Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2022 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Wat lijkt me dit geweldig om een keer mee te maken. Dit staat al jaren op de planning om naar toe te gaan met mijn stook maten. Vind voor die mascletas in de avond erg mooi om te zien. Maar weer eens kijken of het komend jaar wel lukt om die kant op te gaan.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door knallertjeee Bekijk bericht
      Wat lijkt me dit geweldig om een keer mee te maken. Dit staat al jaren op de planning om naar toe te gaan met mijn stook maten. Vind voor die mascletas in de avond erg mooi om te zien. Maar weer eens kijken of het komend jaar wel lukt om die kant op te gaan.
      als je de kans krijgt om te gaan, niet 2x nadenken maar meteen boeken.
      wacht niet te lang, prijzen zullen de aankomende tijd snel gaan stijgen.
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
        als je de kans krijgt om te gaan, niet 2x nadenken maar meteen boeken.
        wacht niet te lang, prijzen zullen de aankomende tijd snel gaan stijgen.
        Ik boek niks meer vooraf, ben te vaak op die manier al me geld aan vliegreizen kwijt geraakt.
        Mocht het tegen die tijd de pan uit reizen dan pak ik de auto wel een keer.
        De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

        Comment


          #49
          Ben weer aanwezig met 10 vrienden waarvan 8 groentjes, dat word genieten als ze hun eerste mascleta mee gaan maken

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door bkc Bekijk bericht
            Ik ga dit jaar voor het eerst naar fallas, dit staat al jaren op de planning!
            Helaas door omstandigheden is het nooit doorgegaan.
            Fingers crossed dat het door gaat in complete zin.

            14 t/m 21 maart Vueling Amsterdam
            Ergens in de wijk Cabanyal
            Staat er tussen, bedankt!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Wij hebben ook alles weer geboekt

              Wie: Japieh en vriendin
              Wanneer: 14 t/m 20 maart
              Waar: Appartement vlakbij Torres de quart en Mercat central
              Vlucht: Transavia Amsterdam

              Comment


                #52
                Tip voor mensen die hun vlucht nog moeten boeken en met Transavia willen boeken, maar twijfelen wat betreft Fallas en het door gaan daar van i.v.m. Corona.

                Ze bieden nu het Flex pakket aan, dan heb je de mogelijkheid om onbeperkt tot een jaar na boeking, en max 48 uur voor vertrek gratis om te boeken naar een later moment.
                Wel kan het zo zijn dat je het verschil in ticket prijs moet betalen, maar niet de 150,- omboekkosten p.p.

                Stel dat je vandaag boekt, kan je dus 48 uur voor vertrek je vlucht omboeken.
                Vaak is het vliegschema voor Maart het jaar er na niet bekend, dan kan je dus tot 2 November 2022 nog een keer omboeken voor Maart.
                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                Comment


                  #53
                  Dit jaar ga ik met een maat ook naar Valencia, binnenkort even boeken.
                  https://store.steampowered.com/curator/43922535

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                    Nou, poging 3 dan maar
                    Wie: Palm Tree + maatje
                    Data: 15 - 20 maart
                    Verblijf: Hotel Villacarlos
                    Vlucht: nog te boeken
                    vlucht: Transavia vanaf Amsterdam
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      #55
                      Goed nieuws. Las gisteren dat komend jaar de mascleta's op het plein weer terug zullen zijn. Hoe en wat verder nog geen idee, maar dit zijn alvast goede berichten.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #56
                        Zit er aan te denken om hier wellicht heen te gaan, iemand nog tips kwa hotel oid?
                        https://www.houtse-bazar.nl

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door hdpveen Bekijk bericht
                          Ben weer aanwezig met 10 vrienden waarvan 8 groentjes, dat word genieten als ze hun eerste mascleta mee gaan maken
                          Die 8 groentjes moet je wel vooraan aan het hek zetten hé.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                            Zit er aan te denken om hier wellicht heen te gaan, iemand nog tips kwa hotel oid?
                            Qua Hotel ben je misschien wat laat, prijzen stijgen snel en beschikbaarheid rond het centrum wordt snel minder.
                            Ik zit net vanaf het centrum gezien buiten het centrum aan de andere kant van het park, niet al te druk maar wel alles op loopafstand.
                            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                              Goed nieuws. Las gisteren dat komend jaar de mascleta's op het plein weer terug zullen zijn. Hoe en wat verder nog geen idee, maar dit zijn alvast goede berichten.
                              Ik ben benieuwd, waarschijnlijk meer omdat het plein af is en niet omdat ze denken dat het met COVID kan. Ik heb het liever niet op het plein en dat het gewoon op een aangepaste manier door kan gaan dan dat ze perse het op het plein willen en wachten tot het mogelijk is ( ergens in 2025 ofzo haha ).

                              Aankomend jaar ga ik 100%, ik ga niet nog een jaar overslaan. Alleen wacht ik met boeken tot het echt zeker is en dan boek ik last minute 2 weken van te voren. Ik gok dat het waarschijnlijk weer later wordt gevierd.

                              Comment


                                #60
                                Als ik ga dan ga ik last minute boeken. Op airbnb is toch altijd wel wat te vinden. Desnoods wat verder buiten het centrum, dan huur ik wel een fiets. Ik heb er allerminst vertrouwen in dat het door zal gaan in maart. Ook daar gaan de besmettingen omhoog. Later dan in Nederland zoals we de afgelopen 2 jaar gezien hebben.

                                Comment

                                Working...
                                X