Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: Pyro-Outlet Joure 14 december 2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    De inShock wapperde de broekspijpen weer een beetje droog, geweldig zware dreunen waren het Mike.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
      Bedankt voor de film Rob, staat er prima op. Ondanks de slechtere weersomstandigheden is het een dikke finale hoor, heerlijk. Het laatste schot met Falcon / Sky Screamers en knalcakes, welke knalbakken waren dat, die uit de Big Boys serie of Salute 1?
      De salute zuilen op links en rechts waren Heavy Duty's en Salutecake's 2 en vanuit het midden kwam de Salutecake1.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door PYRO OUTLET-STORE Bekijk bericht
        De salute zuilen op links en rechts waren Heavy Duty's en Salutecake's 2 en vanuit het midden kwam de Salutecake1.
        My bad, was blijkbaar erg onder de indruk van de 1 dat ik de Heavy Duty's vergeten was

        Comment


          #19
          Hoe kan dat de salute cake 1 zo snel word leeggeschoten normaal duurt de cake tog 40 sec neem ik aan..?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
            Als ik de Big Boys bekijk, dan hebben die enkel groene en rode tails, de In Shock heeft wel meer kleuren, dus mijn vermoeden is dat het de In Shock is in die finale. Vond jij hem bizar hard knallen Rob die laatste cakes of kwam het over als een goede, maar "normale" knal?
            niet normaal, niet goed, maar heel goed ;)
            vuurwerkbieb

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door adam Bekijk bericht
              Hoe kan dat de salute cake 1 zo snel word leeggeschoten normaal duurt de cake tog 40 sec neem ik aan..?
              Als je hem te veel aait gebeurt dit

              Comment


                #22
                Super demo met een kanon van een finale! Alleen jammer van het onstuimige weer. Ik heb veel mooie producten voorbij zien komen van daadwerkelijk profesionele kwaliteit. Met name de tourbillon mines (fully loaded van imperial) kwamen erg goed tot zijn recht. Ook stond ik versteld van de Raccoon welke naar mijn mening qua burstknal makkelijk mee kan in de shockwave collectie (Denk dat ik mijn budget maar weer eens ga bijstellen)

                Verder leuke sfeer en voor de kids veel gratis spulletjes als schetsvuurwerk en schuurmans accesoires.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
                  Als je hem te veel aait gebeurt dit
                  En de Falcon had dat probleem ook echt gave finale

                  Comment


                    #24
                    Onderstaande foto stond vandaag op de voorpagina van de Jouster Courant:

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	artikel jouster courant.jpg
Vertoningen:1
Grootte:158,3 KB
ID:	1543942

                    Comment


                      #25
                      Dit was inderdaad een fantastische finale! Ik heb dit jaar al meerdere demo's bezocht, maar dit was toch de dikste. De salute 1 en de shockwaves plukte je er zo tussen uit. Echt super goeie nieuwkomers.
                      Verder erg aardig en deskundig personeel. En ook de actie's 3 halen 1 betalen,2 halen 1 betalen zijn niet mis. Ik ga er morgen i.i.g langs om een bestelling te droppen.

                      En tot slot nog een compliment voor Rob de cameraman want de omstandigheden waren verre van ideaal!
                      Zeg niet alles wat je weet,maar weet wat je zegt...

                      Comment


                        #26
                        Alle lof voor deze promo gaat naar "Rob Vuurwerkbieb"



                        Rob, bedankt voor deze geweldige sfeer impressie...

                        Comment


                          #27
                          Hallo vrienden van het kruit,

                          Zaterdag 14 December rond 21.30 verzorgen wij een kort maar krachtige vuurwerkshow ivm het 40 jarig jubileum vd motorclub "Flying Boetoe" te Joure op dezelfde locatie vanwaar we vorig jaar onze demo verzorgden "zie de vele berichten en filmpjes in dit topic"
                          De komende show zal bestaan uit: consumenten vuurwerk, prof candles, prof cakes en 3" shells...

                          Comment


                            #28
                            Hierbij nog wat beeldmateriaal van gisteren. Was een kort maar krachtig showtje met natuurlijk als toetje de 3" shells finale

                            (Helaas niet de beste kwaliteit)

                            + http://www.youtube.com/watch?v=3SLOUMZ31Co" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                            http://www.youtube.com/watch?v=3SLOUMZ31Co"> http://www.youtube.com/watch?v=3SLOUMZ31Co" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #29
                              Luv de anaconda's
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Hallo vrienden van het kruit,

                                Vanavond verzorgt PYRO OUTLET-STORE JOURE een "consumenten vuurwerk sfeer impressie show" ter afsluiting van het evenement "Joure bij Kaarslicht."

                                Locatie: Parkje achter De Merk.
                                Tijd: Vanaf 19.30
                                Wat: Sterren, vulcanen, fonteinen, matten/rollen en cakes.

                                Comment

                                Working...
                                X