Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Besloten] Importeursdemo Rubro Vuurwerk 10 - september - 2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
    Vorige keer vanaf de achterliggende weg aardig zicht gehad, maar de waaiers toonden zich niet/nauwelijks. Dus ben wel benieuwd naar de voorkant.
    Stond je op de mosselweg of aan de kant van de strandgaperweg?

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
      Stond je op de mosselweg of aan de kant van de strandgaperweg?
      Ik doe je ff een pb voordat we erg offtopic gaan.

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
        Parkeerplaats hoort bij de locatie. Ook buiten zit je met het maximaal aantal personen wat i.v.m. Corona kan en mag bij een evenement.
        Klopt, dit is inderdaad priveterrein. En we moeten Rubro + Mania ook niet in de problemen gaan brengen door daar te gasn verzamelen. Bij Magnum kwam er ook al politie naar het parkeerterrein, ze zijn gewoon erg scherp met controles en de consequenties voor Rubro / Mania zijn bij een eventuele overtreding groot. Voor het geringste kunnen ze zo'n evenement / bijeenkomst afblazen.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Klopt, dit is inderdaad priveterrein. En we moeten Rubro + Mania ook niet in de problemen gaan brengen door daar te gasn verzamelen. Bij Magnum kwam er ook al politie naar het parkeerterrein, ze zijn gewoon erg scherp met controles en de consequenties voor Rubro / Mania zijn bij een eventuele overtreding groot. Voor het geringste kunnen ze zo'n evenement / bijeenkomst afblazen.
          tja daar heb je wel gelijk in (helaas)

          Comment


            #65
            Balen :( Maar goed was te verwachten natuurlijk.
            Website: https://www.rfgfireworks.nl

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
              Ja maar volgens mij geldt nog steeds dat evenementen maar een x aantal bezoekers mogen hebben, afstand of niet.
              Nog erger zelfs...je mag maar tot een x aantal personen iets organiseren. Daarboven dien je een hele vergunnig etc aan te vragen, beveiligers in te huren etc etc...iets wat flink in de papieren loopt, plus de kans dat men alles vanuit de gemeente/provincie gaat afkeuren en er dus helemaal geen demo zal zijn. Dat wil je ook niet echt..

              Wij zullen vanuit VWC iig een livestream verzorgen.

              Comment


                #67
                Ontzettend balen dat het hier ook niet door kan gaan dat iedereen erbij is zeg, hoe begrijpelijk ook.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Jammer Biddinghuizen is voor mij goed te doen...

                  @mods: misschien even in de startpost van Rubro en Mania dat toch niet iedereen welkom is.
                  Misschien rijden mensen anders voor niks.

                  Comment


                    #69
                    Hotel is al geboekt. En ergens buiten het privé terrein mag ik gewoon kijken. Ff twee avonden vuurwerk man... Nu alleen maar werken en naar huis/vrienden/familie.
                    Als er nog iemand gaat en een biertje wilt doen pm maar ofzo.
                    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                    Comment


                      #70
                      De laatste puntjes op de i worden gemaakt voor de schietlijst, als het goed is ontvang ik deze vandaag.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #71
                        Hoop dat ze de hardcore helium schieten, vind dat echt een dikke waaier

                        Comment


                          #72
                          Erg benieuwd naar de schietlijst, gelukkig is er tenminste nog een livestream

                          Comment


                            #73
                            Ik hoop eigenlijk dat alleen de nieuwe producten worden geschoten, het zijn er zoveel!

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                              Hotel is al geboekt. En ergens buiten het privé terrein mag ik gewoon kijken. Ff twee avonden vuurwerk man... Nu alleen maar werken en naar huis/vrienden/familie.
                              Als er nog iemand gaat en een biertje wilt doen pm maar ofzo.
                              Waar ga jij staan ben nog aan het kijken wat de beste plek is

                              Comment


                                #75
                                Ben nu op het werk dus lukt me niet om de afbeeldingen er neer te zetten, maar hierbij de schietlijst.

                                1: [NIEUW 2020]EVENT STAGE COLLECTION
                                2: [NIEUW 2020]DANCING WILLOWS
                                3: [NIEUW 2020]SONIC STARS + HORSEPOWER
                                4: [NIEUW 2020]LEIDER SPIELEREI
                                5: [NIEUW 2020]BOMBARDIA + STRONG GOLD
                                6: [NIEUW 2020]JUMBO STARS + POWER BALLS + CRACKLING SHOTS
                                7: [NIEUW 2020]CRACKER FINALE XL (COMPOUND)
                                8: TRANSBOMBER (COMPOUND)
                                9: TRANSBOMBER CHAMPIONS EDITION (COMPOUND)
                                10: [NIEUW 2020] FLIGHTDECK
                                11: [NIEUW 2020] GANAFU FINAL WAVE (COMPOUND)
                                12: [NIEUW 2020] HARDCORE HELIUM (COMPOUND)
                                13: EVENT OMNIUM (COMPOUND)
                                14: [NIEUW 2020] EVENT EDGE OF GLORY PART A+B (COMPOUND)
                                15: EVENT IMMORTAL GOLD (COMPOUND)
                                16: EVENT SODOM AND GOMORRAH 484’S (TRIPLE COMPOUND)
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X