Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light Year [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik ga dit pakket in december halen ipv Killing Arrow. Misschien in nog in een rekje doorlonten, zoals in het filmpje van Egielo. Mooie effecten zo te zien.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment






      Comment


        Zo te lezen ben ik niet de enige die ontevreden was over deze pijlen, uitwerkingen waren gewoon standaard en niet zo groot. Op de willow na dan die dwarrelde mooi door!

        Nee deze koop ik niet weer
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          Video van mijn kant.

          Raaddebom.nl

          Comment


            Voor de mensen die minder tevreden zijn, wat is dan een goed alternatief NAAST de killing arrow? Die eigenlijk in een veel hogere prijs klasse zit..

            Verder is het vergelijken met een cake altijd appels en peren gedoe.. De lift bij een pijl is zo super vet bij een goede pijl dat er geen tail tegen op kan..

            Daarnaast vind ik het in de voor avond ook gewoon altijd chill stoken.. Niet binnen 30sec je cake er doorheen maar lekker een half uurtje 50 Pijlen de lucht in jagen.. En altijd die hoofdjes van kijkende mensen die met de pijl mee gaan.. Nee pijlen zijn pijlen en cakes cakes..

            Deze pijlen vind ik super vol en van een mooie grote, de killing arrows zijn ook wel leuk maar ook veel duurder! Ik vermaak mij makkelijk met zulke pijlen! Dit jaar weer.. Denk ook het broertje Spaced.

            Comment


              Ik neem me zelf al jaren voor om geen pijlen meer te kopen. Toch kom ik al een aantal jaar thuis met deze pijlen. Tja een goede cake doet het beter maar voor in de vooravond blijf ik het toch leuk vinden om een paar pijltjes af te schieten. En dan vindt ik dit een prima prijs/ kwaliteitspakketje. Ben ik weer even zoet bezig.....

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
                Deze pijlen vind ik super vol en van een mooie grote, de killing arrows zijn ook wel leuk maar ook veel duurder! Ik vermaak mij makkelijk met zulke pijlen! Dit jaar weer.. Denk ook het broertje Spaced.
                Zijn inderdaad super pijlen vermaak mij er al paar jaar mee. Afgelopen jaar deze,spaced,killing arrow en rocket boom gehad. De spaced viel erg tegen vond ik. Misschien dat je beter 2 maal de light year kan nemen want die zijn super!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5
                  Je kan altijd nog voor de pro rockets gaan, die kan je per 3 kopen.
                  Klopt, Ik had ze vorige jaar. Dat is een goed alternatief als je er wat minder wil. De pijlen zijn van hetzelfde caliber en dezelfde uitwerking, gewoon een omlabeling. Een tientje voor 3 geloof ik.

                  Light year is een mooi pakket maar ik weet niet of ik het neem. Er zijn inmiddels veel importeurs met soortgelijke paketten. Rubro en Lesli hebben zoiets vanaf dit jaar ook..

                  Comment


                    Klopt drie stuks voor een tientje, en 8 stuks voor 25 euro
                    https://www.houtse-bazar.nl

                    Comment


                      Nieuwe video van mijn kant.

                      Raaddebom.nl

                      Comment


                        Weer een nieuwe vid.

                        Raaddebom.nl

                        Comment


                          Dit jaar weer twee pakken van besteld (morgen ophalen).

                          Zal 1 pak in een keer schieten, filmpjes volgen later.

                          Comment


                            Net weer ff eentje afgestoken, bijven heerlijke pijlen. BAM

                            Comment


                              Er gaan er 12 in één karton
                              Zit wel een leuke kooi omheen trouwens...
                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                dit jaar voor het eerst deze pijlen gehad. Komen voortaan standaard in mijn collectie. Toppijlen! Beter dan de zinkjes
                                https://www.facebook.com/fallasfans

                                Comment

                                Working...
                                X