Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
    Een aantal losse potten voor die prijs zijn beter.... als de prijs 100 euro is.

    Voor 25 euro p.s. kan ik niet zo snel betere 500 grammers noemen hoor

    Comment


      Ook ik twijfel heel erg over dit product.
      Heb deze helaas zelf nog niet live kunnen zien op een demo.
      Lees echter toch louter positieve verhalen..

      Neig op dit moment meer naar Chain Reaction met een aantal andere kleine cakes...

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Meshuggah Bekijk bericht
        Voor 25 euro p.s. kan ik niet zo snel betere 500 grammers noemen hoor
        Owh zijn ze 500 gram... dan vind ik boeketjes in dat laatste filmpje niet echt super...
        Mja, als ze 500 gram zijn dan is het opzich wel netjes inderdaad voor 100 euro ,

        Maar dan is het buurt assortiment van rubro (als er dealer is in de buurt) een beter alternatief.

        Niet altijd een 500 grams pot hoeft beter te zijn dan geen 500 grams pot... de shock syndrome zou je ook kunnen nemen van zena.. dat soort potjes krijg bedoelde ik dan meer :P
        Neem het ervan!

        Comment


          Voor de mensen die deze live hebben gezien echt overtuigd dat deze 100 euro waard is?
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            Jazekers, ik denk dat je spijt gaat krijgen als je hem niet in je straat hebt staan

            Comment


              ik zit ook nog te twijfelen,

              ik heb deze als optie of 4 elements (rubro) of spirit of beijing (rubro).
              ik heb nog budget over dus vandaar of hebben nog wat losse tips voor ongeveer 100,00 a 120,00
              wel cakes aub

              want ik ben ook nog niet overtuigd van deze Zena Cakebox
              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

              Comment


                Net toch maar besteld haha kan hem niet laten staan.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  De effecten zijn in ieder geval hetzelfde als bij de 'normale' cake 1

                  Comment


                    Had ik eindelijk mn lijstje rond, valt dit topic weer op...... Ik twijfel of ik deze neem, of het Galaxy pakket van 6 cakes....
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      Ik pis weer eens naast de pot, maar het zal weleens niet.

                      Zena Vuurwerk heeft dit assortiment van alle Zena Vuurwerk dealer sites gehaald. Waarschijnlijk is het artikel door heel Nederland uitverkocht en derhalve niet meer leverbaar.

                      Ik had 2 van deze pakketten willen aanschaffen, maar zal er niet eens één kunnen bemachtigen. Maar ja dat krijg je ervan als je niet wil voorbestellen.

                      Comment


                        Beste jongens, hartelijk dank voor het meedenken en het aanleveren van links.
                        Echter zijn de omschreven locaties niet voor mij binnen bereik. Met het OV valt het niet te doen en al helemaal niet i.c.m. slecht weer.

                        Ik zie dat Zena Vuurwerk het 16 shots Powercake assortiment ook van de meeste Zena Vuurwerk dealer sites heeft gehaald. Het maximum aan beschikbare (rest)voorraad zal inmiddels wel bereikt zijn door welke ook dit assortiment niet meer te leveren valt.

                        Dus helaas, geen fantastisch vuurwerk dit jaar. Gezien het resterende aantal dagen valt daar weinig meer aan te doen. :(

                        Nogmaals bedankt voor het meedenken!
                        Laatst aangepast door Flashing_Diamond; 25 December 2012, 17:03.

                        Comment


                          Ben erg benieuwd naar de zena cakebox! heb de filmpjes allemaal wel gezien, maar in het echt is het toch weer anders!

                          Comment


                            Bijna alles winkels hebben het gewoon op voorraad. Alleen ze zijn niet te bestellen via de site. Gewoon ff een mailtje sturen, dan komt dat vanzelf goed. Ik heb em ook besteld via Lemmens in Cuijk! Ik moest deze gewoon hebben!
                            https://www.facebook.com/fallasfans

                            Comment


                              iemand al naar de posities van de lonten gekeken ? , ik wel namenlijk en volgens mij als je van reserve lont naar hoofdlont wilt doorverbinden , en dat met alle 4 de cakes is 4 op een rij de enige optie.

                              andere suggesties ? :P

                              Comment


                                Zelf met visco gaan timen. Ik denk dat ik de 1e cake op plaats 3 zet. Vind de cake dan wat mooier lopen (denk ik).

                                Comment

                                Working...
                                X