Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
    Was weer een geweldige editie ondanks het weer.
    De daylight miste ik de rekken met salutes en waterval rook shells etc, maar de blauw met rode rookpluimen waren ook mooi in de lucht, prima showtje verder hoor, keer wat anders :-)



    De Nocturna was geweldig, heerlijke lijn met truenos, die mogen ze vaker ophangen ipv die kleinere vlinders die er voorheen hingen. maar het was weer genieten, veel mooi kwaliteits vuurwerk zat erbij, dat zag je ook met de eindshow, veel mooie effecten die je niet vaak ziet.

    Nogmaals bedankt iedereen die dit mogelijk gemaakt weer heeft, en hoop dan dat er nog volgende edities zullen plaatsvinden.
    Ook hier even een reacties.
    De lijnen van voorgaande jaren hingen er nu ook weer gewoon.

    No.2 en No.4 en pas in de 3rde fase van de lijnen gebruikte we 2 lijnen met no.6
    Het geluid op deze locatie is gewoon velen malen beter dan op de andere locaties.

    Vergis je ook niet in de mascleta. Als we deze op het stadhuisplein in Valencia neerzetten blazen we alles kapot. Er hangt namelijk veel meer in Kalkar dan op het plein van Valencia.

    Comment


      ik vroeg mij af welke fluiters er werden gebruikt in de throphy zelf door meerdere teams? Die gingen me toch absurt hoog... bij voorbaat dank
      alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

      Comment


        Even een vraag

        Nou heb ik op de trophy een aantal boxen besteld om in Nederland op te halen.
        Ik zou een code krijgen om in te voeren bij een afhaal locatie.
        Dit zou per mail gestuurd worden, klopt het dat dit nog niet is verstuurd door zena?
        075 zaantjee

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
          ik vroeg mij af welke fluiters er werden gebruikt in de throphy zelf door meerdere teams? Die gingen me toch absurt hoog... bij voorbaat dank
          Misschien de Zena sizzling ears 25 shots.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
            Even een vraag

            Nou heb ik op de trophy een aantal boxen besteld om in Nederland op te halen.
            Ik zou een code krijgen om in te voeren bij een afhaal locatie.
            Dit zou per mail gestuurd worden, klopt het dat dit nog niet is verstuurd door zena?
            Even geduld. Vorig jaar volgden die codes ook pas een paar werkdagen later

            Comment


              Hierbij een filmpje van mijn kant. Wat een geweld niet te geloven. En wat hebben we genoten. Niet opletten op het geschreeuw.

              Ik heb best veel filmpjes gemaakt. En zal binnekort zeker nog meer gaan posten.

              Laatst aangepast door mikeyy; 25 September 2018, 10:48.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
                Misschien de Zena sizzling ears 25 shots.
                hmm, lijkt me niet

                Maar bedankt voor het meedenken!
                alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                Comment


                  VWC had de Raw Whistler in de show zitten, ik weet niet of andere die ook hadden.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
                    ik vroeg mij af welke fluiters er werden gebruikt in de throphy zelf door meerdere teams? Die gingen me toch absurt hoog... bij voorbaat dank
                    Dat is de Sky High Whistle geweest: https://www.avpvuurwerk.nl/forum/Thr...stle?pid=16560

                    Topic hier op VWC is mij niet bekend.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      topic staat gewoon online hoor




                      echter dat kan die niet zijn geweest, want die stond niet op de productlijst....

                      Comment


                        Die sky high is volgens mij alleen gebruikt in de show-off.
                        De fluiters die hij bedoelt knalde volgens mij niet en ik ben dan ook erg benieuwd welke dat is. Was een felle fluiter en inderdaad hoog !
                        Knaap!

                        Comment


                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	42442896_2672737682751825_6483514593741111296_o.jpg
Vertoningen:1
Grootte:257,7 KB
ID:	1567058

                          Hier de producten van het team Vuurwerkcrew!

                          Bron: Facebook

                          Comment


                            Wat een prachtige avond was het inderdaad, top georganiseerd allemaal en het vuurwerk was geweldig. Ben inderdaad ook heel erg benieuwd naar ‘die ene fluitbak’ kwam vaak terug en ging echt heel hoog. Wat een topper zeg! Degene die het weet is een held��
                            Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht

                              Hier de producten van het team Vuurwerkcrew!

                              Bron: Facebook
                              bron: vuurwerkcrew



                              ben trouwens ook razend benieuwd naar de producten die de andere teams gebruikt hebben
                              Vooral bij team LVC zag ik een paar leuke producten tussen zitten waarvan ik zo niet wist welke dat waren...ben benieuwd!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkftw Bekijk bericht
                                Wat een prachtfoto's... mijn vader foto's zijn een stuk minder geworden. Leuk je ff gesproken te hebben
                                Het was gezellig. En gewoon de mooiste foto's insturen naar Zena en delen hier want er worden tot op heden weinig foto's gedeeld ;)


                                Hier nog een aantal foto's







                                Comment

                                Working...
                                X