Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolff Vuurwerk spreekt jullie toe

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat super zeg,ik kan niet wachten op de nieuwe producten van wolff. Voor mij de nummer 1 van nederland

    Comment


      #17
      oh oh oh, WoLFF,

      Jullie houden de spanning er wel graag in he Ben erg Benieuwt naar de nieuwe producten, hoop dat er meer nieuwe aanraders naast de Sniper, Panter enz. enz. komen. Ik wacht met smart op de nieuwe folder

      Pyro-Power
      Guess who's back?

      Comment


        #18
        Bedankt dat je dit met ons deelt Moontan! Klinkt allemaal weer als muziek in de oren

        Comment


          #19
          Aardig van ze, zo'n bericht, maar 't is een nietszeggend promostukje. Nieuwe producten; ja duh, ze willen laag blijven met de prijs; ja duh, paar nieuwe dealers; logisch voor zo'n groot populair merk.

          't Is gewoon afwachten op écht nieuws: wat zijn de nieuwe producten, waar zijn de nieuwe dealers...

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Aardig van ze, zo'n bericht, maar 't is een nietszeggend promostukje. Nieuwe producten; ja duh, ze willen laag blijven met de prijs; ja duh, paar nieuwe dealers; logisch voor zo'n groot populair merk.

            't Is gewoon afwachten op écht nieuws: wat zijn de nieuwe producten, waar zijn de nieuwe dealers...
            True maar wolff heeft al wel bewezen dat ze hun woorden waarmaken vind ik.

            Ik ben benieuwd
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              #21
              O, ze maken altijd zeker hun woorden waar met hun immer geweldige nieuwe producten. Ik ben dit jaar meer benieuwd dan anders of ze nog in de pas kunnen blijven met hun vernieuwende concurrenten. Natuurlijk zijn ze nog altijd groter dan Bonfireworks, Marijn en Pronk, maar of ze net zulke vernieuwende, verrassende producten op de markt weten te brengen... Persoonlijk ben ik, mede door de hoge prijzen in deze hobby, altijd op zoek naar die echt vernieuwende en opvallende cakes en pijlen. Op dit moment kies ik eerder voor cakes van genoemde 3 importeurs, dan dingen van Wolff (buiten de Sniper en pijlenpaketten)...

              Een Battles nr. zoveel, Heavy 20, Hawaii, het is mooi en kwalitatief allemaal erg goed, maar ze moeten onderhand dankzij de concurrentie echt hoge ogen gooien willen ze nog opvallend uit de hoek komen...moet echt kaliber Sniper zijn wil het nog écht opvallen. De vuurwerkmarkt is boeiender dan ooit!


              Over de kwaliteit van Wolffs (nieuwe) producten maak ik me geen enkele zorgen! Die is altijd top, en zal icm prijs en beschikbaarheid zorgen dat ze één van de beste en grootste spelers blijven in vuurwerkland.

              Comment


                #22
                Verleden jaar bestad ik voor 150 euro aan Wolf Vuurwerk, 2 freaking hele tassen vol met top vuurwerk, dat, verdeeld over 2 a 3 dagen, minstens 1 tot 2 uur duurde voordat het echt op was. En dat is geweldig Jammer dat de pijlen alleen beetje minder waren op de site. Daarnaast, raakte ik ook een Heavy pot kwijt :LOL:
                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                Comment


                  #23
                  Quote Richardus:

                  De vuurwerkmarkt is boeiender dan ooit!


                  100% mee eens, en wie weet wat ons nog staat te wachten dit jaar met de twee nieuwe importeurs die op de markt komen dit jaar.

                  Comment

                  Working...
                  X