Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he
Bekijk bericht
Dan ontwikkel je kwalitatief goed vuurwerk en door strategisch te handelen kan je een leuk marktaandeel veroveren en zijn je inkomsten gegarandeerd.
En als je het écht slim aan wilt pakken, dan let je er op dat je producten niet alleen innovatief zijn, maar ook zo geproduceerd zijn dat ze verwerkt kunnen worden in thema's.
Als je een goed assortiment hebt met eigen innovatieve producten waar je themagericht mee kan werken, dan hoef je voor je consumentenshows geen inkopen te doen bij de concurrent en houd je geld over.
Royal Fireworks en Bonfire/Dream Fireworks zijn bedrijven die dit slim hebben aangepakt. Er is een nuanceverschil tussen beide bedrijven waar ik mij goed bewust van ben.
Maar als ik twee bedrijven mag noemen die hun behaalde papieren uiterst functioneel en creatief inzetten, dan zijn deze twee bedrijven het wel.
Petje af voor zowel Jeroen als Frits.
ps. Wel één kleine toevoeging nog. Heer Frits Pen, stigmaticeer dat Poolse vuurwerk toch niet zo als explosieven. Dat stigmatiseren heb je helemaal niet nodig joh.
Je producten van Bonfire zijn erg goed en verkopen zichzelf wel en daarnaast schiet je genoeg shows in Nederland. Laat je niet meer lenen als expert voor dergelijke stigmatiserende programma's. Meewerken aan dat soort programma's zorgt eigenlijk voor afbreuk aan je imago.
Comment