Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    De show tegenvallen?je maakt een geintje zeker.
    Ow sorry man mensen met een eigen mening,ooit wel eens gehoord van smaak?

    Ik vind het een mooie show begrijp me niet verkeerd maar ze hadden er veel meer uit kunnen halen de eerste 11 minuten kabbelen namelijk een beetje rustig door, dat moet gewoon agressiever met die hoeveelheid single shots. Meer de vaccaluzzo style om aan te geven wat ik bedoel en dan niet de show van hun in knokke vorig jaar.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #77
      nou, ben benieuwd of lux hier tegen op kan.
      nog een klein verslagje van donderdag;
      Begon rond een uur 4 , nog even gevraagd aan aadjogfanaat of we nog naar knokke gingen. nou vond hij prima . dus rond 8uur met hem en een vriend vertrokken. zoals altijd een parkeerdrama dus dat werd op de stoep parkeren. ik wou eigenlijk op de dijk staan waar iedereen van vwc stat alleen ik zag rechts daarvoor nog een goede lege plek lekker dicht op het vuurwerk dus die maar gepakt. nou vanaf het eerste nummer na de eerste serie single shots gelijk al kippenvel.wat een super show!
      ffffffffff

      Comment


        #78
        Ik ben vandaag ook in Knokke!

        Waar staan jullie? Ben nog nooit in Knokke geweest.
        Ben benieuwd naar de show!

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
          Ik ben vandaag ook in Knokke!

          Waar staan jullie?
          Hier:

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
            Ow sorry man mensen met een eigen mening,ooit wel eens gehoord van smaak?

            Ik vind het een mooie show begrijp me niet verkeerd maar ze hadden er veel meer uit kunnen halen de eerste 11 minuten kabbelen namelijk een beetje rustig door, dat moet gewoon agressiever met die hoeveelheid single shots. Meer de vaccaluzzo style om aan te geven wat ik bedoel en dan niet de show van hun in knokke vorig jaar.
            Vind het gewoon vreemd,dat ik een paar berichten terug lees dat je de show van jost wel goed vond.Die komt nog niet eens in de buurt van wat scarpato ons heeft laten zien,dat zou die willen.De show zit kwa opbouw perfect in elkaar,dus vind je punten van kritiek niet terecht,maar goed zal wel aan mij liggen.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #81
              Prachtig al die singleshots, zeer goed gebruik gemaakt van het 360 graden rad en muziek keuze vond ik erg goed. Toch mis ik nog iets, te weinig bommen voor mij.
              Ontzettend mooi al die singleshots natuurlijk maar dit is gewoon niet mijn stijl.
              Ondanks alles wel genoten van de show!
              Raaddebom.nl

              Comment


                #82
                360 graden rad met single shots/mines doet mij denken aan de shows die gegeven worden bij Defqon 1. Daar zie je zoiets volgens mij ook wel eens terug. De rest va uiteraard weer niet, dat realiseer ik mij.

                Comment


                  #83
                  Hier nog een film van mijn kant.

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Raaddebom.nl

                  Comment


                    #84
                    Zo ik ben in Knokke!

                    TIP: Ga die kleine winkeltjes in met strandspullen. Wat verkochte ze vuurwerk! Niet veel maar een cake van Beko paar kleine pijltjes romeinse kaarse etc haha

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                      Zo ik ben in Knokke!

                      TIP: Ga die kleine winkeltjes in met strandspullen. Wat verkochte ze vuurwerk! Niet veel maar een cake van Beko paar kleine pijltjes romeinse kaarse etc haha
                      en al bij de opbouw gekeken?
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        #86
                        Morris, complimenten voor de geweldige fotos!!!
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                          en al bij de opbouw gekeken?

                          Jaa! Veel singleshots en shells ziet er goed uit!
                          Maar zit in een cafe het regent al de heletijd als de pleuris!

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                            Morris, complimenten voor de geweldige fotos!!!
                            Onzettend bedankt Daar uploaden we ze toch maar weer voor

                            Comment


                              #89
                              Zo nu in de mac in knokke na een matige show scarpato is terecht winnaar
                              We Love Fireworks

                              Comment


                                #90
                                Knappe show die Mexico ten beste gaf. Muziek en effecten mooi op mekaar afgestemd, redelijk wat single shots, veel tourbillons en mooie kleurencombinaties. Ook de synchonisatie liep zo goed als vlekkeloos. Mijn persoonlijke vooruitzichten voor wat de winnaarslijst betreft: 1 Italie - 2 Mexico - 3 Frankrijk - 4 Oostenrijk. Nu maar afwachten tot maandag of ik het goed ingeschat heb. Hopelijk sluit Surex met een mooie show af.
                                Wanneer komen er in België eens wettelijke reglementeringen aangaande vuurwerken....

                                Comment

                                Working...
                                X