Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	TELEFOON 10341.jpg
Vertoningen:1
Grootte:58,2 KB
ID:	1553099

    Grote bak, staat stevig op zijn pootjes.

    Comment


      #92
      Wat weegt hij weinig zeg, lijkt net of het een dummy is.. Maargoed vanavond zal hij het tegendeel wel bewijzen.

      Comment


        #93
        Bizar zeg deze in de straat... Hele straat vol met crackling.. Niet te dicht bij staan

        Comment


          #94
          idd heel bizar deze bak! eerst een dikke crackling muur, en daarna heel de lucht vol met crackling! gaaf spul!
          Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

          Comment


            #95
            Ik schrok me inderdaad kapot bij het eerste salvo, had het niet zo hard verwacht en stond er nog redelijk dicht bij. Wel een ontzettend goede bak en een echte aanrader vind ik!

            Comment


              #96
              paste niet op de film haha

              Ik zeg BOEM .....!

              Comment


                #97
                Wat een heerlijke bak was dit!!! Heb hem per 2 geschoten en de hele straat was vol met crackling! Volgend jaar sowieso weer 2 als het er niet meer zijn!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Fire-Freak Bekijk bericht
                  Ik had de New Moon besteld, maar was helaas niet geleverd. Daarom deze wezen halen op basis van de goede reacties hier. Ben benieuwd hoe deze in de straat presteert!
                  Dit jaar niet de New Moon gehad, maar deze en totaal geen spijt van gehad. Geweldige muur en wolk van crackling. Volgend jaar maar weer proberen in de collectie te krijgen.

                  Comment


                    #99
                    Deze bak paste niet eens volledig in het filmpje... wat een geweld zit er in deze cake...




                    Een dikke aanrader!

                    Comment


                      Ik had hem ook wat een bak:d

                      Comment


                        Mooi ding inderdaad. Ik twijfelde tussen de mega cauliflower en deze, en ik denk dat ik een goede keuze gemaakt heb door voor deze te kiezen.

                        Comment


                          Geweldige bak! Wat een geweld. Iedereen stond te juichen! volgend jaar twee achter elkaar!

                          Comment


                            Ik had hem ook, deze vond het publiek het leukst, heel breed en vol effect vooral de mine was gigantisch

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie_24 Bekijk bericht
                              Ik had hem ook, deze vond het publiek het leukst
                              Hier ook. Op sommige veel duurdere werd minder enthousiast gereageerd dan op deze.

                              Comment


                                Heb hem 2x geschoten wat een beest is dit. Schrok van de crackling mine

                                Comment

                                Working...
                                X