Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolff Vuurwerk spreekt jullie toe

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wolff Vuurwerk spreekt jullie toe

    INLEIDING VUURWERKCREW

    Wolff Vuurwerk is altijd “hot news”
    In de diverse poll,s komen zij steeds vaker als overwinnaar tevoorschijn, met de door leden als beste beoordeelde vuurwerkimporteur/vuurwerkmerken.
    Ook is op onze website gebleken dat de topics over Wolff Vuurwerk met grote belangstelling gelezen worden.
    Alleen al de simpele mededeling dat Vuurwerkcrew is uitgenodigd voor de demo van september aanstaande levert in dat topic meer dan 40 reacties op en is dat topic inmiddels meer dan 1.100 keer gelezen.!!!!

    Zoals gezegd houdt Wolff in september haar jaarlijkse open dag met demoshow voor detaillisten. Na afloop van deze avond mogen de website,s waaronder Vuurwerkcrew alle bekende informatie over de nieuwe producten prijsgeven.

    Om toch aan de groeiende informatiebehoefte van de leden van Vuurwerkcrew tegemoet te komen heb ik gisteren contact opgenomen met Wolff Vuurwerk of zij wellicht al iets meer van de sluier willen oplichten zodat jullie allemaal gerust met vakantie kunnen gaan..

    Het contact met Harry van Wolff levert het volgende “persbericht” op.
    Ik wens jullie veel leesplezier en hoop dat jullie informatiebehoefte hier enigszins mee bevredigd wordt.


    PERSBERICHT WOLLF VUURWERK

    Hallo Fred,

    Ja,ja, wij zijn d’r klaar voor !!

    We hebben je al eens uitgelegd hoe kritisch wij zijn bij het selecteren van onze nieuwe artikelen.
    Alleen het beste is goed genoeg voor Wolff en dan ook nog tegen een eerlijke (betaalbare) prijs.

    Voor dat we naar China gingen in het voorjaar zeiden we (Jeroen, Lucas en ik) nog tegen elkaar; “eigenlijk hoeven we niet zoveel te vernieuwen dit komende jaar”.
    Maar ja, als je dan eenmaal in China bent en uit duizenden artikelen mag kiezen ben je vlug “om” !
    Je let daarbij op nieuwe effecten, combinaties van effecten en last but not least; de prijs/kwaliteits verhouding !
    Zo als eerder gezegd hadden we zelf ook nog een (kort) verlanglijstje.

    Eigenlijk hebben we in alle (prijs)segmenten wel wat nieuws gevonden, uiteraard met de nadruk op de “potten”.
    In combinatie met de mede door ons zelf ontworpen labels hebben we weer echte “eyecatchers”.

    Ook in commercieel opzicht zijn we tevreden, weer hebben we een aantal belangrijke “witte vlekken” in ons dealernetwerk weten in te vullen.

    Om ons belangrijkste uitgangspunt; luisteren naar consumenten kracht bij te zetten hanteren we de kreet “this is what we want” zijnde de stem van de consument.
    Want uiteindelijk bepaalt de consument hoe goed onze producten zijn.

    Met vriendelijke groet / Best regards,

    Harry Puplichuizen

    #2
    Mooi om te horen dat er weer leuke nieuwe producten aankomen. Wolff kennende zullen dat allemaal weer toppertjes gaan worden. Ik kijk uit naar meer informatie, en de filmpjes.

    Comment


      #3
      Wat een top- importeur blijft het ook! Zo iets als dit verdient alleen maar respect, ze luisteren zeker weten naar de eisen van de klanten en komen volgend jaarwisseling gewoon met topproducten op de markt. Vorig jaar waren er al meerdere echte aanraders in het sortiment te vinden, ik kan niet wachten tot er meer bekend is over de nieuwe producten!

      Comment


        #4
        Ik ben zelf niet bekend met Wolff, maar daar gaat dus verandering in komen.
        Veel goede berichten over prijs/kwaliteit en veel top producten ...
        Ik ben erg nieuwschierig, nu cker door de grote belangstelling van Wolff naar de klant.
        Fallas 2011

        Comment


          #5
          Super dit weer, mooi dat Wolff dit met ons wil delen!
          Nieuwe producten die er aan zitten te komen, altijd goed ....alleen nu 1 maar:

          Ik raak nu nog meer benieuwd naar de Demo haha

          Comment


            #6
            Sow, het is pas juli en nu al maken ze ons zo nieuwsgierig en enthousiast. Nog eventjes afwachten dan maar wat voor moois en leuks er dit jaar bij komt.

            Comment


              #7
              Super dat er weer nieuwe producten bij komen dit jaar Ik heb elk jaar potten van Wolff. En ze zijn altijd super geweest!!

              Comment


                #8
                Moontan: geweldige actie van je man.
                En wat een (h)eerlijk verhaal van Wolff

                Comment


                  #9
                  Zo, dit zijn nog eens mooie berichten om te lezen.
                  Mooi dat Wolff ook zo van zich laat spreken, we zitten in juli en weten nu alweer zoveel.
                  Bedankt Wolff voor deze update.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Mooie woorden, WOLFF heeft zich de afgelopen jaren bewezen. Voor mijn zijn ze de beste en ik heb het geluk dat er sinds vorig jaar een dealer in de buurt zit.
                    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                    Comment


                      #11
                      Is idd Mooi om te horen ben heel erg benieuwd naar de nieuwe producten

                      Comment


                        #12
                        Voor mij staat wolff op nr 1, dit is gewoon een goede communicatie tussen 2 partijen die van vuurwerk houden.
                        Ben idd erg benieuwd naar de nieuwe producten. Gewoon afwachten dus...
                        dank voor de info!

                        Comment


                          #13
                          mijn favo merk! al een aantal jaren!
                          en dan zoon bericht om ons freaks even koest te houden.....geweldig tog?
                          ik hou er van!
                          ben wel benieuwd geworden.
                          dus dat doen ze goed

                          Comment


                            #14
                            Dit bevestigt nogmaals. Dat ik dit jaar het kruitspoor. Naar een wollf dealer moet volgen. Volgens mij hebben ze weer speciale potten voor ons in petto. Dus ik ga eens goed sparen.
                            Light some fireworks, and see who answers.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
                              Dit bevestigt nogmaals. Dat ik dit jaar het kruitspoor. Naar een wollf dealer moet volgen. Volgens mij hebben ze weer speciale potten voor ons in petto. Dus ik ga eens goed sparen.
                              Dat kruitspoor wil ik mss ook wel volgen

                              Alleen nauwelijks dealers hier. ik geloof 1..

                              Hopelijk gaan ze er wat aan doen.

                              Comment

                              Working...
                              X