Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Zaragozana was de slechtste show die ik ooit in Knokke heb gezien, afgezien van een paar heel mooi getimede momenten. Oubollige muziek, bijna allemaal standaard effecten, weinig spektakel; jammer hoor!

    Ik heb de indruk dat ik steeds precies de verkeerde momenten kies om naar een festival te gaan, net als vorige week zaterdag in Scheveningen.
    Dus: als je ooit nog plannen hebt om naar zo'n evenement te gaan, vraag mij dan eerst even wanneer ik ga, en kies zelf een andere dag!

    Maar goed, we maken er maar een bourgondisch weekendje van, want daar leent de omgeving zich wel voor.
    Er staan best aardige huizen daar in de buurt, zeg! Was er nog niet eerder zo lang bij daglicht. Opvallend is wel dat ongeveer de helft te koop staat?
    Ook veel aardige dames gezien. Niet te koop, volgens mij...

    Comment


      #77
      Jij verbaast jezelf dat het tegenvalt op scheveningen ? Het is met echte festivals altijd een gok. Zo had ik 2 jaar geleden gedacht dat Vaccalluzzo nummer 1 zou worden. Dat werd surex. Verder had ik dit jaar bijvoorbeeld de gedachte dat zaragozana een topshow zou neer zetten en dat was dus ook niet het geval.
      ffffffffff

      Comment


        #78
        Vanavond weer aanwezig met michelWRX thunderboy en joeiheido,we hebben er weer zin in en hopelijk een betere show dan eergister maar daar is zeer weinig voor nodig hehe

        Comment


          #79
          Ben vrijdag avond voor het eerst in knokke geweest.
          Vond het een mooie show.
          Maar als ik het zo lees zijn de andre shows beter geweest.
          Volgend jaar maar eens een weekje vakantie boeken daar in de buurt.

          Comment


            #80
            Hierbij mijn film van Zaragozana, tijdens het internationale vuurwerkfestival in Knokke-Heist.

            Veel plezier met het kijken ervan.
            De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

            Comment


              #81
              Bedankt voor het delen vuurvent, is een leuke film geworden! Helaas vond ik het niet de beste show van dit jaar.

              Comment


                #82
                Tip voor de mensen die het leuk vinden om labels, stukken shell of andere afgestoken vuurwerkdelen voor de gerzameling te hebben sla je slag in Knokke. Het strand ligt vol vuurwerk! Tot een kilomrter verderop vond ik afgelopen jaar nog stukken van shells. Soms zie je leuke stukjes zoals labels liggen!

                Comment


                  #83
                  Kom tie dan he:

                  Enjoy!

                  Comment


                    #84
                    Iets met rook....
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0123.jpg
Vertoningen:1
Grootte:58,5 KB
ID:	1545580
                    China schoot wel een lekkere finale ! Nu weet ik niet of er nog iemand uit china kwam, maar volgens mij hebben de mannen van T&T fireworks het geschoten ?
                    ffffffffff

                    Comment


                      #85
                      Het was opzich een leuke show, bommen klopte in mijn ogen niet echt op de muziek. Wel hele leuke stukken gezien met onder andere de mines. En aangezien dit het enige bedrijf was met een échte finale verdienen ze toch wel een pluspuntje ! .Denk dat China een 2e of 3e plek krijgt.
                      Video:
                      Laatste deelnemer van de competitie op het Internationaal vuurwerkfestival in Knokke-Heist, Vulcan uit China.
                      ffffffffff

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
                        Bedankt voor het delen vuurvent, is een leuke film geworden! Helaas vond ik het niet de beste show van dit jaar.
                        Ik had me prima vermaakt. Ik ben alleen zaragozana geweest. Weinig tijd, al had ik vakantie gehad was ik er wel bij meerdere. Thnx voor t compliment.
                        De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                        Comment


                          #87
                          Vette show hoor bedankt voor de films.

                          Wel lastig hoor denk Mirnovec op 1 en China toch op de 2de plek
                          Hoewel Canada ook gewoon een goede show heeft neer gezet.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #88
                            Het is idd canada en china die om de 2e plek strijden. Zaragozana echt een laatste plek (raar dat ik dat zeg ). Even wachten en dan weten we het !
                            Hier mijn video:
                            Laatste deelnemer van de competitie op het Internationaal vuurwerkfestival in Knokke-Heist, Vulcan uit China.
                            Laatst aangepast door hardcore0438; 26 August 2013, 09:11.
                            ffffffffff

                            Comment


                              #89
                              Gisteren een mooie show gezien van Vulcan.
                              Heerlijk kruit gesnoven, dat is een voordeel als de wind verkeerd staat.
                              Dinsdag nog even Italië en dan heb ik toch een leuk festival aan de lijst toegevoegd.

                              Geen winnend materiaal denk maar ik heb mij prima vermaakt met de freaks.

                              www.youtube.com/TheFreakyPyro

                              Comment


                                #90
                                En dan hier ook nog mijn film,zeker wel genoten van deze show en weer een leuke avond gehad!


                                Tot morgen allemaal

                                Comment

                                Working...
                                X