Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light Year [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc
    Nee joh 14euro slaat nergens op.. de adviesprijs is namelijk 29,99 en daar gaat de korting overheen. Niemand die met een stuksprijs meer dan 50% korting geeft. Dat zal hooguit 1 winkel doen als reclame/lokker voor z'n winkel.
    Dan stel ik voor dat je dit pakket even gaat opzoeken: pakket wordt op diverse sites voor 19.99 aangeboden dit jaar, zelfs op de officiële zena site.
    Gooi daar 30% overheen en je hebt hem, net als ik, voor 14,-.

    Comment


      Normaal nooit pijlen in huis maar dit pakket kon ik niet laten liggen

      Comment


        ik vind het echt schitterende pijlen. beste van nederland... of is iemand het daar niet mee eens ?

        Comment


          Of het de beste pijlen van Nederland zijn weet ik niet, maar het zijn wel een van de betere.
          Dit pakket al een aantal jaren in me collectie gehad en hij blijft goed! Persoonlijk vind ik deze pijlen echt gaaf omdat ze aardig hard de lucht in razen en er een flink boeket vanaf komt! Pijl C en D vind ik toch wel de mooiste pijlen van dit pakket. En goed om te zien dat dit pakket nu 20 euro is in plaats van 30 euro.

          Comment


            Na vorig jaar de thunder clash rockets gehad te hebben de het jaar daarvoor de killings arrows, is het dit jaar toch maar tijd geworden voor dit pakket. Ben zeer benieuwd !

            Comment


              Heb het pakket nog over van vorig jaar, voor in de vooravond.

              Comment


                vind ze persoonlijk tegenvallen, de burst is wel oke, maar ik vind het sierboeket niet grandioos. Ik had er meer van verwacht aan sommige reacties hier te lezen.

                Comment


                  ik zou zeggen koop de skyrunners van china red
                  deze zijn wel van goede kwaliteit.
                  naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                  Comment


                    Ik vond deze pijlen altijd top. En voor de prijs van dit jaar helemaal natuurlijk.
                    Ik ben alleen benieuwd of die lagere prijs de kwaliteit niet beïnvloedt heeft.
                    Dit jawr heb ik ze alleen niet in de collectie omdat ik eens wat anders wilde.

                    Comment


                      Ik heb de 2012 en de 2013 versie dus ik ga vergelijken of de prijs ook iets aan de kwaliteit doet veranderen

                      Comment


                        Toen straks de red coconut with strobe de lucht ingejaagd en wat een prachtig ding was dat. Was niet heel bekend met deze pijlen maar wil altijd graag ook een pakketje vuurpijlen erbij en ben dus op het light year pakket gestuit. Ben erg benieuwd naar de rest.

                        Comment


                          Toen ik dit pakket in m'n handen had was ik verbaasd over de grootte van deze pijlen, want het zijn best flinke jongens.
                          Leuke pijlen, alleen niet heel erg bijzonder. De lift is wel om over te spreken, m'n oren suizen nu nog na daarvan...

                          Comment


                            Mooie pijlen waren dit. Stijgen goed op en hebben mooie kleuren en een redelijk groot boeket.

                            Volgend jaar weer een pak van halen

                            Comment


                              Heerlijke pijlen hoor. 1 weigeraar gehad. De andere 9 van genoten.

                              Comment


                                Ik had een aantal pijlen die 30-40 meter omhoog gingen en die vielen vervolgens tot een meter of 10 om dan pas af te gaan, weet niet of meer mensen dit hadden? Bijna elke pijl ging pas af na een val(bij de meeste gelukkig maar een kleine afstand, dit was imo wel gevaarlijk)

                                Verder zijn dit natuurlijk prima pijlen

                                Comment

                                Working...
                                X