Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb er dit jaar weer 5 van besteld, beste fluitbak van 2015/2016 als je het mij vraagt
    Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. €20,- is echt geen geld voor een bak als deze!!

    Jwtjuh
    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

    Comment


      Heb hem er dit jaar ook weer bij. Moet zeggen dat ik afgelopen jaar zo druk was dat ik hem een beetje gemist heb. Dit jaar eens goed van genieten.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        prachtige rauwe fluit dit hoor
        komt er dit jaar zeker weer bij

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door jwtjuh Bekijk bericht
          Heb er dit jaar weer 5 van besteld, beste fluitbak van 2015/2016 als je het mij vraagt
          Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. €20,- is echt geen geld voor een bak als deze!!

          Jwtjuh
          5 stuks, dat moet een flink fluitfestijn worden! Ga je er meerdere tegelijk schieten? Als je nog een goede fluitcake zoekt dan is de Ultimate Screamer (Orange Label) ook een aanrader. Die is echt ontiegelijk hard en misschien leuk ik combinatie met de ROTH?
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrokegel.

            Ik heb er ook maar 2 besteld, ben toch wel nieuwsgierig geworden. Zijn volgens mij wel leuke herriebakken voor in een projectje. Misschien in combinatie met een X-treme whistler.....

            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            Tegelijk? Of na elkaar?
            De 2 Return of the Phoenix tegelijk met de whistler erbij. Of valt die in het niet erbij?
            www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

            Comment


              8x tegelijk dit jaar in de finale
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                5 stuks, dat moet een flink fluitfestijn worden! Ga je er meerdere tegelijk schieten? Als je nog een goede fluitcake zoekt dan is de Ultimate Screamer (Orange Label) ook een aanrader. Die is echt ontiegelijk hard en misschien leuk ik combinatie met de ROTH?
                Inderdaad een leuk ding die Ultimate Screamer. Weet nog niet wat het gaat worden. Traditie is bij mij elk jaar een knal/fluit project, maar was niet zo tevreden over het project van afgelopen jaar dus houd het dit jaar denk ik bij per stuk afsteken. Filmpje van project hieronder. Zaten ook een aantal Return of the Phoenix in verwerkt, maar een beetje te heftige finale



                Jwtjuh
                [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                Comment


                  waarom is de omlabeling een paar euro duurder?...

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                    waarom is de omlabeling een paar euro duurder?...
                    Dat is dezelfde prijs als dat je in de losse verkoop betaald ;).

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyrokegel Bekijk bericht
                      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrokegel.

                      Ik heb er ook maar 2 besteld, ben toch wel nieuwsgierig geworden. Zijn volgens mij wel leuke herriebakken voor in een projectje. Misschien in combinatie met een X-treme whistler.....



                      De 2 Return of the Phoenix tegelijk met de whistler erbij. Of valt die in het niet erbij?
                      Ik heb geen idee, twijfel daar zelf ook over. Totaal andere sound. Ben bang dat het een gekke combi is. Aan de andere kant: herrie is herrie!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                        Ik heb geen idee, twijfel daar zelf ook over. Totaal andere sound. Ben bang dat het een gekke combi is. Aan de andere kant: herrie is herrie!
                        Ik laat die Whistler wel weg. Ik denk dat ie er niet bovenuit komt.
                        Ik combineer die 2 ROTP wel met wat anders
                        www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyrokegel Bekijk bericht
                          Ik laat die Whistler wel weg. Ik denk dat ie er niet bovenuit komt.
                          Ik combineer die 2 ROTP wel met wat anders
                          Ik ook. Ik heb inmiddels 7 projecten bedacht, en de 2 ROTP's komen er zo uit te zien:


                          8x Event Signal Lights
                          1x Event stage Maker
                          1x Thorn
                          1x Pounding Napalm
                          2x Return Of the Phoenix
                          2x bad attitude

                          De signal Lights zal ik als een soort spoor naar de rest van het project fakkelen, en als de laatste dooft zal de rest in gang worden gezet. Spannend, want voorgaande jaren alles los geschoten op wat boxen na.

                          Comment


                            Deze Krengen zijn zo machtig, heerlijke bakken

                            hier een filmpje van 5 stuks

                            Comment


                              zijn echt geweldig..
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment


                                3 stuks besteld.
                                plan is om ze zo rond een uurtje of 2 als afsluiter te schieten met 2x de Ti-Rep van zena, kijk nou al uit naar die heerlijke echo...
                                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                                Comment

                                Working...
                                X