Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2020 - 19 september - Kalkar (Duitsland)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zena Trophy 2020 - 19 september - Kalkar (Duitsland)

    Het is kerst en daar horen cadeau’s bij! #snapte

    WIN, VIP kaarten voor 2 personen voor de Zena Trophy editie 2020!!! Wat moet je doen?
    - Like en share het facebook bericht
    - Like onze pagina @zena Trophy
    - Tag zoveel mogelijk vrienden!
    - Laat in de comments weten waarom jij naar de Zena Trophy komt!

    De gelukkige winnaar wordt 10 januari 2020 bekend gemaakt.


    #2
    In de agenda genoteerd! Gaan het vrouwtje en ik zeker weer richting Kalkar!

    Comment


      #3
      Kijk dat is goed nieuws.Ben er zeker weer bij.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        We gaan het weer beleven en meemaken, staat genoteerd!
        70:30 it's all in the mix!

        Comment


          #5
          YES! Weer een mooie Kerstboodschap, wat gaaf dat het weer daar kan, toplocatie!
          Nu alweer zin in, de afgelopen editie was weer waanzinnig.

          En die video.

          Comment


            #6
            idd topnieuws, en gelukkig weer in Kalkar.. Gaat weer leuk worden.

            Comment


              #7
              Waarom ik naar de Zena Trophy ga? Omdat er in de buurt niet een plek is met zulk mooi vuurwerk, zoveel mensen die deze hobby delen en wat qua kosten zeker voor een festival zeer voordelig is! (nu maakt dat laatste voor de meeste die-hards niet veel uit ).

              Elk jaar kom ik weer, geniet ik van elke show en verbaas ik me toch weer dat zoiets leuks mogelijk is! Stiekem toch alvast meedoen aan de Zena kortingsactie en gelijk al weer helemaal in de vuurwerkstemming!

              Tot 19-09-2020!

              Comment


                #8
                Geweldig nieuws dat het gewoon weer in Kalkar kan, mooiere locatie is niet snel te vinden gok ik zo. Afgelopen jaar was een geweldige editie, zeer benieuwd of ze dat in 2020 kunnen overtreffen.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  we zijn er natuurlijk weer bij mogen we het beleven...
                  dit wilt toch niemand missen...…
                  na de jaarwisseling mag de tijd wel wat doorschieten naar 1 augustus...ff vakantie
                  en dan hoppa gaat het nieuwe seizoen weer beginnen

                  Comment


                    #10
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20200113-210458_Samsung Internet.jpg
Vertoningen:1
Grootte:69,8 KB
ID:	1578650

                    Deze keer bieden ze maar 1 arrangement aan. Alleen 1 nacht. Heb dus maar een gewoon weekend arrangement geboekt. Zit op die ene nacht ook geen korting verder en wil toch graag al een dag ervoor aanwezig zijn voor de sfeer. Vorig jaar was het op een geven moment vol geboekt en het lijkt ieder jaar drukker te worden. Just saying....

                    Comment


                      #11
                      Ben ook weer aanwezig, sinds 2015 in maaseik niet meer geweest vanwege werk en dat soort ongein, heb gelijk maar een hotelletje in de buurt geboekt maken er maar gelijk een leuk weekendje uit van

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                        Ben ook weer aanwezig, sinds 2015 in maaseik niet meer geweest vanwege werk en dat soort ongein, heb gelijk maar een hotelletje in de buurt geboekt maken er maar gelijk een leuk weekendje uit van
                        Daar ga je echt geen spijt van krijgen.
                        Ik ben eigenlijk pas begonnen in kalkar met de trophy te bezoeken.
                        Dit jaar spannend of mijn baas me wel vrij ga geven het is nog presies op mijn verjaardag ook.

                        Comment


                          #13
                          Het is een reis van anderhalf uur als je een beetje t gaspedaal intrapt van Gouda-Kalkar. Halve tank. Afhankelijk van of er niks anders die dag is wat belangrijker/dichterbij is ben ik zeker weer van plan te gaan. Geen hotel enzo, gewoon in 1x. De tank benzine is me immers al duur genoeg, zeker tegenwoordig xD
                          Website: https://www.rfgfireworks.nl

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                            Het is een reis van anderhalf uur als je een beetje t gaspedaal intrapt van Gouda-Kalkar. Halve tank. Afhankelijk van of er niks anders die dag is wat belangrijker/dichterbij is ben ik zeker weer van plan te gaan. Geen hotel enzo, gewoon in 1x. De tank benzine is me immers al duur genoeg, zeker tegenwoordig xD
                            De benzine in Duitsland is tegenwoordig veel goedkoper. Scheelt soms 35 cent per liter met NL. Ik tank tegenwoordig in Duitsland. Op de terugweg dus even tanken in Duitsland. Tis maar een tip
                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
                              [ATTACH=CONFIG]53054[/ATTACH]

                              Deze keer bieden ze maar 1 arrangement aan. Alleen 1 nacht. Heb dus maar een gewoon weekend arrangement geboekt. Zit op die ene nacht ook geen korting verder en wil toch graag al een dag ervoor aanwezig zijn voor de sfeer. Vorig jaar was het op een geven moment vol geboekt en het lijkt ieder jaar drukker te worden. Just saying....
                              Vorige jaar helaas naast dit arrangement gegrepen,

                              Nu met een groepje van 3 man geboekt! Iemand ervaring met de aparte borgstelling die wordt omschreven op de website?

                              Heerlijk vanaf het trophy terrein zo het hotel in
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment

                              Working...
                              X