Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Break Out

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zelf niet deze gehad, maar de buren staken deze af.. ik dacht wow wat een box. Die burst was niet normaal hard.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
      Echt een geweldige box. Burst loeihard, goede spreiding en prachtige effecten. Tempo ook top. Echt van genoten
      Precies dit. Man wat een machtig mooie box was dit zeg. Verassing van de avond.

      Comment


        Dus de nieuwe batch doet het ook goed.. Dit jaar dan ook maar eens zien te scoren..
        2024 >> 25

        Comment


          Dit jaar ook voor het eerst afgeschoten.

          Dikke prima, mooie compound.
          Ondanks de flinke wind presteerde hij goed.

          Filmpje;

          Comment


            2de jaar op rij deze bak.. maar man man man deze knalde werkelijk alles eruit kwa burst. Je voelde hem door heel je lichaam..

            Comment


              Met afstand de beste box van de avond, die burst boaahhh

              Comment


                Helemaal mee eens. Deze knalde de meeste knalcakes van de buren er met gemak uit. De cracklung mines die erbij zaten waren ook goed vol. Dikke aanrader

                Comment


                  Deze box niet eerder gehad maar maakt zijn goede naam wel waar zeg! Hield goed in de wind, mooie grote effecten en keiharde burst. Topper van de avond!

                  Comment


                    Dit was echt een topper! Schoot deze tijdens het openen van het bal, rond 18:00 - 19:00. Echt een top box. Dikke burst, dikke effecten. Als 'ie weer te vinden is voor een leuke prijs komt die erbij.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Dit was mijn topper, stond al lekker een jaartje te drogen.
                      Heerlijke burst, spreiding.
                      Als laatste geschoten, met daarbij de vraag uit publiek, uit welk land die bak kwam?

                      Dit jaar zeker weer op de lijst.

                      Comment


                        Goed om te lezen allemaal, ik heb 'm bewaard, dus dit jaar gaat ie de lucht in na een jaartje drogen.

                        Comment


                          Topper van de avond. Echt een super blok waaraan alles klopte. Burst, spreiding, effect en tempo waren allemaal top!!

                          Comment


                            Deze box behoeft geen verdere uitleg

                            Comment


                              Deze gaat er volgend jaar echt bijkomen, wat een gaaf ding zeg

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door RCL Bekijk bericht
                                Deze box behoeft geen verdere uitleg

                                Na het zien van dit filmpje wil ik m eigenlijk meteen afsteken nu...

                                Comment

                                Working...
                                X