Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verslag bezoek Wolff Vuurwerk op 29 april 2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door davinstyle Bekijk bericht
    Erg leuk verslag geworden!
    misschien een idee om onder de foto te vermelden wie van links na rechts is?
    Rechts is Fred, duidelijk herkenbaar toch , Bastiaan is de 2e van links geloof ik..? Heb eigenlijk geen idee hoe hij er nou uitziet, dus dit is meer een gok. En Tabe is de linker, denk ik, sorry als ik het mis heb, als ze nou stonden kon ik het zien want Tabe is 2m07 dacht ik
    [b]Niet actief[/b]

    Comment


      #17
      Bedankt voor jullie verslag. Weinig nieuws helaas, maar daar kunnen jullie niks aan doen. Wolf vertelt veel, maar zegt eigenlijk weinig.
      Het Rebel probleem is niet bij hun bekend, sterker nog zij horen goeie dingen over hun single shot. Zij zeggen hiermee eigenlijk dat de ervaringen zoals verteld op de fora eigenlijk een marginaal probleem aangeeft, omdat zij vanuit de dealers schijnbaar geen problemen hebben vernomen. Luisterend naar hun verhaal is het Wolf het daar ook om te doen. De liefhebber op de fora is leuk, maar niet leidend voor het beleid en niet representatief voor de algemene consument.
      Wat ik wel bijzonder vreemd vind is dat ze de filmpjes op de site niet kritisch bekijken. Eigenlijk verdenk ik ze er van dat ze deze nederlaag niet willen erkennen. Een blind paard kan zien dat de filmpjes (en eigenlijk de hele site) geen recht doet aan hun kwaliteit. En als ze dat op alle fronten willen uitstralen dan kan een fatsoenlijke site niet meer uitblijven in dit tijdperk. Ik maak me sterk dat ze dat zelf ook echt wel vinden en met verbeteringen bezig zijn. Het is blijkbaar alleen moeilijk om als "beste vuurwerk importeur" ook een slechte kant te erkennen.
      Laatst aangepast door MichelAngelo; 8 May 2011, 12:23.
      Vier veilig, vier legaal!

      Comment


        #18
        Mooi verslag! Staan wel wat dingen in die ik graag wou weten! TNX! Wel vind ik (net zoals MichelAngelo al zei) de site wat slecht. Ik vind hem ook onoverzichtelijk, ik ben blij dat mijn dealer deze site niet gebruikt, ze hebben een eigen site ontworpen -_-
        Laatst aangepast door sandert98; 8 May 2011, 12:40. Reden: Er wat bijzetten
        Groet, Sander

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door SniperX Bekijk bericht
          Rechts is Fred, duidelijk herkenbaar toch , Bastiaan is de 2e van links geloof ik..? Heb eigenlijk geen idee hoe hij er nou uitziet, dus dit is meer een gok. En Tabe is de linker, denk ik, sorry als ik het mis heb, als ze nou stonden kon ik het zien want Tabe is 2m07 dacht ik
          helaas yorrick...Tabe en ik staan niet op de foto..de heren van Wolff wel

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
            helaas yorrick...Tabe en ik staan niet op de foto..de heren van Wolff wel
            Hij heet Bryan

            Is het niet Robin, Jeroen, Harry en Mr Fred himself?

            Comment


              #21
              De persoon helemaal rechts op de foto ben ik inderdaad.
              En bij het zien van de foto schrik ik mij rot over de omvang van mijn buik.
              Het wordt hoogtijd dat ik actie ga ondernemen. Pfff...

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                De persoon helemaal rechts op de foto ben ik inderdaad.
                En bij het zien van de foto schrik ik mij rot over de omvang van mijn buik.
                Het wordt hoogtijd dat ik actie ga ondernemen. Pfff...
                een dikke pens is een teken dat je goed te eten hebt.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                  De persoon helemaal rechts op de foto ben ik inderdaad.
                  En bij het zien van de foto schrik ik mij rot over de omvang van mijn buik.
                  Het wordt hoogtijd dat ik actie ga ondernemen. Pfff...
                  ajoh... vol slank Zolang je er maar lekker onder voelt

                  Comment

                  Working...
                  X