Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: Pyro-Outlet Joure 14 december 2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo: Pyro-Outlet Joure 14 december 2012

    DEMO PYRO OUTLET-STORE JOURE
    Product demo met afsluitende finaleshow...

    Wanneer: Vrijdagavond 14 december
    Tijdstip: 19.30
    Waar: Circuit "De Polderbosk", Polderboskdyk 37 Joure

    Te aanschouwen collecties:
    • Diamond Proffessional
    • Skyline Quality
    • Diamond Premium Series
    • Big-Boys
    • Shogun
    • Imperial
    • Shockwave

    #2
    Leuk!

    Als er in de buurt geen demo is op die dag rijd ik wel even heen denk ik
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      Ik ga 14 december hier maar eens een kijkje nemen. Ik ga hier zeker wat spullen kopen, mooie actieprijzen en aardige lui. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar een aantal Schuurmans producten aangezien die hier in de buurt eigenlijk nooit geschoten worden en dus ook schaars te verkrijgen zijn. En natuurlijk de Salute Cake 1/In Shock met eigen oren beluisteren rechtstreeks uit de Schuurmans bunkers.

      Comment


        #4
        Wie gaan er hier filmen? Verwacht een mooie show daar, maar die dag kan ik er niet bij zijn, zie graag een film verschijnen.

        Comment


          #5
          Wie denk je ;) hahaha Komt goed Mike ik zal het geheel uiteraard filmen!

          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Wie gaan er hier filmen? Verwacht een mooie show daar, maar die dag kan ik er niet bij zijn, zie graag een film verschijnen.
          vuurwerkbieb

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
            Wie denk je ;) hahaha Komt goed Mike ik zal het geheel uiteraard filmen!
            Dank u! Verzekerd van goed beeldmateriaal dus, top!

            Comment


              #7
              Ik ben vandaag in de bunkers van de Pyro Outlet-store geweest waar de cakes voor de demo al klaar stonden. Er staan een hoop toppers uit de verschillende collecties van Schuurmans tussen. Ik heb geprobeerd de cakes te tellen maar ben bij 150 gestopt. Dit beloofd een mooie demo te worden.

              Comment


                #8
                Hier zal voor het eerst de Shockwave Salute 1 geschoten gaan worden!!!

                Bron: Schuurmans Vuurwerk
                Laatst aangepast door Vuurwerkbieb; 8 December 2012, 10:44.
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #9
                  Klopt helemaal Vuurwerkbieb, cue 18 in de productdemo!!!

                  Comment


                    #10
                    Gefilmd in keiharde regen en wind, dus af en toe moest ik de lens afdrogen en mn paraplu was nauwelijks vast te houden door de harde wind

                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #11
                      Ondanks t slechte weer netjes gefilmd. Mooi show.

                      Comment


                        #12
                        Bedankt voor de film Rob, staat er prima op. Ondanks de slechtere weersomstandigheden is het een dikke finale hoor, heerlijk. Het laatste schot met Falcon / Sky Screamers en knalcakes, welke knalbakken waren dat, die uit de Big Boys serie of Salute 1?

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Bedankt voor de film Rob, staat er prima op. Ondanks de slechtere weersomstandigheden is het een dikke finale hoor, heerlijk. Het laatste schot met Falcon / Sky Screamers en knalcakes, welke knalbakken waren dat, die uit de Big Boys serie of Salute 1?
                          Graag gedaan Mike en Densta, bedankt voor jullie reactie.

                          En je vraag Mike daar laat ik de Pyro Outlet store zelf maar even antwoord op geven, die weet dat zelf het beste
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                            Graag gedaan Mike en Densta, bedankt voor jullie reactie.

                            En je vraag Mike daar laat ik de Pyro Outlet store zelf maar even antwoord op geven, die weet dat zelf het beste
                            Als ik de Big Boys bekijk, dan hebben die enkel groene en rode tails, de In Shock heeft wel meer kleuren, dus mijn vermoeden is dat het de In Shock is in die finale. Vond jij hem bizar hard knallen Rob die laatste cakes of kwam het over als een goede, maar "normale" knal?

                            Comment


                              #15
                              In de finale was al het knalwerk uit de Shockwave serie

                              Comment

                              Working...
                              X