Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2020 - 19 september - Kalkar (Duitsland)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    20 min van hier sta er elk jaar met me camper

    Comment


      #17
      Misschien een domme vraag...maar is de Zena Trophy een gratis toegankelijk evenement? Ik ga er waarschijnlijk voor het eerst heen met mijn zoon.
      Er gaat niets boven....

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Uutgrunn Bekijk bericht
        Misschien een domme vraag...maar is de Zena Trophy een gratis toegankelijk evenement? Ik ga er waarschijnlijk voor het eerst heen met mijn zoon.
        Zeker gratis. Eigen consumptie meenemen is echter niet toegestaan, zelfs geen flesje water. Dat zul je daar moeten kopen.
        Parkeren kost wel geld volgensmij, maar ook niet veel, ik dacht 5 euro ofzo. Verder is het aan te raden zo vroeg mogelijk te komen, dan sta je dichtbij het terrein.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
          Zeker gratis. Eigen consumptie meenemen is echter niet toegestaan, zelfs geen flesje water. Dat zul je daar moeten kopen.
          Parkeren kost wel geld volgensmij, maar ook niet veel, ik dacht 5 euro ofzo. Verder is het aan te raden zo vroeg mogelijk te komen, dan sta je dichtbij het terrein.
          Dank je wel voor je reactie. Ik heb net het overnachtingsarrangement geboekt in het Kalkar familiehotel. Dat ligt pal naast het terrein had ik begrepen.
          Er gaat niets boven....

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Uutgrunn Bekijk bericht
            Dank je wel voor je reactie. Ik heb net het overnachtingsarrangement geboekt in het Kalkar familiehotel. Dat ligt pal naast het terrein had ik begrepen.
            Maar dat all-in geld weer niet voor de trophy. Je mag de drank niet meenemen het zena terrein op

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
              [ATTACH=CONFIG]53054[/ATTACH]

              Deze keer bieden ze maar 1 arrangement aan. Alleen 1 nacht. Heb dus maar een gewoon weekend arrangement geboekt. Zit op die ene nacht ook geen korting verder en wil toch graag al een dag ervoor aanwezig zijn voor de sfeer. Vorig jaar was het op een geven moment vol geboekt en het lijkt ieder jaar drukker te worden. Just saying....
              Staat er gewoon op hoor, die 2 nachten.
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	zena.PNG
Vertoningen:1
Grootte:120,5 KB
ID:	1578685
              https://twitter.com/vuurwerkvermaak

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door thechain Bekijk bericht
                Staat er gewoon op hoor, die 2 nachten.
                [ATTACH=CONFIG]53096[/ATTACH]
                Vreemd, ik kan hem echt niet vinden. Heb je de link? Nou heb ik gewoon een weekend arrangement geboekt, maar even benieuwd waar die staat. Ook de 1 nacht is niet heel makkelijk te vinden trouwens. Via de link op de zena throphy site maar voor de rest....

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
                  Vreemd, ik kan hem echt niet vinden. Heb je de link? Nou heb ik gewoon een weekend arrangement geboekt, maar even benieuwd waar die staat. Ook de 1 nacht is niet heel makkelijk te vinden trouwens. Via de link op de zena throphy site maar voor de rest....
                  Zie hieronder, in het menu "Arrangementen"
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	zena1.PNG
Vertoningen:1
Grootte:42,5 KB
ID:	1578718
                  https://twitter.com/vuurwerkvermaak

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
                    Vreemd, ik kan hem echt niet vinden. Heb je de link?
                    Bij deze : https://www.wunderlandkalkar.eu/nl/a...a-trophy-za-zo
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Uutgrunn Bekijk bericht
                      Dank je wel voor je reactie. Ik heb net het overnachtingsarrangement geboekt in het Kalkar familiehotel. Dat ligt pal naast het terrein had ik begrepen.
                      Vergeet vooral geen camping achtige stoel mee te nemen ��

                      Comment


                        #26
                        Net ook geboekt Wunderland. Het hoofd hotel en Rosalie ertegenover zaten al vol.
                        Gaat denk weer drukker dan vorig jaar worden.

                        Comment


                          #27
                          Borgstelling geldt alleen volgensmij als je met een groep van meer dan 5 heren/personen onder 25 komt, maar als je het zeker wilt weten moet je ff op de site van Wunderland kijken daar staat het denk ik wel

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                            Vorige jaar helaas naast dit arrangement gegrepen,

                            Nu met een groepje van 3 man geboekt! Iemand ervaring met de aparte borgstelling die wordt omschreven op de website?

                            Heerlijk vanaf het trophy terrein zo het hotel in

                            Borgstelling geldt alleen volgensmij als je met een groep van meer dan 5 heren/personen onder 25 komt, maar als je het zeker wilt weten moet je ff op de site van Wunderland kijken daar staat het denk ik wel

                            Comment


                              #29
                              Ik ga weer op de camping en daarvoor roadtrippen met de trein en taxi etc. Hardwtikke gezellig man, spreek je nog is iemand die je niet kent.
                              Vorig jaar stonden alle auto's in de file en ik liep er zo langs
                              75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                              Comment


                                #30
                                Kan iemand het telefoonnummer van Ricardo Caballer aan Glenn geven... Ik begreep dat er ergens nog een 2e hands verticaal ligt weg te stoffen

                                Comment

                                Working...
                                X