Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Die hulzen zaten ook redelijk los in de tubes, als je deze door elkaar schudde was het net een muziekinstrument.
    Haha ja dat klopt. Meestal moet je ook niet expres gaan zitten schudden vuurwerk.
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      Fluit is compleet anders dan gravity. Rauwer iig. Ik vond het een prima cake. Geschoten per drie was wel een mooi feestje. Haalt het in mijn ogen niet bij sky screamers maar wel een goede toevoeging.
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        Inderdaad heb ze allebei gehad totaal niet te vergelijken.De Gravity geeft echt een hele schelle fluit terwijl deze een stuk rauwer klinkt.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          Kortom de vergelijking slaat nergens op
          Allebei lekkere cakes, maar mijn smaak gaat uit naar de Phoenix.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door weerzelhem Bekijk bericht
            Heerlijk deze! Per 2 afgestoken op een rustig moment. Echode lekker na aan 't eind! Volgend jaar zeker weer

            inderdaad, wat een heerlijke echo... !!

            erg jammer dat ik deze bak nu pas zie,
            dan maar op het lijstje voor dit jaar
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              En nog maar een film dan, omdat ie gewoon zo fijn is!
              Per 2 ook, dikke prima bak voor het geld!

              Comment


                Hierbij ook mijn filmpje.

                2 stuks geschoten in combinatie met 2 keer crackling chry 2.0.
                Die CC2.0 is best een rambak en je hoort de fluit er nog heel goed doorheen.

                Gefilmd met een sj4000 (actioncam).

                Het was overigens niet de bedoeling dat de return of the phoenix even alleen te horen was, maar de cue met 12 thunder salutes (Rubro) had even geen zin :(

                Comment


                  Mooie bak en niet te vergelijken met andere cakes op de markt. De Falcon / Sky Screamers nooit gehad, maar ik vond dit een heerlijk rauwe fluit! Volgend jaar weer!

                  Comment


                    Comment


                      En nog een film, heb er namelijk nog 3 gebruikt in een projectje met fluitbakken.
                      Zie de film vanaf 01:02.

                      Wat je in totaal ziet / hoort:
                      1x Diamond Screamer
                      1x Pinkie Winkie
                      2x Marijn Cadeautje 1
                      1x Marijn Cadeautje 2
                      3x Return of the Phoenix
                      3x Screw

                      Comment


                        Was toppertje. Hierover werd nagepraat door het publiek. Van 1 cake doorgelont naar 3 cakes. Was een stevige herrie in de straat. Volgend jaar weer

                        Comment


                          Topperrrrrrrr!
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            Zo op film komt ie zeer goed over en lijkt hij het te halen bij de Falcon/Sky screamers.
                            Alleen de fluit van de Falcon/Sky creamers lijken stukje langer door te gaan.
                            Iemand die ze beiden heeft gehad hier een antwoord op ?
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                              Zo op film komt ie zeer goed over en lijkt hij het te halen bij de Falcon/Sky screamers.
                              Alleen de fluit van de Falcon/Sky creamers lijken stukje langer door te gaan.
                              Iemand die ze beiden heeft gehad hier een antwoord op ?
                              Return of the Pheonix gaat wel hoger alleen de Sky Screamer is net wat luider en rauwer. Ook vind ik de 'slangen' van de Sky Screamer een stuk mooier en zeer bijzonder. Deze per 2 hield het niet op tegen de Sky Screamer op zich zelf.

                              Comment


                                Hier nog een filmpje met 2x Return of the Phoenix en 1x Gravity

                                Comment

                                Working...
                                X