Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Wolff Vuurwerk 2024/2025!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik ben absoluut niet van het zeuren en klagen over prijzen en roeptoeteren dat importeurs zakkenvullers zijn. Als je iets te duur vindt, koop het dan gewoon niet. Importeurs moeten ook gewoon brood op de plank krijgen.

    Maar hij kan natuurlijk niet uitblijven: bij AVP zei Lucas dat de Full Assault voor €75 niet zou kunnen. Outlet heeft ‘em echter voor deze prijs in een actie gegooid. Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie

    Overigens niets meer dan lof over jullie: zoals al eerder gezegd vind ik jullie echt aan de top staan van importeurs in Nederland. Hopelijk komen jullie dit jaar met een mooie showbak!

    Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
    Over mines gesproken: kunnen jullie weer een of meer echte showbakken op de markt brengen met o.a. 50mm mines zoals de Unique Pyro Show of de Counter Strike?

    Comment


      #32
      Voor zover ik weet heeft Wolff alleen de Silver Salute als knalcake, 36 shots. Een kleinere versie van 16 shots.. of een combi met siereffect zou zeker welkom zijn
      2024 >> 25

      Comment


        #33
        Compound: 5x all at once ROTP, 5x all at once Silver Salute, herhalen tot finale met Crackling Hero
        Werkt Aanstekelijk

        Comment


          #34
          Kan er een andere 100s variant komen van de Full Assault?
          Een rotje is geen bom!

          Comment


            #35
            in de mayday cake zitten in volgens laatste straatfilmpjes geen crossetes meer in de waaier en in de twilight poema geen spinners meer waarom worden sommige effecten zomaar gewijzigd?
            terwijl deze in de officiele videos niet gewijzigd zijn?

            Comment


              #36
              Zou de cruel traction weer terug kunnen komen in het assortiment?

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door bascul Bekijk bericht
                in de mayday cake zitten in volgens laatste straatfilmpjes geen crossetes meer in de waaier
                Bij de batch 2022 nog wel in ieder geval al ging die cake ook niet zoals het zou moeten
                https://www.youtube.com/@vuurpijl

                Comment


                  #38
                  Wordt de Dragon uit de Red Lantern serie nog opnieuw geïmporteerd? begreep helaas dat deze op waren?
                  https://www.youtube.com/@vuurpijl

                  Comment

                  Working...
                  X