Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    is, naja was deze ergens te koop in zuid holland? dan zet ik hem meteen op de lijst voor volgend jaar

    EDIT: zie hem al staan bij een paar shops, volgend jaar maar halen
    Laatst aangepast door joeyvanderlee; 2 January 2015, 16:07.

    Comment


      Hierbij mijn film van 2 stuks tegelijk. Staat niet echt goed op camera, want dit ding schiet zo ongelofelijk breed!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Een chry crackling waaier zoals ie hoort te zijn, groot, vol en lekker tempo, prachtig ding!

        Comment


          Prachtig crackling geweld in de straat!

          https://www.youtube.com/user/Originallover

          Comment


            Aan het eind van deze film (vanaf 1:25) nog 2 stuks, wat een topbak!

            Comment


              Crackling Chry 2.0

              Comment


                Tja, leuke bak. Staat er slecht op, stond er te dicht op en heb ook nog is de eerste rij gemist.

                Comment


                  Bij 5:06 zie je er een aantal tegelijk

                  Comment


                    Als je moest kiezen tussen deze en de dark knights van jigsaw.. welke zou je kiezen en waarom?? zit een beetje in dubio ik wel er 2 tegelijk schieten.
                    Alvast bedankt voor jullie tips/meningen.

                    Comment


                      Ik zou voor de dark knights gaan. Voor 2 crack cry (2 x 45€) heb je 3,3 dark knights (€27 elk). En zoals je in onze vwc trophy show ziet beukt hij er met 3 dark lekker op los
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Die van Jigsaw heeft toch geen mines? Ik weet niet of Romano dat belangrijk vindt? Maar scheelt inderddaad veel in geld.

                        Comment


                          Klopt de dark knight is de crackling chry 1.0 zeg maar volgens mij.. met of zonder mine maakt me niet zoveel uit wil een volle straat met crackling die echt lekker vol en fel is. Bedankt voor jullie reacties.

                          Romano

                          Comment


                            Starttopic en verkoopprijs 2015/2016 aangepast.
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              De New Moon had/heeft naar verluid 3st in een karton. Maar deze, 4st hoorde ik? Klopt dat?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                                De New Moon had/heeft naar verluid 3st in een karton. Maar deze, 4st hoorde ik? Klopt dat?
                                Ja dat klopt, 4 stuks in een karton.
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X