Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
    Gisteren nog een aantal foto's gemaakt hierbij een kleine selectie
    Mooie platen zeg!

    Comment


      Zo, inmiddels weer een beetje bijgekomen van het geweld van gisteren, de eerste keer Zena Trophy en zeker niet de laatste! Enorm genoten, bijna van begin tot eind van elke show met mijn mond open staan kijken van verbazing, geweldig!

      Ik heb het een en ander gefilmd, zo ook de Nocturna. Leek me leuk om de masclete wat dichterbij te halen dus ik heb vanaf 4:18 flink ingezoomd. Niet heel stabiel gefilmd en ik heb vooral naar het vuurwerk en niet naar mijn camera gekeken, maar geeft toch een leuk beeld vind ik zelf.

      Comment


        ik heb van 1 van de Duitse pyro executives gehoord dat de shells die geschoten worden max 4 inch zijn dit ivm de regels van de Duitse overheid

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door -robin32- Bekijk bericht
          ik heb van 1 van de Duitse pyro executives gehoord dat de shells die geschoten worden max 4 inch zijn dit ivm de regels van de Duitse overheid
          Dat klopt niet. Er zijn 120mm Ricasa cilinders geschoten

          Comment


            Zo, de laatste show, deze duurt wat minder lang dan verwacht, maar heb hier ook enorm van genoten:

            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              Wat was het weer een mooi feestje zeg. Hele dikke shows gezien waarvan Nocturna uiteraard het vetste. Zelf had ik t programma misschien iets anders gedaan want de trophy shows vielen nu in t niet bij al het voorgaande geweld. Wil de winnaars nog van harte feliciteren!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Wat een heerlijke shows gezien gister zeg, de nocturna was echt gruwelijk vet. En de show-off ging maar door zeg. Jammer dat het niet helemaal droog was, maar daar was de pret zeker niet minder om.

                Was mijn eerste zena trophy en hopelijk niet de laatste.

                Weet iemand ook welke waaier cake, bij de trophy rondes bijna elk team had? Het gaat dan om die met de crackling.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door japieh Bekijk bericht
                  Wat een heerlijke shows gezien gister zeg, de nocturna was echt gruwelijk vet. En de show-off ging maar door zeg. Jammer dat het niet helemaal droog was, maar daar was de pret zeker niet minder om.

                  Was mijn eerste zena trophy en hopelijk niet de laatste.

                  Weet iemand ook welke waaier cake, bij de trophy rondes bijna elk team had? Het gaat dan om die met de crackling.
                  Ik gok de Chry Crackling 3.0 aangezien deze vorig jaar ook al werd gebruikt, maar het enige verschil met de 2.0 is meer schoten! In Belgie heet deze cake 'Time of Glory'. Echt een super cake, al jaren 1 van de betere!

                  Comment


                    De shows waar het allemaal om begon, de Trophy, mogen wel beter in de schijnwerper. Vorig jaar netjes aangekondigd, nu afgeraffeld en weggemoffeld met er omheen uitslagen van een loterij. Kwam achteraf de (van voor het schietveld bijna onverstaanbare) omroeper nog met euh ja sorry dat waren de Trophy shows...had die een dutje gedaan ofzo? Dat ging vorig jaar netter en moet volgende keer weer zo. FPM en VWC waren voor mij gedeeld 1e,VWM 3e.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                      58 gram maar?
                      Vond er best wel een behoorlijke druk vanaf komen.
                      Vind 58 gram weinig ??
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        Grappig inderdaad. Ter vergelijking: een cobra 6 bevat zo’n 28gram.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
                          Gisteren nog een aantal foto's gemaakt hierbij een kleine selectie













                          Wat een prachtfoto's... mijn vader foto's zijn een stuk minder geworden. Leuk je ff gesproken te hebben
                          https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                            Vind 58 gram weinig ??
                            Nou meer in de zin van leek me nogal zware knallen had verwacht dat er meer in zat.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                              Nou meer in de zin van leek me nogal zware knallen had verwacht dat er meer in zat.
                              Kwaliteit van het kruit speelt ook in een rol in de knal niet alleen de hoeveelheid aan grammen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door -robin32- Bekijk bericht
                                ik heb van 1 van de Duitse pyro executives gehoord dat de shells die geschoten worden max 4 inch zijn dit ivm de regels van de Duitse overheid

                                5" is maximaal op het terrein in kalkar.

                                Comment

                                Working...
                                X