Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Wolff Vuurwerk 2024/2025!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Wolff Vuurwerk 2024/2025!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Kunnen jullie de Mad Twister/Spin Off terugbrengen op de markt? Had een uitloper nog gekocht, maar wt blijft dit een top cake! Ook de omstanders hadden het er een dag later nog over.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
      Kunnen jullie de Mad Twister/Spin Off terugbrengen op de markt? Had een uitloper nog gekocht, maar wt blijft dit een top cake! Ook de omstanders hadden het er een dag later nog over.
      +1!!!

      En wat variaties op de Full Assault zijn ook welkom! Kwaliteit bij jullie ligt hoog, houdt dat vooral vast waar je andere importeurs soms ziet afglijden. Jullie staan, samen met Magnum/Broekhoff, voor mij in elk geval aan de top, echt klasse! Zowel wat betreft divers aanbod, kwaliteit van producten, communicatie. Doen jullie goed!

      Comment


        #4
        Ik heb afgelopen jaren me weg vermaakt met de Wolff producten. Wat me opvalt is dat jullie een erg stabiele importeur zijn als het gaat om kwaliteit.
        Hier en daar een schoonheids foutje maar alles voldeed aan de verwachtingen. Mijn complimenten.
        Wat ik wel een beetje miste afgelopen jaar waren vernieuwende compounds met 30mm of wisselend kaliber.
        Wat mij leuk zou lijken zijn boxen (gekooid) met 20/25/30mm in de mix.
        Gezeten de vaak voorkomende slechte weersomstandigheden zou Ik in zetten op mooie kleur Peony/dahlia/blink/crackling bakken, deze verwaaien niet.
        Ook mis ik een beetje vernieuwing in het grote fonteinen assortiment.

        Wat zijn jullie plannen omtrent het kooi gebruik bij boxen.
        Of gaan jullie ook inzetten op kooiloos?

        Comment


          #5
          Geen op of aanmerkingen, maar wat waren de break out, red alert, screaming vulture en de full assault goed dit jaar! Enorm genoten

          Comment


            #6
            Afgelopen jaarwisseling de Monster Ride éindelijk eens kunnen aanschaffen en afsteken. Al jaren heb ik hem op het oog gehad vanwege het unieke, rauwe fluit geluid. Wat was het genieten deze box! Jaren geleden zat dit rauwe fluiteffect ook in de Dragsters (200 gram-tijdperk) en in de oude Mayday.
            Het zal een lastig effect zijn, maar is een mogelijkheid dat we dit in de toekomst nog in andere boxen of cakes gaan zien?



            Verder ook hier complimenten voor het jarenlang stabiel leveren van kwaliteitsproducten.
            Laatst aangepast door Pyroguy; 4 January 2024, 10:48.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
              Het zal een lastig effect zijn, maar is een mogelijkheid dat we dit in de toekomst nog in andere boxen of cakes gaan zien?
              Probeer de nieuwe Katan Special #4 eens

              /s

              Comment


                #8
                Een w-shape compound met een fan shape finale erin die langer dan 30 seconde duurt met enorm veel kleur erin en dan a la Wolff style zie ik echt wel zitten.

                Comment


                  #9
                  Is het mogelijk om de Sniper weer in het assortiment op te nemen, ik weet zeker dat jullie heel veel liefhebbers ontzettend blij gaan maken.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    In het verleden hebben jullie Eagle Flight in het assortiment gehad. Een heerlijke fluitbak van top kwaliteit. Is het mogelijk dat wij zoiets in de toekomst terug gaan zien, het zij in aangepaste vorm?

                    Nieuw dit jaar was de Fire Bender. Deze doet qua schietwijze een beetje denken aan de oude Panter. Voor freaks is deze compound niet direct heel interessant, omdat het simpelweg niet zo indrukwekkend is als bijvoorbeeld de Panter destijds was. Is het een idee om een compound uit te brengen die een gelijke schietwijze heeft als de Fire Bender, salvo's van 2 of 3 effecten en ook opbouwend naar een mooie finale met salvo's met meer schoten, maar in een groter kaliber? Eventueel iets kleiner uitgevoerd, bijvoorbeeld een formaat Unbeatable. En dan het liefst met de prachtige brocade crown effecten die Panter had (eerste batches). Met de kwaliteit die jullie kunnen leveren moet hier een pareltje van te maken zijn.

                    Comment


                      #11
                      Wij hebben als winkel met alleen Wolff vuurwerk een fantastisch seizoen achter de rug met tevreden klanten. Als ik rond kijk op het forum en de reviews lees, hebben jullie kwaliteit geleverd en dat kan niet elke importeur zeggen. Het nadrukkelijke verzoek is dan vooral om dit niveau vast te houden, ook als jullie naar uitbreiding kijken!

                      Wij zijn als liefhebbers en verkopers natuurlijk wel kritisch. De video's bij de artikelen kloppen over het algemeen wel met de kwaliteit, maar ik heb meerdere artikelen gehad waarbij jullie video toch wel heel erg anders was dan mijn straatvideo. Zijn jullie er van bewust dat met name het brocade effect op de productvideo's veel langer blijft hangen of soms zelfs niet aanwezig is in het product zelf? De beste voorbeelden zijn de Aftermath en Supremo. Geen slechte producten, maar de 'hangende' brocade heb ik niet teruggezien. Ook het oranje effect zit niet in de Supremo. Kunnen jullie hier kritischer naar kijken? Of anders een suggestie: kunnen jullie niet zoals vanouds een demo organiseren? Of in ieder geval productie schieten bij binnenkomst en als video delen?

