Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Leuke show gezien maar toch wel veel dezelfde bommen en tourbillions, helaas geen winnaar.






    [


    film zit op 45% nu, komt zo online.

    1. Scarpato (duhhh)
    2. Oostenrijk
    3. Mexico
    4. Frankrijk

    Comment


      #92
      En mn film, veel kijkplezier! (720p)
      Here my movie from the International Fireworkfestival Knokke/Heist 2012-Mexico-

      Comment


        #93






        http://www.stefandrukker.nl

        Comment


          #94
          1.

          Vuurwerkfestival in Knokke-Heist 2012 by Richard Drukker, on Flickr

          2.

          Vuurwerkfestival in Knokke-Heist 2012 by Richard Drukker, on Flickr

          3.

          Vuurwerkfestival in Knokke-Heist 2012 by Richard Drukker, on Flickr

          4.

          Vuurwerkfestival in Knokke-Heist 2012 by Richard Drukker, on Flickr

          Comment


            #95
            mooie manier van vuurwerk foto's maken
            We Love Fireworks

            Comment


              #96
              Bedankt voor de film thunderboy top zo snel.
              Aardige show alleen nogal inspiratieloos wat mij betreft erg jammer.
              Constant dezelfde beelden en vind de effecten die we te zien krijgen ook niet heel erg bijzonder helaas.Wat mij betreft:

              1:Scarpato
              2:Feuerwerke Jost
              3:Lux pirotecnia
              4:Féérie
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #97
                Toch enigzins teleur gesteld na de show van gisteren. Je kon precies zien welke producten in de uitverkoop waren ? Dezelfde artikels in verschillende stukken schieten is uti den boze vind ik! Ik deel de mening van Kwintos.

                Toch jammer om te lezen dat sommige mensen de show van Scarpato tegen vonden vallen. Dit is echt een pyrotechnisch hoogstandje en zal niet snel geevenaard worden. Ik denk meer dat de reden is dat nederlanders van meer bombastischer houden.

                Comment


                  #98
                  Inderdaad scarpato was van hoog niveau.Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk,dat je een show van dat kaliber vind tegenvallen.Voor mij persoonlijk 1 van de beste shows in knokke tot nu toe.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #99
                    En hier mijn film van de show van Lux

                    Comment


                      Was gisteren weer een top dag ! Ricow onwijs bedankt voor het rijden ! en dsnl en sjaak128 voor de gezelligheid !!

                      Alstu, gr stefan !
                      http://www.stefandrukker.nl

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                        Inderdaad scarpato was van hoog niveau.Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk,dat je een show van dat kaliber vind tegenvallen.Voor mij persoonlijk 1 van de beste shows in knokke tot nu toe.
                        100% gelijk. Ik ga nu al 23 jaar naar de shows in Knokke en ik kan me niet herinneren dat ooit iemand Scarpato geëvenaard heeft. Scarpato was voor een klein festival als Knokke echt een topper.
                        Wanneer komen er in België eens wettelijke reglementeringen aangaande vuurwerken....

                        Comment


                          Wat aan de late kan maar hier alsnog de video en de foto`s van Scarpato.

                          Heel veel kijk plezier!





























                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                            Was gisteren weer een top dag ! Ricow onwijs bedankt voor het rijden ! en dsnl en sjaak128 voor de gezelligheid !!

                            Alstu, gr stefan !
                            Ja! het was gezellig met jullie.
                            Ricow, ook ik wil je bedanken voor het rijden!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door sorceryinthesky Bekijk bericht
                              100% gelijk. Ik ga nu al 23 jaar naar de shows in Knokke en ik kan me niet herinneren dat ooit iemand Scarpato geëvenaard heeft. Scarpato was voor een klein festival als Knokke echt een topper.
                              Kom ik aan met mijn 7e jaar dit jaar. Maar je bent ook een stukkie ouder als ik

                              Comment


                                Volgend jaar ga ik toch mijn pijlen richten op het vuurwerkfestival in Hannover, ben een beetje klaar met Knokke-Heist, wat een vreselijk shows zijn er dit jaar toch geweest, er is wat mij betreft maar één winnaar en dat is Scarpato (of ze binnen het budget zijn gebleven laten we even in het midden). Deze hadden een fantastische show.

                                Lux was erg matig, veelal dezelfde producten, tourbillon effecten waren volgens mij in de aanbieding in Mexico. Ook de kwlaiteit van de producten was niet om over naar huis te schrijven, vreselijke waterfalls, er minimale falling leaves (wat met 3 bommetjes zelfs als compleet thema steeds werd gebruikt). Al met al een teleurstelling.

                                Toch wil ik Stefan & broeder bedanken voor de gezelligheid en Ricow natuurlijk voor het rijden (en gezelligheid!). De film komt morgen ergens online denk ik, straks eerst maar richting de vriendin.

                                Comment

                                Working...
                                X