Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Morgen aanwezig!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #92
      Ziet er leuk uit jongens, wel een hoop rook zeg!
      Maar ziet er goed uit.
      De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

      Comment


        #93
        Volgens mij hebben de schietbedrijven de salutes maar in de bunker laten liggen, een vriend van me zei het. Maar ik zie er erg weinig voorbij komen. Of ben ik nou blind?

        Comment


          #94
          Wij stonden recht voor waar geschoten werd, erg dichtbij maar zo geen last van de rook. Ze schoten voor dat de show begon al enkele shell's en je kon prima zien hoe de wind stond, dus camera mensen hebben daar rekening mee kunnen houden. Mooie show met erg veel en groot vuurwerk! Toppertje voor mij.

          Hierbij een filmpje van onze kant:


          Gr Limburgs Vuurwerk Team
          YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
            Volgens mij hebben de schietbedrijven de salutes maar in de bunker laten liggen, een vriend van me zei het. Maar ik zie er erg weinig voorbij komen. Of ben ik nou blind?
            Bij pyromusicals worden zelden (veel) salutes gebruikt. Wij waren vorig jaar bij de Pyronale in Berlijn, daar waren ze zelfs verboden om te gebruiken. Wellicht dat dat hier ook is.
            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              #96
              In knokke is het niet verboden om salute`s te schieten en miste ze ook wel een beetje dit jaar.
              Heeft eerder iets met transport te maken,tenminste dat is mij verteld.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #97
                Van Facebook:

                Don't miss the closing show tonight in Knokke-Heist!! Pyroemotions by Scarpato gave us last year the most amazing show, and they will do that again today @ 22.00!
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #98
                  Komt weer een hoogwerkertje !
                  ffffffffff

                  Comment


                    #99
                    Gaaf dat wordt dus weer 360 graden singleshots schieten?
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
                      Komt weer een hoogwerkertje !

                      een kraan om precies te zijn
                      H.C. Pyrotechnics

                      Comment


                        Kijk eens op hun site, dan kan je zien wat je kan verwachten als ik het over een kraan heb

                        http://www.pyroemotions.com/index.ph...lang=it#2751-1


                        Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                        Van Facebook:

                        Don't miss the closing show tonight in Knokke-Heist!! Pyroemotions by Scarpato gave us last year the most amazing show, and they will do that again today @ 22.00!
                        Goed om te zien dat mijn berichten ook worden gelezen ;-) en zelfs hier geshared worden! Thnx mate
                        H.C. Pyrotechnics

                        Comment


                          Dat beloofd weer wat voor vanavond!!!!

                          Rembo heb je geen kleine sneakpreview van de setup een foto of zo ahah?
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            Canada wint Internationaal Vuurwerkfestival Knokke-Heist

                            Net voor het extra lang afsluitende vuurwerk van Italië (winnaar van vorig) jaar werd dinsdagavond in Duinbergen het Canadese pyrotechnisch bedrijf Fireworks Spectaculars Ltd uit Calgary in de staat Alberta uitgeroepen tot winnaar van het Internationaal Vuurwerkfestival van Knokke-Heist en sleepte aldus de felbegeerde trofee in de wacht. De laureaten waren duidelijke niet aan hun proefstuk. Naast het wereldkampioenschap in Montreal hebben de Canadese vuurwerkmakers al tien maal het festival in Vancouver en vijf keer het Canadese kampioenschap gewonnen. De voorbije tien jaar heeft het bedrijf al meer dan 1.500 vuurwerkshows de nachtelijke hemel ingeschoten. Dat gebeurde telkens onder het waakzame oog van eigenaar en voornaamste vuurwerkdesigner, Brad Dezotell.


                            Bij het vellen van hun oordeel hield de jury rekening met een reeks pyrotechnische aspecten zoals kleurenspel, synchronisatie, compositie, harmonie en originaliteit. Het Canadese bedrijf Fireworks Spectaculars scoorde de beste punten, voor Kroatië, Spanje en China. Door het gunstige weer hebben de voorbije dagen tienduizenden bezoekers bij de meest aangename temperaturen van het Knokke-Heistse vuurwerkspektakel kunnen genieten. Ook voor de kust gingen telkens tientallen pleziervaartuigen uit Zeebrugge voor anker. Zelfs in de duinen tussen Vlissingen en het Walcherse Westkapelle werd naar het Knokke-Heistse vuurwerk gekeken.

                            Comment


                              Echt een onvoorstelbaar GRUWELIJK VETTE show van Scarpato gezien van begin tot eind genoten van deze pyromusical!
                              Vond het gewoon de beste show van de hele week ondanks dat ze dus geen deelnemer waren haha



                              Op een of andere manier gaat er bij mij wat fout met uploaden,lekker dan gewoon hele nacht voor niks bezig geweest TOP!!!
                              Laatst aangepast door JefFreak; 28 August 2013, 05:35.

                              Comment


                                Ben ook net terug,maar wat ging scarpato los man man beste show van de hele week.
                                Zwaar genieten alles klopte gewoon aan de show.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X