Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles over de opleiding vuurwerkdeskundige

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door dieter Bekijk bericht
    Heeft lang geduurd maar ben blij dat het er nu doorheen is bij het VCM.
    Kan jij aan ons "niet deskundigen" uitleggen waarom je blij bent Dieter?
    Ik heb ondertussen informatie bij het VCM opgevraagd, puur voor de geinteresseerden op dit forum.

    Comment


      #92
      Waarschijnlijk omdat je nu bij 2 partijen kan aankloppen ipv alleen bij het OIVP
      Gerwin

      Comment


        #93
        Voor de geinteresseerden:

        Certificatie-eisen Vuurwerkdeskundige, in het volgende document kan je zien aan welke eisen je moet voldoen om in aanmerking te komen voor het certificaat Groot Vuurwerk

        Als volgt te downloaden:

        http://www.kiwa.nl/uploadedFiles/Web...werkdeskundige[1].pdf

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Voor de geinteresseerden:

          Certificatie-eisen Vuurwerkdeskundige, in het volgende document kan je zien aan welke eisen je moet voldoen om in aanmerking te komen voor het certificaat Groot Vuurwerk

          Als volgt te downloaden:

          http://www.kiwa.nl/uploadedFiles/Web...werkdeskundige[1].pdf
          Ik krijg een foutmelding "page cannot be found"...?

          Maar bedoelde je deze Moontan? ->
          http://diensten.kiwa.nl/educatie/per...werkdeskundige en dan rechts de pdf te downloaden!

          Het blijft toch bijna ondoenlijk volgens mij zo'n certificaat ooit te behalen als je niet of getrouwd bent met de dochter van de directeur van zo'n bedrijf, of je ernaast woont of zelf genoeg vermogen hebt om zo een bedrijf te beginnen...
          Hoe wil je anders werkervaring opdoen (een van de eisen lees ik) voor een certificaat...?
          Laatst aangepast door FireDragon; 22 June 2010, 19:27.

          Comment


            #95
            Anders is hij te downloaden via de volgende pagina:

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door FireDragon Bekijk bericht
              Ik krijg een foutmelding "page cannot be found"...?

              Maar bedoelde je deze Moontan? ->
              http://diensten.kiwa.nl/educatie/per...werkdeskundige en dan rechts de pdf te downloaden!

              Het blijft toch bijna ondoenlijk volgens mij zo'n certificaat ooit te behalen als je niet of getrouwd bent met de dochter van de directeur van zo'n bedrijf, of je ernaast woont of zelf genoeg vermogen hebt om zo een bedrijf te beginnen...
              Hoe wil je anders werkervaring opdoen (een van de eisen lees ik) voor een certificaat...?
              Jurrien: alle bezigers en vrijwilligers zijn van vooraf aan begonnen met nul komma nul ervaring. Waar een wil is is ook een weg.
              Het is een kwestie van contacten leggen, jezelf aanbieden, veel shows volgen en uiteraard kennis opdoen, want zonder kennis vaart niemand wel.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                Waarschijnlijk omdat je nu bij 2 partijen kan aankloppen ipv alleen bij het OIVP
                Het enige goede antwoord...............
                Dieter www.pyroevents.nl

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door killerdome Bekijk bericht
                  Dat je dit werk niet als vast werk kunt nemen, je doet het meer omdat je het leuk vind
                  Ik eet r elke maand nog steeds lekker van.... en werk maar 4 dagen in de week...
                  Het gaat er ook om dat je je eigen show kan en mag verkopen dan kan je er van leven.
                  Tevens vergeten jullie een ding.....Wij doen niet alleen vuurwerk.....
                  Vergeet niet de confetti shows de vlammenshows een valdoekje en opening en ga maar zo door.

                  Ik ben niet alleen pyrotechnicus maar ook organisator van evenementen en openingen. dat geld overigens voor elk vuurwerkbedrijf. Wij leven niet alleen van vuurwerk.
                  Dieter www.pyroevents.nl

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door dieter Bekijk bericht
                    Het enige goede antwoord...............
                    Plus het VCM is branche onafhankelijk denk ik toch ook?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                      Plus het VCM is branche onafhankelijk denk ik toch ook?
                      Weer een goed antwoord..........

                      In de volgende ronde gaan we voor de wasmachine....
                      Dieter www.pyroevents.nl

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door dieter Bekijk bericht
                        Weer een goed antwoord..........

                        In de volgende ronde gaan we voor de wasmachine....
                        Heb ik al, mag het ook een broodrooster zijn? die hebben we nog niet.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                          Kan jij aan ons "niet deskundigen" uitleggen waarom je blij bent Dieter?
                          Ik heb ondertussen informatie bij het VCM opgevraagd, puur voor de geinteresseerden op dit forum.
                          Ik heb dit ook al 3x gedaan en 0,0 respons

                          Comment


                            De cursus kost rond de 2700,- euro voor groot vuurwerk deskundige.......ik heb dus gewonnen......en gaston wat hebben we gewonnen.

                            Comment


                              Pyrotechnische Lehrgänge 2010‏

                              Aus aktuellem Anlass möchten wir Sie darauf aufmerksam machen, dass wir in nächster Zeit folgende Lehrgänge zu dieser Thematik durchführen werden:


                              – Grundlehrgang für den Umgang mit pyrotechnischen Gegenständen in Theatern und vergleichbaren Einrichtungen ("Bühnenfeuerwerker"),

                              PGT 2-10, 23.08.-27.08.2010

                              sowie

                              – Grundlehrgang für das Abrennen von Großfeuerwerken,

                              PGF 2-10, 29.11.-03.12.2010.


                              Duitse cursus in Dresden.

                              Comment


                                hallo,

                                weet iemand waar ik het Informatiepakket kan aanvragen?

                                ik heb op de site van kiwa lopen zoeken maar kan niks vinden.

                                Comment

                                Working...
                                X