Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles over de opleiding vuurwerkdeskundige

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leuk & interessant stukje om te lezen!

    Comment


      Sjiek man! Gefeliciteerd. De stage plek en hulp in het bouwen doe ik al een tijdje op de achtergrond. Ik zou ook graag nog mijn papieren willen behalen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
        Sjiek man! Gefeliciteerd. De stage plek en hulp in het bouwen doe ik al een tijdje op de achtergrond. Ik zou ook graag nog mijn papieren willen behalen.

        Thanks!
        Als je de mogelijkheid hebt dan is het zeker aan te raden

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
          Het is al even geleden maar aangezien ik vandaag, met wat vertraging, van de Kiwa mijn certificaten voor Pse en Grootvuurwerk heb ontvangen, leek het me wel leuk om iets te vertellen over de opleiding tot vuurwerkdeskundige/pyrotechnicus.
          Bekend terrein... Lees demo Vuurwerk Orthen.

          Gefeliciteerd weer ervaring rijker en natuurlijk veel kennis opgedaan.
          Ik hoef niet de exacte bedragen te weten, maar hoeveel kost zo'n cursus? (Misschien wil het UWV wel een gedeelte meebetalen.)

          Maar veel plezier er mee!
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            Ontzettend gaaf zeg, gefeliciteerd. Hopelijk mag je nog vele showtjes schieten.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
              Bekend terrein... Lees demo Vuurwerk Orthen.

              Gefeliciteerd weer ervaring rijker en natuurlijk veel kennis opgedaan.
              Ik hoef niet de exacte bedragen te weten, maar hoeveel kost zo'n cursus? (Misschien wil het UWV wel een gedeelte meebetalen.)

              Maar veel plezier er mee!


              Hier vind je alles wat je wilt weten

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                Bekend terrein... Lees demo Vuurwerk Orthen.

                Gefeliciteerd weer ervaring rijker en natuurlijk veel kennis opgedaan.
                Ik hoef niet de exacte bedragen te weten, maar hoeveel kost zo'n cursus? (Misschien wil het UWV wel een gedeelte meebetalen.)

                Maar veel plezier er mee!
                laat me het dan even weten
                http://www.stefandrukker.nl

                Comment


                  Gefeliciteerd Ed. Ik ben wel benieuwd of het je veel moeite heeft gekocht om de stages te kunnen doorlopen ? Meen me te kunnen herinneren dat dat vroeger nogal een probleem was. benieuwd of dat nu nog steeds zo is.
                  I love Mines

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                    Gefeliciteerd Ed. Ik ben wel benieuwd of het je veel moeite heeft gekocht om de stages te kunnen doorlopen ? Meen me te kunnen herinneren dat dat vroeger nogal een probleem was. benieuwd of dat nu nog steeds zo is.

                    Nee de stages was voor mij geen probleem omdat ik al wat shows had gedaan bij het schietbedrijf waar ik voor werk, Caffero. Maar voordeel aan deze opleiding is ook dat je een optie hebt op een pakket waarbij de vereiste stages, voor de vakgebieden die je kiest, inbegrepen zijn. Zo ben je er dus zeker van dat je ook daadwerkelijk je certificaat kan behalen. Daarna blijft het natuurlijk de vraag of je als freelancer ergens aan de bak gaat of iets voor jezelf wilt gaan doen.
                    D

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
                      Nee de stages was voor mij geen probleem omdat ik al wat shows had gedaan bij het schietbedrijf waar ik voor werk, Caffero. Maar voordeel aan deze opleiding is ook dat je een optie hebt op een pakket waarbij de vereiste stages, voor de vakgebieden die je kiest, inbegrepen zijn. Zo ben je er dus zeker van dat je ook daadwerkelijk je certificaat kan behalen. Daarna blijft het natuurlijk de vraag of je als freelancer ergens aan de bak gaat of iets voor jezelf wilt gaan doen.
                      D
                      Dank voor je antwoord, ik zag inderdaad dat die mogelijkheid er was, echter daar hangt ook een prijskaartje aan... Op zich wel heel goed dat de mogelijkheid er nu is om dit in één pakket aan te bieden.
                      Aan de film te zien is Caffero ook degene die de materialen beschikbaar stelt en wellicht ook de opleiding/stages verzorgd.
                      Goede ontwikkeling dit.. Ik heb ook altijd van mijn hobby mijn werk willen maken, het zet me toch weer aan het denken dit
                      I love Mines

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
                        Nee de stages was voor mij geen probleem omdat ik al wat shows had gedaan bij het schietbedrijf waar ik voor werk, Caffero. Maar voordeel aan deze opleiding is ook dat je een optie hebt op een pakket waarbij de vereiste stages, voor de vakgebieden die je kiest, inbegrepen zijn. Zo ben je er dus zeker van dat je ook daadwerkelijk je certificaat kan behalen. Daarna blijft het natuurlijk de vraag of je als freelancer ergens aan de bak gaat of iets voor jezelf wilt gaan doen.
                        D
                        Gefeliciteerd man!!!
                        Ik heb een vraag en misschien weet jij het antwoord.. weet je of je met papieren vanuit Duitsland bijvoorbeeld gewoon in Nederland mag werken? En andersom ook? Of zijn die diploma's per land geldig?

                        Comment


                          Gefeliciteerd Ed! Heel er gaaf en interessant, bedankt voor het delen.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door PonPyro Bekijk bericht
                            Gefeliciteerd man!!!
                            Ik heb een vraag en misschien weet jij het antwoord.. weet je of je met papieren vanuit Duitsland bijvoorbeeld gewoon in Nederland mag werken? En andersom ook? Of zijn die diploma's per land geldig?
                            Nee die zijn hier niet geldig en volgens mij andersom ook niet.
                            In Nederland moet je hier gecertificeerd zijn. Opzich ook wel logisch aangezien de regels van het ontbranding brengen van vuurwerk in ieder land verschillen. Wat wel gebeurd is dat bijvoorbeeld buitenlandse pyrotechnici die onderdeel zijn van internationale artiesten werken onder het toezicht van een Nederlandse toepasser en pyrotechnicus.

                            Comment


                              gefeliciteerd! leuk om te lezen wat je moet doen om die certificaten te halen.

                              Comment


                                Nogmaals van harte gefeliciteerd. Interessant om ook eens wat meer op dit gebied te vernemen. Moet een droom zijn die is uitgekomen. Mooi om te zien met hoeveel enthousiasme je aan de slag bent gegaan en hebt door kunnen pakken. Respect.

                                Top dat je ook gelijk PSE erbij hebt gedaan. Zeker met de shows de Caffero neerzet is dat een geweldige toevoeging. Heel veel plezier!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X