Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2022 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Na alle beelden van Fallas 2021 toch maar doorgezet en Fallas 2022 geboekt samen met een stookmaat! Eerste keer dus zijn erg benieuwd. We vliegen vanuit Keulen en hebben een Airbnb vlak bij Palau. Nu al zin in!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
      Na alle beelden van Fallas 2021 toch maar doorgezet en Fallas 2022 geboekt samen met een stookmaat! Eerste keer dus zijn erg benieuwd. We vliegen vanuit Keulen en hebben een Airbnb vlak bij Palau. Nu al zin in!
      Hele goede keus, ga je zeker geen spijt van hebben. Van wanneer tot wanneer ga je en met welke maatschappij?
      Laatst aangepast door omepje; 10 September 2021, 11:03.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Ik ga binnenkort ook maar boeken. Ieder geval het appartement en later wel de vliegtickets.

        Ik zit te denken aan 10 t/m 20 maart.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
          Hele goede keus, ga je zeker geen spijt van hebben. Van wanneer tot wanneer ge ja en met welke maatschappij?
          15e t/m de 20e en vliegen met Ryanair.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
            15e t/m de 20e en vliegen met Ryanair.
            Top, jullie staan er tussen.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Begint er nu toch ook op te lijken dat ik maart 2022 voor t eerst naar Fallas ga!

              We mikken erop om met zn 3'en of 4en te gaan, van 10 tot 20 maart ongeveer. Ik ga me in ieder geval goed inlezen, binnenkort boeken, en dan kan de voorpret beginnen!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                Begint er nu toch ook op te lijken dat ik maart 2022 voor t eerst naar Fallas ga!

                We mikken erop om met zn 3'en of 4en te gaan, van 10 tot 20 maart ongeveer. Ik ga me in ieder geval goed inlezen, binnenkort boeken, en dan kan de voorpret beginnen!
                Kijk, geweldig nieuws Pim. Groot gelijk dat jullie gaan. Genieten van de voorpret en het boeken en alles. Mochten er vragen zijn, we horen het wel.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Lekker Pim, zeker doen en volop van genieten! Lange periode ook, kan je zeer veel meepakken van alles wat het feest in zich heeft!

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                    Begint er nu toch ook op te lijken dat ik maart 2022 voor t eerst naar Fallas ga!

                    We mikken erop om met zn 3'en of 4en te gaan, van 10 tot 20 maart ongeveer. Ik ga me in ieder geval goed inlezen, binnenkort boeken, en dan kan de voorpret beginnen!
                    Kom jij de buurt daar ook weer onveilig maken.

                    Beter laat dan nooit! Vanaf 10 maart pak je de stad t/m de 14e nog normaal en rustig mee en heb je alsnog iedere dag een mascleta. En na de 19e is de stad ook gelijk helemaal 'dood' van al dat feesten dus in principe kan je dan beter de 20e lekker weer terug naar huis gaan.

                    Comment


                      #40
                      Dit jaar het begin ook eens meepikken, en even lekker in alle rust genieten van de stad...

                      Scav en vrouw
                      24-28 februari transavia
                      Appartement bij mercat central
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Kom jij de buurt daar ook weer onveilig maken.

                        Beter laat dan nooit! Vanaf 10 maart pak je de stad t/m de 14e nog normaal en rustig mee en heb je alsnog iedere dag een mascleta. En na de 19e is de stad ook gelijk helemaal 'dood' van al dat feesten dus in principe kan je dan beter de 20e lekker weer terug naar huis gaan.
                        Ik ga 15 tm 20. Het heeft ook wel iets bijzonders die laatste dag, de 20e. Zo goed als alles is opgeruimd, aanzienlijk rustiger op straat. Bijna niets meer te merken van de kolkende stad waar je de voorgaande 5 dagen bent geweest.

                        Comment


                          #42
                          Ik ga dit jaar voor het eerst naar fallas, dit staat al jaren op de planning!
                          Helaas door omstandigheden is het nooit doorgegaan.
                          Fingers crossed dat het door gaat in complete zin.

                          14 t/m 21 maart Vueling Amsterdam
                          Ergens in de wijk Cabanyal
                          Laatst aangepast door bkc; 17 October 2021, 10:01.

                          Comment


                            #43
                            Ik wilde er heen gaan, want verwacht een mega-editie, maar qua financien (minder werken) en verlofuren (net renovatie in die periode wrs) gaat het wrs niet lukken. Balen, was wel het jaar dat ik het had willen meemaken.

                            Comment


                              #44
                              Balen richardus
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                Ik geef de hoop nog niet op, proberen mogelijkheden te creëren

                                Comment

                                Working...
                                X