                      Wat kunnen wij dit jaar verwachten? De 25mm en 30mm zijn behoorlijk ingeperkt, maar komen hier passende vervangers voor? En dan vooral in de maximaal gevulde compounds van 2kg. Suggestie is toch om de Full Assault en Break Out als basis te nemen en hier toch minstens 3 tot 5 variaties op te introduceren met verschillende effecten. Mag ook 1 effect zijn. Denk aan verschillende kleuren ghost-effecten, gekleurde blinkers, peony, etc. Ook een dikke 25 of 30mm crackling bak mist nog in jullie assortiment. Als cake, maar ook in de vorm van een compound zou die niet misstaan. Kijk even naar die cake uit het disturbed assortiment; hier zit er eentje in met heerlijke burst en keiharde crackling - duw die in een ramblok (25 shots of 80/100 shots compound) en je hebt een potentiële winnaar te pakken!

                      Dan nog een laatste verzoek. Kunnen jullie de eerste cake van de Rainbow/Something Different a.u.b. uitbrengen als losse cake? Liefst eindigen met een rijtje all-at-once ti-salute. Denk dat je dan een topseller te pakken hebt

                      Comment


                        #12
                        Kunnen jullie The Scream opnieuw gaan produceren? Echt een topper!

                        Comment


                          #13
                          Ik had afgelopen jaarwisseling veel Wolff producten en niet voor niks; jullie hebben prachtig vuurwerk en constante kwaliteit.
                          De Jackhammer bijvoorbeeld; nu de pauzes eruit zijn echt een compound van heb ik jou daar.
                          Toch ergerde ik mij aan een paar nieuwe producten i.c.m. de verkoopfilmpjes:

                          .De Supremo was ik niet direct laaiend enthousiast, maar soms moet je gewoon wat nieuwe producten "gokken". Zo heb ik de proef op de som genomen en de Supremo uitgezocht.
                          Ik merkte toch wel erg veel verschil op tussen de video in de webshop en het daadwerkelijke product; had ik een maandochtend exemplaar of herkennen jullie de afwijking?

                          * er zit veel meer "dik" goud in dan koper kleurig goud en het dwarrelt niet(o.a. cake 1)
                          * finale salvo cake 1 is in de video schot na schot crackling en productie all-at-once
                          * dan in cake 2 zijn de palms met roze en oranje sterren helaas vervangen voor palms met rode en groene sterren, dat vond ik nog het meest teleurstellend want dat is gewoon het meest goedkope effect wat er zo ongeveer bestaat. Sowieso gaat het in cake 2 ergens "mank" want de verkoopvideo is uitsluitend palms met roze/oranje tips waar de productie versie nog weer afwisselt met goud/blauwe effecten. Als laatste was de crackling tegen het einde van cake 3 veel minder intens dat de verkoop video.





                          3: Bij de Under Construction miste ik de echt typerende blauwe en rode sterren in de eerste cake zoals in de productie video. Is dat jullie ook opgevallen dat dit meer een "standaard" blinkerboeket was geworden met hier en daar een blauwe ster en wat rood oplichtende?

                          In cake 2 miste ik de geel/goud/blauwe combinatie. Dit was meer een palm achtig effect geworden.

                          In de waaier cake 3 mist dat weer dat "snow" effect in het waaier slot salvo. (1:27 in mijn video en 1:22 in de Vuurwerkland video)

                          Cake 4 daarna is gewoon heel wat anders dan de verkoop video. (tussen 1:30 en einde in mijn video en tussen 1:25 en einde in de Vuurwerkland video)





                          Maar ook "Unbeatable" was toch net wat anders;

                          eerste salvo is compleet ander effect;
                          Goud naar rode tips v.s. goud boeket met rode sterren rondom.
                          tweede salvo is knetter/crackling op de Vuurwerkland video en in de praktijk "snow / floss"
                          dan komt er een salvo keurig overeen
                          vierde salvo is dan weer geen snow/floss maar knetter





                          Was vooral benieuwd of jullie het herkennen, zo niet er eventueel wat mee kunnen want het zijn toch vooral niche effecten die stilzwijgend vervangen zijn voor goedkopere opties waardoor ik een Supremo en Under Construction bijv. had laten staan.

                          Verder nog wat vragen:

                          1.Zit de Jackhammer 6540 in 2024 weer in het assortiment?

                          2: Kan cake 3 van de Sky Surfer 6736 los geproduceerd worden? Wat een uniek en gaaf ding was dat.
                          (die op 1:00m). En kan er iets geproduceerd worden met de spinners uit cake 1, kleine compound of cake?



                          3.Zit Disturbed 1474 in 2024 weer in het assortiment en kunnen we meer van dit soort 30 mm cakes verwachten (ik hoop het wel)?

                          4: kunnen er meer i-shape 30 en 25 mm compounds op de markt gebracht worden zoals Full Assault, Break Out en Unbeatable? Bijv. een compleet i-shape blok met cake 1 van Jackhammer?

                          5: kunnen jullie weer een echte kleuren cake en / of compound op de markt brengen zoals destijds de 1559 Color Strike (dus zonder palms-goud-crackling etc.)

                          Tot slot: 1 van mijn aangeschafte King Crackling's kwa helaas niet verder dan schot 15. Tot mijn verbazing dat er ook geen reservelont op en zat er niets anders op dan onderdompelen en weggooien. Waarom zit er anno 2023 geen reservelont op zo'n (grote) cake?

                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            #14
                            Mooie uitgebreide post Stefan! Om er nog aan toe te voegen, niet alleen bij wolff waren er plots andere effecten, ook van rubro had ik een cake mer aangepaste effecten, toch jammer
                            Wellicht een nieuw topic waard
                            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                            Comment


                              #15
                              Gewoon maar weer eens een poging:

                              Is het na de Return of the Phoenix niet weer eens tijd voor de Return of the Wasp?!
                              Heeft u misschien een vuurtje?

                              Comment

                              Working...
                              X