je beeldscherm.

                                Je zal hier dus moeten relativeren. Dan zijn er wat mij betreft wel wat aardige artikelen. Leider Spielerei, cracker finale xl bijvoorbeeld. De transbomber vond prima (wel wat gewijzigd volgens mij) en ze grote broer beter dan vorig jaar. De Immortal vond ik dan weer niet meer zoals hij was. Maar........ ik heb sowieso betere demos van Rubro meegemaakt. Ik vond het karig. Geen drankje, geen snackje, geen vlaggetje of banner.... de entourage was er niet en ook dat hoort bij een demo wat mij betreft. Het ontbreken daarvan doet de algehele beleving geen goed.
                                Vier veilig, vier legaal!

                                Comment

                                Working...
                                X