Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles over de opleiding vuurwerkdeskundige

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he Bekijk bericht
    Ik denk dat het nog flink aanpakken is, wil je als pyrotechnicus je boterham verdienen. Alleen al de toenemende concurrentie maakt het je moeilijk en de schaalvoordelen die de grotere schieters hebben, kunnen jou met jouw prijzen wegspelen. Ik zou als ik jou was eerst bedenken op welke manier je je positie in deze markt denkt te behalen, voordat je keuzes gaat maken waar je gaat stage lopen of als zzper start.
    Daarom doe je er dus slim aan om met je papiertje op zak een bedrijf te starten dat vuurwerk importeert of je neemt er één over.

    Dan ontwikkel je kwalitatief goed vuurwerk en door strategisch te handelen kan je een leuk marktaandeel veroveren en zijn je inkomsten gegarandeerd.

    En als je het écht slim aan wilt pakken, dan let je er op dat je producten niet alleen innovatief zijn, maar ook zo geproduceerd zijn dat ze verwerkt kunnen worden in thema's.

    Als je een goed assortiment hebt met eigen innovatieve producten waar je themagericht mee kan werken, dan hoef je voor je consumentenshows geen inkopen te doen bij de concurrent en houd je geld over.

    Royal Fireworks en Bonfire/Dream Fireworks zijn bedrijven die dit slim hebben aangepakt. Er is een nuanceverschil tussen beide bedrijven waar ik mij goed bewust van ben.

    Maar als ik twee bedrijven mag noemen die hun behaalde papieren uiterst functioneel en creatief inzetten, dan zijn deze twee bedrijven het wel.

    Petje af voor zowel Jeroen als Frits.

    ps. Wel één kleine toevoeging nog. Heer Frits Pen, stigmaticeer dat Poolse vuurwerk toch niet zo als explosieven. Dat stigmatiseren heb je helemaal niet nodig joh.
    Je producten van Bonfire zijn erg goed en verkopen zichzelf wel en daarnaast schiet je genoeg shows in Nederland. Laat je niet meer lenen als expert voor dergelijke stigmatiserende programma's. Meewerken aan dat soort programma's zorgt eigenlijk voor afbreuk aan je imago.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he Bekijk bericht
      Ik denk dat het nog flink aanpakken is, wil je als pyrotechnicus je boterham verdienen. Alleen al de toenemende concurrentie maakt het je moeilijk en de schaalvoordelen die de grotere schieters hebben, kunnen jou met jouw prijzen wegspelen. Ik zou als ik jou was eerst bedenken op welke manier je je positie in deze markt denkt te behalen, voordat je keuzes gaat maken waar je gaat stage lopen of als zzper start.
      Daar heb je helemaal gelijk in.
      Het liefst wil ik op partime basis ingehuurd worden.
      Dan wel niet inhuur gelinkt aan 1 bedrijf. Mijn doel is niet een eigen schietbedrijf op te zetten.

      Dan nog blijft het denk ik aanpoten en is het gewoon erg belangrijk wie je kent in deze wereld.

      Comment


        Ik heb meegewerkt aan de productie van Plan C.

        http://www.plancdefilm.nl

        Vanaf 1 maart in de bioscoop.
        De wapens en special effects zijn verzorgd door Wiessenhaan.

        Comment


          Zijn er al mensen Plan C gaan kijken in de bioscoop?

          Oops, kleine tegenvaller voor de film Plan C met in de hoofdrol R


          Toch leuk zo'n avondje uit.

          Comment


            Omdat Staleneiland bij de Pier van Scheveningen in het verleden gebruikt is als locatie voor de opleiding;


            Van der Valk zet pier Scheveningen te koop

            De Pier van Scheveningen komt in de etalage te staan. Het concern Van der Valk, dat het bouwwerk in 1991 voor het symbolische bedrag van 1 gulden kocht, ziet er geen brood meer in.

            Eind vorig jaar werd al bekend dat de familie geen geld meer wilde investeren in de pier. Een maand eerder werd een deel van het evenementencomplex in de badplaats door een korte, felle brand verwoest. De familie zegt nu met pijn in het hart afscheid te nemen van de pier, die meer kost dan het oplevert. "Die miljoenen kunnen we beter ergens anders in steken", aldus Rob van der Valk maandag in De Telegraaf.

            Van der Valk had onder meer plannen om op de Pier een hotel te bouwen, maar de pijlers bleken daarvoor te zwak. Er waren meer dingen die tegenzaten. ,,Milieuregels, klagende ondernemers en omwonenden en een gemeente die haar afspraken niet nakwam en geen nieuwe plannen maakt'', zegt Van der Valk. De Pier is geen koopje meer, het bedrijf vraagt nu een 'normale prijs'.

            De huidige pier werd gebouwd in de jaren '50. Prins Bernhard verrichtte de opening in 1961. Lang zou de pier zijn verbonden aan de naam van de zakenman Reinder Zwolsman, die als eerste man van de Exploitatie Maatschappij Scheveningen ook het nabijgelegen Kurhaus verwierf.

            Het was niet de eerste pier. Die brandde op 26 maart 1943 af. De houten constructie uit 1901 lag direct achter het Kurhaus. In de Tweede Wereldoorlog werd het paviljoen door de Duitsers gebruikt als opslag. Na de brand zaagden ze al het hout weg. Zo konden de resten niet als landingsbaan voor een eventuele Engelse invasie worden benut.

            Comment


              Ik keek net even op de site van Kiwa.
              Sinds vandaag is er weer een GV certificaathouder bij;

              M.R. Bos, gefeliciteerd!!

              Comment


                En C. Huigen PSE.
                Waarschijnlijk cursisten van de laatste lichting van vcm.
                Er komen dus binnenkort weer zo'n 10 gecertificeerde bij.

                Comment


                  pff waarom moet die cursus zoveel kosten, wil het het graag gaan doen ! :-)
                  http://www.stefandrukker.nl

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                    pff waarom moet die cursus zoveel kosten, wil het het graag gaan doen ! :-)
                    Via het UWV bieden ze werkloze moeders ook opleidingen aan. Misschien willen ze jouw heropleiding ook wel betalen. Je kan het altijd vragen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                      pff waarom moet die cursus zoveel kosten, wil het het graag gaan doen ! :-)
                      Je hebt toch 2x mee geholpen bij Katan?
                      Als ze dat voor jou op papier kunnen zetten en dan nog even doorsparen voor 10 stuks.
                      Rijbewijs halen kost ook geld.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Fric Bekijk bericht
                        Je hebt toch 2x mee geholpen bij Katan?
                        Als ze dat voor jou op papier kunnen zetten en dan nog even doorsparen voor 10 stuks.
                        Rijbewijs halen kost ook geld.
                        Teller staat op 4 aankomende maand :-)
                        http://www.stefandrukker.nl

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                          Teller staat op 4 aankomende maand :-)
                          grote jongen
                          Mijn teller staat al op 27 in 2012 :-b

                          Comment


                            was weer een toppertje gisteren ! Thanks !
                            http://www.stefandrukker.nl

                            Comment


                              Stefan heeft het vak al goed onder de knie,ik zie hier wel een toekomstige certificaathouder in.

                              Comment


                                Als ik klaar ben met mijn groot rijbewijs (Hoop einde van de zomer) Hier maar eens naar kijken! Altijd leuk om te hebben.
                                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                                Comment

                                Working...
                                X