Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
    Vette boeketten, goede burst, ik vind ze indrukwekkend. Ook de dubbele finale in de eerste 3 cakes vind ik gaaf Aan de andere kant zijn de eerste drie cakes op een bepaalde manier ook wel weer wat saai. Maar goed, voor 100 euri is dit echt een toppakket!
    OK. Ik moet mezelf even herstellen. Heb deze vanavond gezien in Almere (Rowy). Is verre van saai, een regelrechte aanrader! Mega boeketten, mega bursts en schitterende salvo's.

    Comment


      Deze is zeker een aanrader ook in prijs/kwaliteit.
      Iets snellere tempo, en hij is TOP

      Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
      OK. Ik moet mezelf even herstellen. Heb deze vanavond gezien in Almere (Rowy). Is verre van saai, een regelrechte aanrader! Mega boeketten, mega bursts en schitterende salvo's.
      www.rowyvuurwerk.nl

      Comment


        Filmpje van FPM:

        www.youtube.com/pyroboysNOP

        Comment


          @Richardus

          Bedoel je misschien de Rude Awakening? Die vind ik er in ieder geval het dichtst in de buurt komen qua effect.

          Comment


            Welke is beter deze cakes of de buurtassortiment..

            Comment


              Wat een regelrechte pracht bakken! Ben gister positief verrast door deze. Ik ben daarom ook erg blij dat ik deze al besteld heb.

              Welke is beter deze cakes of de buurtassortiment
              Dan zou ik zeker voor deze gaan. Heb ze allebij de afgelopen twee dagen gezien en deze vond ik toch zeker wel mooier!

              Filmpje van de Zena cakebox geschoten op demo van de vuurwerkstunthal:
              (Met het ontsteken gaat het af en toe niet goed waardoor de 3e pot van de linker niet afgaat dit ligt niet aan de cakes zelf ook lijkt het niet altijd te kloppen in volgorde van ontsteken, het mooist te bekijken in HD)

              Comment


                Jammer, de linker bak de 4e gaat niet in salvo's.
                Ik hoop dat dat niet bij meer bakken voorkomt, nu is het een saai ding (die laatste dan)

                Comment


                  Bij deze mijn film (geknipt in twee delen) van dit assortiment. Gefilmd bij Rowy op de 8e december.

                  Het assortiment Zena Cakebox (deel 1 van 2) van het merk Zena. Deze is geschoten tijdens de demo van Rowy Vuurwerk in Almere, op zaterdag 8 december 2012. Di...


                  Het assortiment Zena Cakebox (deel 2 van 2) van het merk Zena. Deze is geschoten tijdens de demo van Rowy Vuurwerk in Almere, op zaterdag 8 december 2012. Di...
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    Cake 4 vind ik echt waardeloos schiet in 10 sec leeg volgens mij schiet de cake eens geen 36 schoten...

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door adam Bekijk bericht
                      Cake 4 vind ik echt waardeloos schiet in 10 sec leeg volgens mij schiet de cake eens geen 36 schoten...
                      Volgens mij is het gewoon 6 keer een salvo van 6 shots,dus dan kom je wel op 36 shots uit.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        Iemand die de afmetingen weet of kan opmeten? Ze lijken me namelijk nogal groot, maar foto's kunnen bedriegen.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door adam Bekijk bericht
                          Cake 4 vind ik echt waardeloos schiet in 10 sec leeg volgens mij schiet de cake eens geen 36 schoten...
                          Tsja, dat is een kwestie van smaak! Cake 4 is bedoeld als finalecake! Dan is het juist de bedoeling dat hij spectaculair in korte tijd leeg schiet!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
                            Iemand die de afmetingen weet of kan opmeten? Ze lijken me namelijk nogal groot, maar foto's kunnen bedriegen.
                            Ik heb deze als dummie gezien en op de foto lijkt hij groter dan in het echt. Op de foto lijken het vrij kubus achtige cakes te zijn, maar ze zijn iets lager dan dat ze lang/breed zijn. Preciese afmetingen kan ik je niet geven maar het zal rond de 45x45cm liggen en iets van 15 a 20 cm hoog zijn.

                            Comment


                              Gisteren deze Cakebox op de demo van Zena Delft gezien.
                              Slechte weersomstandigheden, windkracht 5.
                              Zelfs in die omstandigheden was deze Cakebox duidelijk een topper!
                              En dan vooral ook de laatste van de 4, gaf echt een wow-effect
                              Heb deze dan ook zeker besteld, aanrader

                              Jwtjuh
                              [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                              Comment


                                Heb deze ook maar besteld
                                Alleen vind ik het wel jammer dat cake nr. 4 zo snel gaat :( Meshuggah
                                Ben het hier wel mee eens als je hem los schiet, maar als slot het totaal vind ik het zeker niet verkeerd.

                                Comment

                                Working...
                                X