Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Vuurwerkbunker.nl IJsselstein 14 december 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Mooie foto's Stefan! Ik vergeet de toppers uit de finale te noemen, maar daar kwamen bijna alleen maar toppers in voor. Het steppen met de single shots, in het begin van de show met de Sunbeam 4 was echt weer geweldig. Alleen de reactie van het publiek na de opening zegt al genoeg. In de finale heb ik erg genoten van de Snow Shadow, Green Flashing, Sunbeam 3, Crackling War, Sky Splitter, Wings of Darkness en de Snowstorm zorgde ook voor erg veel crackling geweld.

    Ook de zenuwlijer vond ik een leuk en uniek product. Vooral in een show met meerdere tegelijk was dit erg gaaf. Nu nog even nagenieten van alle beelden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Met Darksoul en Stefantvs vanavond genoten van een shitterende finale show. Dit was gewoon een fantastisch spektakel, en ik kan mij niet voorstellen dat deze finale ergens anders nog wordt overtroffen. Tobias, Donald, Frank, Robin en de andere bouwers : super gedaan en nogmaals mijn complimenten.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #48
        Top avond gehad!! Goed georganiseerde demo en show. De jackhammer was toch wel de topper van de avond, ondanks dat het waarschijnlijk een sample was.

        Hier nog een deel van de show


        Finale vuurwerkshow
        Laatst aangepast door wolffie; 15 December 2017, 16:06.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
          De finale is het herbekijken best wel waard!





          En de losse producten: https://www.youtube.com/playlist?lis...NB03C8osLGgmGf
          Wat een gruwelijk showtje heeft Big Smile weer neergezet zeg, Chapeau!
          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

          Comment


            #50
            Leuke demo gezien en een fantastisch eindshowtje! Nog maar een filmpje

            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              #51
              Wat een lekkere demo was dit zeg! Complimenten aan Big Smile! Persoonlijk vond ik de productdemo minder spectaculair maar die eindshow, top . Iemand een idee of het één of meerdere Jackhammers waren die geschoten werden?

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door pyrorace Bekijk bericht
                Wat een lekkere demo was dit zeg! Complimenten aan Big Smile! Persoonlijk vond ik de productdemo minder spectaculair maar die eindshow, top . Iemand een idee of het één of meerdere Jackhammers waren die geschoten werden?
                Al meerdere malen vermeld in het topic dat het er twee waren
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #53
                  Bedankt voor het beeldmateriaal allemaal, ziet er weer top uit.
                  Kunt goed zien dat hier liefhebbers aan het werk zijn geweest met een goede voorbereiding.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    Was een goed georganiseerde demo en dikke finale show. Dank voor alle moeite om zo'n mooie show neer te zetten .

                    Hier mijn filmmateriaal:

                    Vuurwerk demo:


                    Stond daar nou een irritant aggregaatje achter me te draaien of is mijn microfoon aan vervanging toe ?

                    Finale show:



                    EDIT:
                    4K versie:
                    Laatst aangepast door chac; 22 December 2017, 22:01. Reden: 4K versie toegevoegd

                    Comment


                      #55
                      Topshowtje gisteren Rob.

                      Comment


                        #56
                        Beetje laat vergeleken met de rest, maar hierbij mijn beelden:

                        Bron: RFGFireworks

                        Website: https://www.rfgfireworks.nl

                        Comment


                          #57
                          Bedankt voor alle leuke reacties! We zijn erg blij met het resultaat van de show maar ook erg tevreden over alle producten die we geschoten hebben. Het was een super zware en vermoeiende dag, waarin we voor een groot deel in de regen en behoorlijk harde wind gewerkt hebben. Toen alle cakes voorbereid waren moesten ze het veld op gedragen worden en dat was toch wel het meest vervelende aangezien het veld 1 grote drassige bende was... Uiteindelijk is het allemaal wel gelukt en dat komt om we een super team hebben!

                          Chriss, Jos, Do, Frank, Floris, Conrad, Rob, Arno, Koen en Roy, super bedankt!

                          Ook wil ik het team van VUURWERKBUNKER.nl IJsselstein bedanken voor de organisatie en al hun hulp om deze demo neer te zetten.

                          Hieronder de film van de eindshow, met dank aan Frank



                          We hopen volgend jaar weer een editie te houden, misschien in Pijnacker, misschien in IJsselstein of misschien weer ergens anders, als het maar niet in een drassig weiland is ;)

                          Comment

                          Working...
                          X