Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Break Out

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door OkiNi Bekijk bericht
    Kunnen elkaar de hand schudden. Wat een top bak. Zaterdagochtend over paar maanden is ophalen;)
    Ik schud lekker mee! Ook de Ultimate Aero meegepikt. Mijn fomo en koopdrang is gestild voor nu. Hopelijk blijft dat zo, maar dat zal wel niet

    Comment


      We blijven schudden, ik heb er 2 te pakken gekregen
      Laatst aangepast door Maik_; 17 January 2024, 21:42.

      Comment


        Jaar 3 dat deze in de collectie zit. Dat heb ik tot nu toe met geen enkele compound gehad, alleen met een cake, de Monster Ride.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
          Jaar 3 dat deze in de collectie zit. Dat heb ik tot nu toe met geen enkele compound gehad, alleen met een cake, de Monster Ride.
          Heb 'm ook echt besteld nav alle goede reacties! Voor de derde keer, lekker man. De enig box die ik twee jaar achter elkaar heb besteld was de Mayhem van Evo. Ook zo'n topper, jammer dat deze er niet meer is. En de Monster Ride; tja dat is sowieso een no-brainer.

          Comment


            Deze gisteren in mijn winkelwagentje gehad, maar uiteindelijk toch mijn rug recht gehouden om het niet te doen. Had gewoon een afspraak met me zelf gemaakt aangezien ik veel over heb gehouden van afgelopen jaar wisseling. Of ik er spijt van ga krijgen dat weet ik nog niet haha.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Hier hetzelfde. Ook gisteren in het mandje gehad maar uiteindelijk voor de Furious gegaan. Break Out al meerdere malen gehad en nu eens voor wat anders gegaan. Al blijft de Break Out een regelrechte topper!!

              Comment


                Ik heb hem ook in de winkelwagen gehad maar toch laten staan. Snel geneigd om toppers van vorig jaar weer te nemen maar toch gekozen voor andere compounds en deze laten staan voor de andere liefhebber die hem nog niet meegemaakt heeft

                Comment


                  Absoluut een topper!

                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    Na al die filmpjes nog steeds niet overtuigd om deze zelf aan te schaffen, effecten van cake 2/3 pakken me niet zo

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                      Na al die filmpjes nog steeds niet overtuigd om deze zelf aan te schaffen, effecten van cake 2/3 pakken me niet zo
                      Wanneer je deze nog nooit gehad hebt zou ik hem bij een goede prijs zeker aanbevelen. Vorig jaar voor het eerst gehad, nu 2 in bestelling staan zodat ik er iig nog 2 jaar van kan genieten. De Burst is echt kneiterhard wat de beleving live heel anders maakt dan op video. Wanneer je deze afzet tegen bijv. de full assault heb je voor die ca. €15,- meerprijs echt veel meer geweld in de straat.

                      Comment


                        Ik ben ook sceptisch wat betreft deze. Ik vond op hetzelfde concept gebaseerde per 5 schoten rapid fire schieten de On The Beat bijvoorbeeld fantastisch, in het introductiejaar. Als ik hem daarmee vergelijk, vind ik deze toch een stuk eentoniger. Zijn er mensen die beide hebben gehad?
                        There is no such thing as enough fireworks.

                        Comment


                          Ook nog een filmpje van gemaakt. De klappen waren veel harder dan op video vanzelfsprekend
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            Voor het eerst dit jaar en ondanks dat ik plum een beetje zat ben was het goed uit te houden in deze bak door de variatie en de algehele kwaliteit (burst, spreiding, schiettempo/ritme en finale). Filmpske:

                            Comment


                              Helaas dit jaar tot nu toe naast het net gevist. Hoop hem wel nog te bemachtigen, maar wat is hij snel uitverkocht zeg..
                              It's not rocket science

                              Comment

                              Working...
                              X