Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Vuurwerkbunker.nl IJsselstein 14 december 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik ben benieuwd naar nummer 10, 12 en 22. Nu hopen dat de weersverwachtingen gunstig zijn voor morgen.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      Leuke reacties allemaal! We hebben er erg veel zin in, morgen is het eindelijk zover. De weersvoorspelling ziet er gelukkig redelijk uit, weinig regen en af en toe een zonnestraaltje.

      De vuurwerkshop is morgenavond ook open en op het terrein staat zowel een oliebollenkraam als de foodtruck 'Fietenliefde', waarbij je tegen een klein prijsje wat lekkers kunt halen. We starten om 20:00 met de demonstratie en om ongeveer 20:30 met de show.

      Hierbij de meest recente versie van de schietlijst en een overzicht van de producten die we onder andere in de finaleshow schieten. Ik ben nu al super trots op Tobias want hij heeft er weer wat prachtigs van gemaakt.

      Tot morgen allemaal!


      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	schietlijst demo 2017 final version-page-001.jpg
Vertoningen:1
Grootte:195,7 KB
ID:	1564164Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	schietlijst demo 2017 final version-page-002.jpg
Vertoningen:1
Grootte:187,7 KB
ID:	1564165

      Comment


        #18
        Present met stefantvs en kijk uit naar de finale. Stefan : dit keer regel jij het bier
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #19
          Morgenavond ook aanwezig, lijst van de finale ziet er veelbelovend uit.
          Snowstorm met Happy Thunder Q klinkt als een prima afsluiter

          Comment


            #20
            Jackhammer productie?

            Comment


              #21
              Aanwezig, eindelijk in de gelegenheid en goed aan te rijden, dus ben er morgen bij!
              Heb er zin in, voorgaande jaren de films bekeken en was onder de indruk!

              Comment


                #22
                Show van vorige jaar was inderdaad een consumenten vuurwerktopper..moet jammer genoeg tot 20.00 uur werken anders was ik er zeker bij geweest.

                Comment


                  #23
                  Dikke lijst en ook allemaal top producten in de finale show! Het is nu zeker dat ik aanwezig ben samen met nog iemand van het forum. Heb er zin in!

                  Comment


                    #24
                    Zo mooie lijst zeg. Beginnen met de Colorful City, geweldig. Ben wel benieuwd welke batch er wordt geschoten. Ben ook benieuwd of de Jackhammer en 3Xheaven al productie zijn. De finalelijst ziet er ook weer top uit en hoop op weer zo'n (single shot) spektakel als vorig jaar!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Vorig jaar geweest, en erg genoten! Dit jaar ziet de schietlijst er ook weer prima uit, dus wij zijn weer aanwezig!

                      Comment


                        #26
                        Vorig jaar was dit een van de beste demo's waar ik ooit geweest ben. Dit jaar een stuk verder rijden, maar zeker de moeite waard denk ik. Ik ben vooral benieuwd naar de producten van EVO.. en de finale natuurlijk.

                        Comment


                          #27
                          Aanwezig! Is de Jackhammer productie?

                          Comment


                            #28
                            Ja hoor, wij proberen hier bij te zijn vanavond. Leuke schietlijst.

                            Comment


                              #29
                              Is de 3x heaven productie?

                              Comment


                                #30
                                Ik kan er helaas niet bij zijn. Heren veel plezier vanavond. Maak wat mooie filmpjes
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X